מורה פרטי לאנגלית ביבנה

מורה פרטי לאנגלית ביבנה | רן קרני

להבדיל מהצעירים של פעם, הצעירים בימינו די שולטים בשפה האנגלית, הרבה בזכות המדיה החברתית. יחד עם זאת, עדיין יש צורך בשיעורים פרטיים באנגלית למטרות דקדוק, הגייה של השפה וגם עבור אלה שמתקשים להדביק את הקצב בכיתה. שיעורים פרטיים עם מורה פרטי לאנגלית הם המענה שיסייע לכל אחד ללמוד את השפה בקלות ובמהירות עבור מנעד צרכים ומטרות. מורה פרטי לאנגלית בעיר יבנה למעשה פונה לכל אחד שמתגורר בעיר, החל מילדים בבית ספר יסודי ועד למבוגרים שהחליטו שהם רוצים לשפר את האנגלית שלהם. 

כיצד מסייעים שיעורים פרטיים באנגלית?

שיעורים פרטיים באנגלית מיועדים לכל מי שזקוק ללמידה שמלווה ביחס אישי, זאת בניגוד למה שמתנהל בתוך כיתה גדולה או בתוך קורס של קבוצת תלמידים. באמצעות שיעור פרטי ניתן יהיה להרגיש את העצמאות והשליטה בכל הנוגע לקצב הלמידה ולבצע כל תרגול בזמן הפנוי. בשיעור פרטי יתאפשר לכל תלמיד לשאול את המורה שאלות ממוקדות ולקבל תשובה מידית, להבין את הנלמד לעומק ולא לפספס דבר. שיעור פרטי גם יהווה תמריץ לתלמיד להמשיך בשיעורים ולאט לאט גם לצבור ביטחון בדיבור, מה שאולי הכי חשוב בשפה – לדבר אותה. 

למה מומלץ לכל אחד לקחת שיעור פרטי באנגלית?

בעולם שבו כל כך פשוט לתקשר עם אנשים מכל קצוות תבל, שיעורים פרטיים באנגלית הם לא בגדר פריבילגיה. כל אדם שחש שהאנגלית שלו טעונת שיפור, בהבנה או בכתיבה, מומלץ שייקח שיעורים פרטיים, שישפר את השפה וירגיש הרבה יותר ביטחון בכל תחום בחייו. אך בטרם עושים זאת מאוד חשוב לבחור את המורה הנכון על מנת שנדע אילו אזורים באמת זקוקים לשיפור ממשמעותי. לעיתים כל ההתמקדות תהייה בכלל באנגלית עסקית עבור אנשים שעובדים עם חברות מחו"ל ונדרשים לשוחח אנגלית עם זיקה לעבודה. יש גם אנגלית אקדמאית לסטודנטים ויש אנגלית בסיסית לילדים בבית הספר או מבוגרים, שכל מה שהם זקוקים  זה שיפור הדיבור וההגייה.

היתרונות של בית הספר לאנגלית של רן קרני

בבית הספר לאנגלית של רן קרני תיהנו ממורים מנוסים שהאנגלית היא שפת האם שלהם והם מלמדים בשיטה ייחודית שמותאמת לכל אחד באופן ספציפי. להלן כל היתרונות של ביה"ס לאנגלית של רן קרני –

  • הגייה של השפה – אחד הדברים החשובים שיש לשים לב אליהם בזמן למידת השפה היא אופן ההגייה שלה. חשוב להגות את המילים בצורה ברורה ורהוטה, ובעזרת המורים שלנו שכולם דוברי השפה, התלמיד ייהנה מהגייה מדויקת של השפה וילמד לחקות אותה. 
  • הקצב שלכם הוא הקצב שלנו – הקצב של השיעורים ייקבע בהתאם לתלמיד. ניתן להתקדם מהר ולהספיק חומר רב ושליטה מהירה בשפה וזה תלוי אך ורק בקצב של התלמיד. 
  • למידה מכל מקום – במסגרת תכנית הלימודים למעשה ניתן ללמוד מכל מקום בשיעור פרטי און ליין. המורה יעלה בשעה שנקבעה ואתם יכולים לנדוד לכם בעולם כל עוד אתם נמצאים און ליין. 
  • הרחבת האופקים – כשתלמיד משפר את האנגלית שלו למעשה נפתח צוהר לעולם של תרבות, אתרים וטיולים. המורים של בית הספר שמים דגש על כל אחד מאלה ומקדישים זמן לשיח על הנושאים הרלוונטיים לתמיד עצמו. 
מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button