תרגול אנגלית לילדים

תרגול אנגלית לילדים | רן קרני

במידה ויש לכם ילדים ואתם מעוניינים שיחזיקו במנעד הכלים שהם צריכים כדי שיצליחו בחיים, חשוב שתסייעו להם לפחות במסגרת שהיא קבועה שבה הם יוכלו לתרגל את שפת האנגלית. ברור לכולם שרכישת השפה תהייה הרבה יותר פשוטה במידה והיא נעשית בגיל צעיר, יש סיכוי הרבה יותר גדול שהילד יקלוט מהר יותר את השפה והיא תלווה אותו כל חייו. הבעיה היא שברוב שיעורי אנגלית לילדים במסגרת ביה"ס, קיים יותר דגש על מיומנויות אקדמיות של כתיבה, לרבות קריאה, והרבה פחות על שיחה – מה שלמעשה נחשב למיומנות בסיסית בחיינו. בבית הספר לאנגלית של רן קרני, מכירים בצורך זה ודואגים ליישם במסגרת לימוד השפה את התרגול החשוב, על ידי שיח אקטיבי באנגלית. 

מדוע שיעורי אנגלית לילדים בביה"ס אינם מספיקים?

אחת הסיבות שבתי הספר ישימו דגש בלמידה בעיקר על כתיבה וקריאה באנגלית הינה, שחלק מהמורים אינם דוברי אנגלית שפת אם ויותר מתמקדים בחוקי הדקדוק של השפה והם לא בדיוק המורים הטובים לשוחח איתם באנגלית. בבית הספר של רן קרני כל המורים דוברי אנגלית שפת אם, מה שמהווה יתרון משמעותי ביותר לתרגול השפה. סיבה נוספת לכך שבית הספר אינו מהווה פלטפורמה אידיאלית לתרגול היא העובדה שבכיתה אחת יש יותר משלושים ילדים , מה שלא ממש מאפשר שיח יעיל ומלמד בים כל כך הרבה ילדים, בעוד שבמסגרת של לימודי אנגלית מחוץ לבית הספר כל ילד יקבל זמן לשיח, תרגול ושינון בהתאם לקצב האישי שלו. 

איך נשפר את מיומנות השיחה באנגלית?

כל הורה שיראה כי הילד שלו מקבל ציון נמוך באנגלית ירצה להשיג לו מיד מורה פרטי שידביק את הפער כדי לדאוג לרמת אנגלית גבוהה של ילדיו. אולם, גם הורים לילדים שמקבלים ציון גבוה, כדאי שידעו שציון גבוהה הוא לא הוכחה לכך שילדיהם יודעים לנהל שיח אקטיבי, טוב ורהוט באנגלית וכדאי שגם הם יתרגלו זאת במסגרת חוץ בית ספרית. במסגרת של לימודים מחוץ לבית הספר יוכל כל ילד לתרגל שיח אקטיבי ופורה בכמה וכמה נושאי תוכן, עם מורה שדובר אנגלית שפת אם ובמסגרת שתעודד שיפור הדרגתי באוצר המילים ובחוקי הדקדוק. רק כך אפשר להפוך מיומנות פסיבית לאקטיבית ולהעניק לכל ילד כלי תקשורתי נפלא וחשוב לכל החיים. 

כמה שיותר לדבר!

מלבד כל העולם האקדמי, מיומנויות שיח באנגלית הן נכס חשוב ביותר. אולי מדובר בילדים שהם עדיין קטנים, אך יום אחד הם יבקשו לפרוץ את גבולות הארץ ולנסוע לטייל בעולם, ללמוד במדינה זרה ולכן אפשרות הדיבור באנגלית לחלוטין תפתח בפניהם הרבה יותר דלתות. אם זה בטיול בדרום אמריקה בו הם יתקשרו עם עוד מטיילים, או בראיון עבודה עם חברה מחו"ל, שתשדרג את הקריירה שלהם ואת המשכורת שלהם. על כן, חשוב להשקיע בשיעורי אנגלית לילדים שמתרגלים שיחות, על מנת לספק להם את היתרון המובהק  על פני כל השאר.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button