תרגול אנגלית לכיתה י'

תרגול אנגלית לכיתה י' | רן קרני

בכיתה י' התלמידים בכל בתי הספר נפרדים מחטיבת הביניים ועולים לתיכון כשהם ניצבים מול אתגר ומרגש שיש לו משמעות רבה על עתידם – בחינות הבגרות. תכנית לימודי האנגלית בכיתה י' תחולק בצורה קצת שונה מיתר המקצועות והיא תבוסס על יחידות הלימוד –3, 4 ו- 5 יחידות. מספר היחידות שלומדים בהם יקבע לפי הממוצע של הציונים שהתקבלו בחטיבה. להבדיל מבגרויות אחרות, הבגרות באנגלית תתפרס על פני 3 שנים – החל מכיתה י' ועד – י"ב. המסקנה היא –  לתרגל כמה שיותר ואם צריך גם באמצעות שיעורים פרטיים באנגלית לאורך כל תקופת הלימודים בתיכון. על אף שאנגלית הינה שפה שנייה, היא נחשבת היום לשפה המדוברת ביותר ברשת, בסדרות, במוסיקה ובמשחקים ועוד. על כן, הדבר החשוב ביותר באנגלית זה לתחזק ולשמר אותה באמצעות תרגול.

תרגול לקראת הבגרות כבר בכיתה י'

מאחר שבחינת הבגרות תתמקד בשליטה וידע של אוצר מילים נרחב, כדאי להתחיל ולהתכונן הרבה זמן קודם לכן לבחינה. כדאי לקרוא ספרים ותכנים חדשים, לתרגל מבחני בגרות ישנים, בנוסף, חשוב להקפיד על תרגול שיח עם אדם דובר אנגלית רהוטה שידע לתקן אתכם במידת הצורך, מאחר וכל מי שנבחן ביחידות ארבע וחמש – יבחנו גם באופן מילולי על שליטתם בשפה. עם זאת, חשוב כי הלימוד יהיה ממוקד לכל החומר שעליו התלמיד יתבקש להיבחן. בהתאם לכל זה, כדאי להתחיל לתרגל את הלימודים באנגלית בכיתה י' באמצעות מורה פרטי או מרכז לימוד לאנגלית שידע לתת מענה מדויק לכך תלמיד ולסייע בכל קושי. 

הבנת הנקרא

המיומנות הבסיסית בבחינת הבגרות באנגלית תהיה הבנת הנקרא. בכל שאלון בבחינה יידרש לפתור לפחות אנסין אחד. הרחבה של אוצר המילים, קריאה זריזה ומענה על מגוון שאלות – כל אלה יהיו המפתח להצליח במבחן. בבית הספר של רן קרני מציעים מגוון שיטות ייחודיות להרחבת אוצר המילים והבנת הנקרא.

הבנת הנשמע

הבנת הנשמע היא גם חלק מהותי בבחינת הבגרות באנגלית ויש טוענים שגם מאתגרת במיוחד. בהבנת הנשמע התלמיד אמור לזהות את המילה לפי שמיעה – ולא רק בכתיבה. בבית הספר לאנגלית של רן קרני יסיעו לכל תלמיד לענות על הצורך הזה ולהכין את התלמיד היטב לפרק הבנת הנשמע בבחינה על ידי תרגול ושיטת לימוד ייחודית לבית הספר.

כתיבת חיבור

כתיבת חיבור באנגלית היא חלק שנחשב לחלק הקשוח ביותר בבחינה. על מנת לפתח את יכולת הכתיבה נדרש על התלמידים לתרגל כתיבה באנגלית והרבה. כדי להצליח בכתיבת חיבור אפשר להיעזר בשיטת הלימוד שמציעים בבית הספר של רן קרני שתסייע לכל תלמיד לתרגל את חוקי הדקדוק בשפה האנגלית ולהרחיב את אוצר המילים. ​

רוצים לתרגל את האנגלית שלכם ולהבטיח בגרות גבוהה באנגלית? – כיתה י' זה הזמן ולא רגע מאוחר יותר. בבית הספר לאנגלית של רן קרני תוכלו להיעזר במורים הטובים ביותר שיש להם את הידע הנרחב ואת מנעד הכלים שיסייעו לכל תלמיד לעבור בבטחה ובהצלחה את הבגרות באנגלית!

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button