תרגול אותיות באנגלית

תרגול אותיות באנגלית | רן קרני

בימינו, הורים רבים מנסים ללמד את ילדיהם אנגלית עוד הרבה לפני שהם מתחילים ללמוד את השפה במסגרת בית הספר. יחד עם זאת, במציאות הדיגיטלית של היום, הילדים נחשפים על בסיס יומיומי לשפה ברשת – במשחקי המחשב, בתוכניות טלוויזיה, במוסיקה וכולי. ולבשל כך זאת תהייה סקרנותם הטבעית שתגרום להורים, להציג בפניהם את כל עשרים ושש האותיות בשפה האנגלית! בבית הספר לאנגלית של רן קרני ייחשף כל תלמיד לכל האותיות באנגלית ויידע לתרגל אותן בצורה מושלמת שתסייע לו במיומנות הקריאה ובהטמעה של אוצר מילים עשיר. 

למה כדאי ללמד את האותיות קודם? 

בשפה האנגלית יש 26 אותיות. בעוד הן הבסיס של כל השפה. על ידי למידה של האותיות ניתן להסתעף למגוון נושאים וללמוד מילים רבות, כשלמעשה, כל הלמידה של השפה תתבסס על ידיעת כל האותיות. השיטה הקלה ביותר ללמוד את ה-ABC היא בעזרת האזנה לשירי ABC שהם נחשבים למאוד קליטים וקל לצרוב אותם בזיכרון של כל ילד. גם תוכן ויזואלי ברשת, שמלמד אותיות וגם הגייה נכונה עשוי לסייע רבות  – ניתן יהיה לראות את האותיות בצורה ויזואלית בהתאם לפריטים שמתחילים באותה האות.

איך הורה יכול ללמד את הילד אותיות באנגלית?

ישנם הורים שמעוניינים לתרגל עם ילדיהם את השפה כבר בגיל צעיר במיוחד. כדי לעשות א זה בצורה יעילה ובטוחה,  כדאי להגדיר מראש רק שלוש אותיות חדשות מדי שבוע. כגון  – A, B, C  להציג אותן בפני הילדים, כל אות בצורה הקטנה  והגדולה שלה  – a, b, c. לאחר מכן כדאי לתת לכל ילד לתרגל את הכתיבה של אותן אותיות לפחות – עשרים פעם כל אות. כל אות חדשה שלומדים תוצג גם על ידי מילה שמתחילה באות: Animal, Baby, Cat

כך, הילדים יחשפו לאותיות וגם ילמדו מילים חדשות. 

עוד שיטה ללמד את הילדים אותיות באנגלית  – בקשו מהילד לאסוף חמישה פריטים בבית. הילדים ככל הנראה יבחרו בכל מה שיראו מיד לנגד עיניהם  – רהיט, מזון, פריט לבוש וכולי. לאחר מכן כתבו את כל הפריטים שהם אספו גם בעברית וגם באנגלית ותתמקדו רק באות הראשונה של כל פריט. 

באיזה גיל מומלץ להתחיל ללמד ילדים אנגלית?

התשובה לשאלה זו היא  – מתי שהילד מגלה עניין בשפה, וזה כנראה מגיל צעיר. משמע, בכל גיל הילד יכול להיות מוכן ללמוד שפה חדשה ואין גיל שהוא קטן מדי. חשוב שתגבירו את הסקרנות של הילד שלכם ללמידה ולפעילות חינוכית שלכם יחד איתם על ידי מגוון משחקים וחידות, זה יספק להם הרבה ביטחון לקראת השיעור הראשון שלהם בבית הספר כשהם יגיעו כשיש להם אוצר מילים מסוים והיכרות כלשהי עם השפה והאותיות. 

בבית הספר לאנגלית של רן קרני  יוכל ילדכם ללמוד את האותיות במהירות בשיטה ייחודית על ידי מורה מיומן ומקצועי לאנגלית. השיעורים הראשונים יתחילו בלמידת האותיות ותרגולן תוך כדי העשרה של אוצר המילים.  המשך הלימודים יתמקדו גם בהקניית ביטחון בשיח אקטיבי באנגלית שיאפשר לכל ילד ליהנות ממנה!

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button