לימוד אנגלית לילדים קטנים

לימוד אנגלית לילדים קטנים

כישורי שפה קל יותר לפתח כשמתחילים את הלימודים כבר בגיל צעיר. כל לימודי שפה זרה לילדים ידרשו תכניות ייחודיות, צוות מורים מתאים, ספרים וחוברות וכולי. בעולם של היום, לימוד אנגלית לילדים הינו חשוב ומשמעותי. כל ילד שמכיר את השפה, טווח ההנאה שלו הינו גדול יותר והוא נחשף להרבה יותר ידע מילד שיודע רק עברית. הוא יכול ליהנות מטיול בעולם, לקרוא ספרים באנגלית, לצפות בסרטים ללא תרגום, להתנהל ברשת ביתר קלות ולהיות חשוף למאגרי מידע גדולים יותר – מה שמשפר לו מאוד את הביטחון העצמי. כשילד לומד ליהנות מקריאה באנגלית בגיל צעיר יחסית, הקריאה תהפוך בצורה טבעית להרבה יותר פשוטה. כשבעתיד הוא יתקל במאמר מורכב יותר הוא לא יחשוש לקרוא אותו. השליטה והביטחון בשפה האנגלית עבור ילד היא לכל הדעות נכס לעתידו, הוא יכול להשיג משרות טובות יותר ולהצליח בלימודים גבוהים, ואלו הן רק חלק מהסיבות שמומלץ לחשוב על חוג לימוד אנגלית לילדים קטנים.

לימוד אנגלית לילדים קטנים

למה אנגלית בגיל צעיר

לימודי אנגלית וכל שפה זרה אחרת שרוכשים כבר בגיל צעיר הינם יתרון מאחר שיש לילד יכולות משופרות בגיל הזה יותר מכל גיל אחר כגון –

  • יכולות קליטה ושליפה מהירות יותר.
  • יכולות זיכרון והפנמה של אוצר מילים גבוהות.
  • פתיחות להעשרה של העולם הפנימי והחוויתי של הילד.
  • יכולות תקשורתיות מגוונות ויצירתיות.

לימודי אנגלית לילדים הינה חוויה לימודית

בחוג ללימודי אנגלית, ילדכם יכול להתחיל לדבר אנגלית מהר ובקלות, לצבור ביטחון בשפה וליהנות מכל תהליך הלימודי. הודות לנטייה של כל ילד לחקות את השפה אליה הוא נחשף, ביכולתו גם לפתח די בקלות מבטא והגהה שנשמע טבעי ואותנטי ולהתבטא בצורה חופשית עם כל אחד. ילד שמדבר מהבית שתי שפות, נהנה מיתרונות רבים כמו – פתירת מבחן באנגלית בקלות, זה מהווה עבורו פתח ללימודים אקדמאיים וכמובן יתרון גדול גם בקריירה העתידית. אז כדאי לחשוב קדימה, ולרשום כבר עכשיו את הקטנים הללו ללימוד אנגלית לילדים קטנים בהתאם לגיל שלהם.

עוד יתרונות בלימודי אנגלית לילדים קטנים

ילדים לרוב ילמדו יחד בקבוצות קטנות עם בני גילם, ועם זאת ייהנו מיחס אישי של המורה ומזמן תרגול אישי, מה שלא ניתן יהיה לקבל במסגרת חינוכית רגילה.
המורים בחוג אנגלית הינם דוברים אנגלית שפת אם עם ידע נרחב בספרות האנגלית ויש להם ניסיון רב בהוראת והדרכה של לימודי ושיעורי אנגלית לילדים, והם יחשפו את הילדים להגייה מדויקת של המילים.
במסגרת החוג ללימוד אנגלית לילדים, הילדים ירכשו את האנגלית תוך שימוש בשפה על ידי התנסות דינמית וגם פעולות חווייתיות.
הכלים שישמשו את הילדים כאמצעי למידה הינם מגוונים ויותאמו לגילאים של הילד כמו – שירים ומוסיקה, ספרים, משחקים, דפי עבודה וכדומה.

התרומה של לימודי אנגלית להתפתחות הילד

מלבד כל אותן יתרונות בלימודי אנגלית לילדים, ובאופן כללי בלימוד שפה זרה בגיל צעיר, ישנן תרומות רבות להתפתחותו האינטלקטואלית, הקוגניטיבית והשכלית של הילד. לימודי אנגלית לילדים בגיל צעיר יספקו לכל ילד אלסטיות מחשבתית, רגישות גדולה לשפה ושמיעה מוסיקלית. לימודי אנגלית לילדים יספקו לילד יכולות תקשורת עם אנשים שדוברים בשפות זרות, עמם לא היה מצליח לתקשר אלמלא ידע אנגלית.

חוג אנגלית לילדים יעניק לילד חשיפה לכל תרבות אחרת, סקרנות והערכה לתרבויות זרות לו. כמו כן, זה יאפשר לו נקודת פתיחה טובה יותר בכל הדרישות שמצופות ממנו בהמשך מסגרות הלימודים שלו, אפשרויות העסקה מגוונות בהם האנגלית הינה מהווה יתרון גדול וכולי.
השתכנעתם כי מומלץ לשלוח את הילד לחוג אנגלית כבר עכשיו? אצלנו בבית הספר לאנגלית של רן קרני ישנם כמה שיטות ללימודי אנגלית שמים דגש על למידה חווייתית ואינטראקטיבית ובמידת הצורך אף נותנים שיעורים פרטיים באנגלית – על מנת לאפשר לילד אווירת לימוד תומכת ומהנה ביותר. הלימודים אצלנו יעניקו לילדיכם זיכרונות טובים תוך כדי לימוד אנגלית למתקדמים ולמתחילים, ובעיקר כלים משמעותיים להמשך חייו, תוך כדי הנאה ומשחק.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button