שיעורים פרטיים באנגלית בנס ציונה

שיעורים פרטיים באנגלית בנס ציונה | רן קרני

כל מי שיש לו כישרון לשפות זרות לא תמיד יוכל להבין את אלה שמתקשים לדבר בשפה זרה. כל אדם שיש לו חשש מהשפה לרוב חווה חוויה שלילית שקשורה לשפה. היה ואתם יכולים להזדהות עם התחושה ואתם בעצמכם נרתעים מהשפה, תשמחו ודאי לדעת שיש מנעד שיטות לימוד חדשניות שמלמדות את השפה ושיעזרו לכם להעלות את הביטחון שלכם בנוגע לדיבור ולהתנהלות באנגלית. היום תוכלו ללמוד אנגלית באמצעות שיעורים פרטיים על ידי כלים טכנולוגיים רבים שיכולים לסייע בהטמעת השפה בצורה הטובה ביותר. במידה ואתם מתגוררים בנס ציונה –  קיימות מנעד אפשרויות ליהנות משיעורי אנגלית און ליין או שיעורים פרונטליים. 

מה היתרון בשיעור פרטי? 

לשיעורים פרטיים באנגלית יש מנעד יתרונות עבור ילדים, נוער או מבוגרים. היחס וההתקדמות הינם אישיים, בהתאם לקצב של התלמיד ואין מצב כמעט שמשהו בדרך יתפספס, מה שעלול להיות במידה והשיעור מתנהל במסגרת קבוצה. שיעורים פרטיים יוכלו להתמקד בקשיים הספציפיים של התלמיד, בנושאים שעניינים אותו ורלוונטיים לטווח הגיל שלו. כמו כן, התלמיד ישוחח ויתרגל אנגלית זמן רב עם המורה, הרבה יותר מאשר שיתאפשר לו לעשות את זה במסגרת קבוצה, שם הזמן מתחלק בין כולם. שיעור פרטי ימקסם את הזמן וכך יפחת הצורך בשיעורים רבים. שיעור פרטי באופן כללי יקנה בטחון רב לתלמיד – מה שחשוב מאוד בדיבור שפה זרה. 

אנגלית – שפה חשובה לכולם

מאחר והאנגלית נחשבת לשפה בינלאומית מספר אחת, חברות רבות שנוהגות לעשות עסקים ושיתופי פעולה בכל העולם מתקשרות בעיקר באנגלית עם כל עובדי החברה, ולכן ניתן לזהות יותר ויותר שמנהלים מסייעים לעובדים שלהם לרכוש את השפה באמצעות שיעורים פרטים באנגלית – אפילו הצרפתים, כדי להתמקצע ולהצליח להתפתח ולהשתלב בכל העולם. האנגלית גם חשובה לכל תלמיד בית הספר שמשוטט לו ברשת ומשחק מול ילדים מכל העולם, אנגלית רהוטה תסייע לו להתכתב עמם ולהרחיב את היריעה בכל הנוגע למשחקים ופעילויות מעניינות ברשת. גם מבוגרים שרוצים לרכוש מוצרים, לקרוא מאמרים או לצפות בתוכן באנגלית, יוכלו לעשות את זה ביתר קלות בעזרת שיעורים פרטיים. 

היתרונות של בית הספר לאנגלית של רן קרני

  • קרוב לבית – אחד הסניפים של בית הספר ממוקם בעיר נס ציונה, כך מתאפשר לכל אחד שמתגורר בעיר להגיע ללמוד שיעור פרטי בקרבת מקום.
  • הגייה היא חלק מהשפה – כל צוות המורים הינם דוברי אנגלית שפת אם והם ילמדו את התלמידים להגות את המילים בצורה התקינה ביותר. בית הספר שם דגש על הגייה של המילים מה שמקנה לכל אחד דיבור רהוט וביטחון בשיח. 
  • שיטות לימוד ייחודיות – בית הספר של רן קרני מחזיק בשיטות לימוד ייחודיות שמותאמות לכל תלמיד. 
  • לימוד אסטרטגיות למידה – בית הספר מבין את החשיבות של  אסטרטגיות למידה שיכולות לסייע בתרגול בבית ובמוטיבציה בשיעורים. אסטרטגיות אלה יסייעו לכל אחד בכל תחום לימודי אחר. 
  • אנגלית לכל מטרה – בבית הספר לאנגלית של רן קרני ממיומנים לענות על כל מטרה שלשמה הגיע התלמיד – להדביק את הפער בכיתה בבית הספר היסודי, סיוע לקראת בחינת הבגרות, הכנה לקראת לימודים אקדמיים או שיעורים פרטיים לשיפור האנגלית העסקית וכולי. 
מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button