תרגול דקדוק באנגלית לילדים

תרגול דקדוק באנגלית לילדים | רן קרני

דקדוק הוא רכיב בסיסי בשפה האנגלית, וילדים יתחילו ללמוד אותו כבר בשנה הראשונה ללימודי האנגלית במסגרת בית ספר, בסביבות גיל 9. אלא שעל אף שמתחילים ללמוד אותו בגיל מוקדם – הוא לא פשוט כל כך ליישום ולכן יש לתרגל את הדקדוק לאורך כל השנים, על מנת שיוטמע היטב ויהיה ניתן ליצור משפטים תקינים באנגלית. אז איך ילדים מצליחים ללמוד ולתרגל דקדוק באנגלית בצורה יעילה? על כך נרחיב במאמר זה.

מה זה דקדוק?

הדקדוק הוא מערכת חוקים בסיסית לשפת האנגלית – זה מתחיל מזמנים (עבר, הווה ועתיד), הטיה של פועל ומילות יחס וקישור. יש משמעות רבה לידיעת חוקי הדקדוק באנגלית ממש כמו בעברית או בכל שפה, שכן במידה ואומרים משפט לא תקין עלולים לעשות טעויות רבות במשמעות התקינה של המשפט. על כן, במידה ויש מטרה לדעת ולשוחח באנגלית כראוי ולא רק לזרוק מילים לחלל, תהיה חשיבות רבה להיכרות מעמיקה עם חוקי הדקדוק – שכן, היא זו שתאפשר בסופו של דבר, לשוחח ולתקשר באנגלית בצורה נכונה. 

ללמוד דקדוק באנגלית בצורה יעילה

הדקדוק הינו מורכב ממנעד של חוקים שיכולים מעט לבלבל את כל מי שלומד אותם בגלל המורכבות שלהם. הדרך היעילה ביותר ללמוד את הדקדוק היא על ידי חלוקה של החוקים לנושאים שונים ולתתי-נושאים, ולמידה של כל אחד מהם בצורה נפרדת. כדי לעשות את זה באופן יעיל יש להיעזר במורה מקצועי שיודע כיצד ללמד שלב אחרי שלב את חוקי הדקדוק. לאחר ההבנה של כל החומר – תהייה כאמור חשיבות לא פחות לתרגול של החומר.

תרגול דקדוק באנגלית לכל ילד – הדרך להצליח!

רכישה של כל שפה שהיא חדשה תהיה תהליך ארוך שלמעשה אין לו מעצור. כל הזמן יהיה צורך לתרגל את מה שלומדים על מנת שלא יישכח, בפרט אם לא משוחחים את השפה ביום יום. הדרך האפקטיבית ביותר לעשות זאת היא על ידי תרגול של חוקי הדקדוק וזה בעזרת קריאה וגם שיח ודיאלוג פורה – בזמן הזה משלבים את הזמנים בצורה טבעית וגם את מילות הקישור והיחס ואת כל ההטיות השונות. הדיאלוג מאלץ את הילדים לשוחח כמה שיותר ולתקן את הטעויות שלהם בעזרת מורה מקצועי דובר אנגלית שפת אם.

ללמוד ולתרגל דקדוק עם בית ספר לאנגלית של רן קרני

על אף שדקדוק באנגלית הוא נושא מורכב – הוא בהחלט אפשרי ליישום בקרב ילדים. בבית ספר לאנגלית של רן קרני אנו מציעים לילדים מגוון שיטות לימוד שמסייעות להם ללמוד ולתרגל דקדוק בצורה יעילה ביותר כדי שהחומר ייטמע והם יוכלו להרגיש בטחון לשוחח אנגלית בכל מקום.  

לימודי אנגלית בבית הספר מציעים תרגול על ידי מורים דוברי אנגלית שפת אם. הלימודים יועברו בהתאם לקצב של כל ילד ובהתאם לרמה שבה הוא נמצא. תוכנית הלימודים נותנת דגש רב בכל הנוגע לחוקי הדקדוק. והלמידה תתבצע על ידי שימוש בסרטונים, בקריאה ובשיח בכיתה או אונליין, והכל באווירה מעודדת, תומכת ונעימה. 

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button