לימוד אנגלית לילדים באינטרנט

לימוד אנגלית לילדים באינטרנט

אנגלית נחשבת לשפה חשובה שיש בה שימוש מרבי ביותר בכל העולם. בבית הספר לאנגלית של רן קרני מנוסים בלימוד אנגלית לילדים באינטרנט, ברמות שונות ולמנעד של צרכים, במסגרת שיעורי אנגלית פרטיים ובליווי של מורים מומחים ומנוסים. בין אם מדובר בילד שיש לו קושי בלימודי אנגלית בכיתה, ברצון ההורה לשפר את האנגלית בטרם עוברים לגור במדינה זרה, או למען חיזוק האנגלית של הילד כדי להכין אותו לעתידו האקדמי – הניסיון שלנו מלמד שעבודה איכותית וממוקדת תאפשר לילד לשמור על רמת ביצועים איתנה בשפה והוא ידע להפוך אותה משפה מאתגרת לכלי תקשורת יעיל עבורו!

לימוד אנגלית לילדים באינטרנט

להדביק את הקצב ללא כל בעיה

כיתות אנגלית במסגרות בית ספר סובלות ממחסור בכל הנוגע ליחס האישי לתלמיד. בכל הקשור ללימודים ולרבות בלימודי שפה, ליווי ויחס אישי הינם משמעותיים מאוד. רישום ללימוד אנגלית לילדים באינטרנט באמצעות שיטת לימוד אנגלית מקוון תוכל למנוע כל קושי אליו נקלע הילד בכיתה ותאפשר לו לשמור על קצב ורמה ולא להשתרך מאחור ולצבור פערים. על ידי לימודים עם מורה נלווה, שיתמקד בכל בעיה שצצה לילד ויהיה שם כדי לסייע לו להשיב על כל שאלה – תאפשר לו להיות בהקבצה גבוהה תמיד ולהכין אותו לקראת הבגרות של חמש יחידות באנגלית.

להפסיק להתבייש ולהתחיל לשוחח באנגלית!

להרבה בתי ספר קיימת נטייה להתרכז בעיקר בלימודים של קריאה וכתיבה, מה שבא לרוב על חשבון תרגול של מיומנות הדיבור – שיש להם חשיבות לא פחותה בהתקדמות לימוד השפה. מאחר שהכיתות גדולות לא ניתן יהיה להתייחס לכל תלמיד בצורה אישית ולכן השיחה הופכת למשהו זניח. גם רוב המבחנים יתקיימו בכתב, לכן קיים לחץ על המורים להתרכז דווקא בקריאה ובכתיבה – כדי שניתן יהיה להעלות את הממוצע של הכיתה. מיומנות השיחה נחשבות להכרחיות מאוד בימינו – בכל שיח וירטואלי או טיול בחו”ל נאלץ לנהל שיחה בסיסית, ולא חשוב כמה אוצר מילים יהיה לנו, היה ולא נדע לנהל שיחה ולא יהיה לנו את הביטחון לעשות זאת – לא יהיה לכל האוצר מילים שימוש. על כן, המורה, בשיעורי אנגלית לילדים, ידע להקדיש את הזמן לדיבור השפה בנושאים רבים ולדעת לתקן כל זמן שיש צורך.

לימודי אנגלית לילדים באינטרנט עם מורים דוברי אנגלית

כאמור, הדרך האפקטיבית ביותר שבה ניתן יהיה להגיע לרמה גבוהה באנגלית בכתיבה, שיחה וקריאה באנגלית היא על ידי ליווי של מורה דובר אנגלית ברמת שפת אם אשר מכיר את הספרות באנגלית מהבית. בעזרת חומרי לימוד מובנים ומקצועיים ובסביבה לימודית נוחה ונעימה ומורה מנוסה ומקצועי, לימוד אנגלית לילדים באינטרנט של רן קרני ללימודי אנגלית, מציע לכם מענה אידיאלי, שמשלב בין היתרונות הרבים שיש שיעורים פרטיים באנגלית, לבין הנוחות והחיסכון של לימודים ברשת! השיעורים יועברו בשידור און ליין בכיתה מצומצמת ווירטואלית, שתאפשר תקשורת בזמן אמת בין המורה לתלמיד, כמו כן, שיתוף מסמכים, כתיבה על הלוח המשותף וכולי.

שלא כמו בביה"ס, במהלך קורס אנגלית לילדים, המורה יהיה נוכח שם עבור הילד וישקיע את מלוא תשומת הלב בכל צורך או קושי שלו. למורים בביה"ס יש ניסיון רב בעבודה עם ילדים, הם ידעו ליצור את האווירה המפרגנת, התומכת והנעימה שתעשיר את התלמידים ותגרום להם להסתקרן ולרצות לשוב אל השיעור והכי חשוב לרצות להתמודד עם הנושאים המאתגרים במיוחד.
רוצים להעשיר את שפת האנגלית בקרב ילדכם? במסגרת לימודי אנגלית לילדים באינטרנט, בבית ספר לאנגלית של רן קרני, יהיה לכל הורה ערוץ תקשורת ישיר עם המורה על מנת שהוא יוכל להתעדכן לגבי הילד שלו וההתקדמות שלו בחומר הנלמד. אפשר יהיה לקבל פידבק, לקבל טיפים חשובים ולכוון את ההורה לכל צורך של הילד. התאמה של תוכנית לימודית לילד ומרב תשומת הלב שהוא יקבל מהמורה, הם אלה שיבטיחו את ההטמעה של שפת האנגלית בצורה הטובה ביותר!

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button