תרגול אוצר מילים באנגלית

תרגול אוצר מילים באנגלית | רן קרני

ודאי תופתעו לשמוע שאנגלית היא לא השפה הכי מדוברת בעולם אבל היא כן השפה הרשמית והפופולארית ביותר. בכל יבשת אליה תגיעו, תצליחו להסתדר עם אוצר מילים מכובד באנגלית. אבל בטרם החלטתם לפרוש כנפיים ולעוף לטיול סביב העולם, עדיין, כאן בגבולות הארץ, עוד יצא לכם להיתקל במצבים בהם תזדקקו לאוצר מילים נרחב באנגלית – לדוגמא בסרטים שתצפו בהם או בתוכן מעניין ברשת. בביה"ס, לימודי האנגלית מתמקדים בחוקי הדקדוק ובמיומנויות קריאה וכתיבה ולכן חשיבות הרחבת אוצר המילים די נדחקת לה הצידה. בעזרת מסגרת לימודית חיצונית כמו – בית הספר לאנגלית של רן קרני, תוכלו להרחיב משמעותית את אוצר המילים עבור כל מטרה בחיים. בינתיים, אספנו כמה דרכים שיסייעו לכל אחד להרחיב לבד את אוצר המילים שלו –

צפו בתוכן ובסרטים באנגלית עם כתוביות  – ברגע שתראו סרטים באנגלית, אפילו תכניות שמיועדות לילדים, אבל לא מדובבות אלא עם כתוביות בעברית, תצליחו לקשר מילים שאתם שומעים לפירוש שלהן בעברית.

תאזינו לשירים באנגלית ותרגמו אותם  – תאזינו לשירים באנגלית ותנסו להבין את המשמעות של השיר. את המילים שאתם לא מבינים תכתבו ותבדקו מה הפירוש שלהן. לאחר מכן תרגמו את כל השיר לעברית וכך תבינו את כל המשמעות של השיר ותלמדו גם מילים חדשות.  

קריאה של ספרי ילדים  – עוד דרך יעילה שמצליחה להרחיב את אוצר המילים באנגלית היא לקרוא ספרי ילדים. ספרים לילדים כתובים בשפה פשוטה עם מילים בודדות שהן קלות להבנה וניתן לסמן כל מילה שהיא לא ברורה ולתרגם אותה. בתום כל סיפור כדאי לעלות את רמת הקושי של הספר.

משחקי קופסא באנגלית  – גם פה עולם הילדים ידע לסייע מאוד וגם לתרום לזמן איכות עם המשפחה. רכשו משחקי קופסא באנגלית ושחקו אותם עם אחד מבני המשפחה, חבר וכו'.

עיתונים באנגלית – קריאה כאמור היא הדרך הטובה ביותר להגדיל את אוצר המילים חשוב לא לוותר ולקרוא כמה שיותר מילים ומשפטים, גם בעיתון באנגלית שבו יש כתבות בתחומי עניין שונים. סמנו את המילים שלא מובנות ולאחר מכן קראו שוב, עכשיו כשאתם מבינים את המשמעות המלאה של המשפט.

מילון כיס שימושי  – במידה ואתם לא מתכוונים לטוס בקרוב, זה עדיין לא אומר שאין לכם צורך במילון כיס או אפליקציה של מילון באנגלית, שיצליח לספק לכם בקלות את המענה ברגע בו תיחשפו למילה שאתם לא מכירים באנגלית – תשננו אותה טוב על מנת שתזכרו אותה תמיד.  

לדבר באנגלית  – דברו בכל הזדמנות שלכם באנגלית – עם משפחה, קבוצה של דוברי אנגלית ברשת, חברים וכולי. שיחה עם אנשים דוברי השפה תוכל לעזור לכם לתקן כל שגיאה ולהשלים הרבה מידע שחסר לכם וכמובן ללמד אתכם מילים חדשות. 

שננו  –  החליטו על נושא ספציפי שמעניין אתכם ותחקרו אותו לעומק –  תכינו רשימת מילים בתחום ותשננו אותן. הכינו פתקיות, או כל דרך שתסייע לכם לזכור את המילים ותבחנו את עצמכם או בקשו מאדם כלשהו שיבחן אתכם, כך תוכלו בכל יום להגדיל את אוצר מילים באנגלית באופן משמעותי. 

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button