לימוד אנגלית לילדים ביבנה

לימוד אנגלית לילדים ביבנה | רן קרני

שפה היא מעל הכל  – כוח! היום, כשכל העולם הוא כפר אחד, יש חשיבות יותר גדולה לידיעת השפה האנגלית שכן זו השפה הרשמית בה כולם מדברים. מבוגרים רבים לא זכו בילדותם בלימודי אנגלית מלבד בית הספר ולכן במקרים רבים נאלצו להיעזר בשיעורי אנגלית בגיל מבוגר יותר, במטרה להתקבל ללימודים גבוהים או לעמדות בכירות בעבודה וכולי. היום יש לא מעט מסגרות שמציעות שיעורי אנגלית, גם בעיר יבנה. לימוד אנגלית לילדים ביבנה יגרום להם להרגיש בטחון בשפה ויעניק להם כלי חשוב לכל החיים – במאמר זה נרחיב על החשיבות בשיעורי אנגלית לילדים ונספר גם היכן ביבנה ייהנו ילדכם מלימודים אלה. 

לנצל את היתרונות של הגיל

שליטה בסיסית באנגלית תעזור לכל אחד בגיל מבוגר כשהוא מטייל בעולם, כך יוכל לתקשר הרבה יותר טוב עם המקומיים, יצליח לקרוא תוכן באנגלית וכו'. אנגלית גם תפתח דלתות רבות בכל העולם התעסוקתי וגם במסגרת לימודי האוניברסיטה. ילדים בעיקרון מוכנים ללמוד את השפה כבר מכיל ינקות, זאת מאחר והמוח שלהם מסוגל לספוג את המידע הרב שיישאר איתם תמיד, לרבות כשמדובר בשפה. כמו כן, גם הצלילים והניואנסים של השפה יקלטו הרבה יותר טוב וככל שהם יותר צעירים הם יוכלו לבטא את השפה כאילו זו שפת אם.  

אז באיזה גיל כדאי להתחיל ללמוד אנגלית?

היות והם מסוגלים לקלוט את השפה בגיל מוקדם, כדאי לחשוף אותם כבר בגיל הרך למוסיקה ולתכניות באנגלית. בשלב מאוחד יותר, החל מכיתה ב' או ג', מומלץ לרשום אותם ללימודי אנגלית בעיר במסגרת מקצועית. במסגרת זו הם יקבלו חיזוקים ויהיו מהמובילים במקצוע זה בכיתה. זה יעניק להם ביטחון ודימוי עצמי גבוה, מה שישפיע גם על יתר המקצועות. נדגיש שחשוב להתאים את החומר הנלמד לגיל של הילד ולקצב שהוא מכתיב.

אילו אופציות לימוד אנגלית לילדים קיימות?

כיום לימודי האנגלית בביה"ס היסודי מתחילים בכיתה ג', אולם מדובר בכיתה רבת משתתפים, בעוד שכולם אמורים ללמוד מהתחלה שפה חדשה לגמרי. אילוץ זה יכול ליצור פערים משמעותיים בין הילדים ובשלב מאוחד יותר חוסר עניין בשיעור. לכן כדאי כבר בשלב זה להתחיל ללמוד אנגלית במסגרת חוץ בית ספרית שתחזק ותאפשר לילד להיות מבין המובילים בכיתה ולאפשר לו להיות מעורה בכל החומר הלימודי. ניתן לעשות זאת על ידי מורה פרטי לאנגלית, על ידי שיעורים קבוצתיים, שיעורים און ליין ועוד.  

התאמות טכנולוגיות

כל ילד מערבי בימינו חי ונושם את הטכנולוגיה וממש ניתן לומר שהיא זורמת אצלו בצורה טבעית למדי. מדובר ביתרון שכדאי לנצל אותו ללימודי אנגלית באופנים שונים. במסגרת הלימודים נעזרים לא פעם ברשת במשחקים ובסרטונים באנגלית וכך למעשה מייצרים למידה אינטראקטיבית ומאתגרת שמעלה בילד את הרצון, המוטיבציה ואת השאיפה ללמוד.

בבית הספר לאנגלית של רן קרני תוכלו למצוא את המסגרת המושלמת ללימודי אנגלית לילד בעיר יבנה. שיטת הלימוד הינה ייחודית כשהערך המוסף הינו שכל ילד מתקדם בקצב שלו ובשאיפה להצליח תמיד! צוות המורים רואה בהצלחה של הילד הצלחה אישית שלו, ולא חדל לנסות ולהתגבר על כל קושי, כשהמטרה העומדת לנגד עיניהם היא לסגל עבורם שפה חדשה שהיא כלי חשוב לחיים! 

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button