לימוד אנגלית במחשב

לימוד אנגלית במחשב

היום המחשב הפך להיות חברו הטוב של האדם, שכן אנו עושים כמעט הכל על המחשב – עובדים, משחקים, חוקרים ולומדים הרבה. לימודי אנגלית במחשב יספקו לכל תלמיד את האפשרות ללמוד ולהצליח לשפר את האנגלית שלהם בכל מקום בארץ וברחבי העולם. הלימוד של השפה בעזרת המחשב משלב בין כל היתרונות של למידה מרחוק, יחד עם היתרונות של הלמידה בתוך כיתה. לימוד אנגלית במחשב מתבצע באמצעות קבוצות קטנות עם מורה שמתלווה לקבוצה לאורך כל תהליך הלמידה. מלבד לשיעורים עם המורה, התלמידים ייהנו מעזרים מודרניים תוך בקרה מתמדת אחר ההתקדמות האישית של כל תלמיד. אז כיצד זה מתבצע ומדוע זה מומלץ?

לימוד אנגלית במחשב

למה לימודים באמצעות מחשב מומלצים בימינו

כיום, המחשב מנגיש לנו את כל העולם ישירות לחלל הפרטי שלנו. אחד היתרונות העיקריים שהוא מספק הם ניצול זמן מרבי. היום, כשיש כל כך הרבה משימות ומטלות שנדרש מאתנו לעמוד בהם, לימודים שלא מאלצים אותנו לנסוע, לחפש חנייה, לחזור וכך למעשה לאבד זמן יקר, יהוו אלטרנטיבה אידיאלית עבור כל אחד.

יש תמיד קשר אישי עם מורה מלווה

הקשר האישי הינו חשוב, לרבות כשלומדים אנגלית מהבית באמצעות המחשב. בתחילת הלימודים של קורס באנגלית און ליין על מחשב וגם לאחר השיעור הראשון, לכל תלמיד יוצמד מורה שילווה אותו לאורך זמן הלימודים והוא זה שיוודא שהתלמיד מקבל מענה הולם ואיכותי ושתהליך הלמידה אכן מותאם לקצב שלו. המורה המלווה יהיה זמין לכל שאלה ובמידה ויש צורך גם יעזור לבנות תכנית לימוד אישית שמתאימה ללוז שלו.

מערכת למידה מהימנה

בלימודים באמצעות המחשב נעזרים במערכת עמידה שהופכת את כל התהליך ליעיל ונעים תוך שימת דגש לכל פרט שמאפשר לתלמיד וגם למורה לעקוב אחר הקצב של הלמידה, בניהם שטף הדיבור, אוצר המילים, הקריאה, הכתיבה, הלשון וכולי. יש תוכן מובנה והוליסטי שכולל בתוכו סרטונים מקצועיים שמספרים סיפורים מסקרנים באנגלית ולאחר צפייה בהם התלמידים מתרגלים את מה שראו ושמעו בהגייה נכונה, בדקדוק תקין ועם אוצר מילים חדש שהם רוכשים. כמו כן, יש ספרים דיגיטליים מותאמים שבהם ממשיכים את התרגול. נדגיש שכל הלימוד והתרגול מותאם כל הזמן לרמה של התלמיד ועוסק באותם תכנים אליו הוא נחשף במהלך השיעורים.

לימוד אנגלית לילדים באינטרנט

ספרים דיגיטליים והשיטה של לימוד אנגלית במחשב

בסוף כל שלב של תרגול שנעשה במסגרת הכיתה, על ידי סרטונים וכולי, מערכת הלמידה תנתב את התלמיד ישירות לספר הדיגיטלי שימשיך את התרגול ויחזק את הקריאה, האוצר המילים ואת הכתיבה של התלמיד. הספר הדיגיטלי יאפשר הבעה מידית של התשובה – אם יש טעות הוא יסמן זאת ויבקש לבדוק את התשובה ובמידה ויש תשובה נכונה הספר יגיב ויאפשר לתלמיד להמשיך הלאה בתרגול.

שיעורים בקבוצות קטנות

לימוד אנגלית במחשב מתקיים כאמור בקבוצות קטנות ועוסק כל הזמן בנושאים שאותם מתרגלים במערכת הלמידה ומתוך הספרים הדיגיטליים. בבית הספר לאנגלית של רן קרני ישנם שיעורים מסכמים בהם התלמידים יתרגלו את החומר שלמדו במהלך השבועות האחרונים עם אופציה לשיעורים פרטיים באנגלית, שיעורי העשרה שיכללו תרגול של שטף דיבור ואוצר מילים, וכן שיח קבוצתי בנושאים שונים, ביניהם גם אנגלית עסקית, משחקים וסרטים, שירים וכל נושא שיכול לעניין ולרענן את התלמידים. תרגול של קריאה, כתיבה, שמיעה ודיבור – יצטרך להתבצע באמצעות תרגילים שמטרתם לחזק את ההבנה של כל תלמיד ולאחר מכן למדוד את קצב ההתקדמות שלו. התרגול ישתנה בהתאם לרמת התלמיד ויהיה מותאם גם לנושאי הלימוד.

מחפשים לימוד אנגלית במחשב? ב -"בית הספר לאנגלית של רן קרני" מומחים בשילוב שיטות לימוד אנגלית קלאסיות לצד שיטות מודרניות כגון: לימוד אנגלית מקוון, וכן שיטות לימוד אנגלית לילדים באינטרנט, ועוד. בניצול מקסימלי של הרשתות החברתיות לצורך לימוד תרגול ושיפור אנגלית. אנו מחזיקים בצוות מורים מנוסה דובר אנגלית שפת אם עם ידע בספרות באנגלית ברמה הגבוהה ביותר, שמספק מענה אישי, ממוקד ומדויק לכל תלמיד. לימודי אנגלית במחשב ישלבו בתוכם מגוון של נושאים מרתקים ומעניינים שיאפשרו לכל סטודנט ללמוד בצורה מאתגרת ופורה.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button