שיעורים פרטיים באנגלית

שיעורים פרטיים באנגלית

היה והגעתם עד כאן, אתם כנראה תרים אחר אדם שישפר לכם את האנגלית עבור מטרות שונות – בגרויות באנגלית, עבודה, תמיכה ללימודי בית הספר או פשוט כי הגיע הזמן שהאנגלית שלכם תהייה טובה! על מנת שתצליחו לעמוד בכל מטרה בצורה יעילה ומקצועית אתם מוזמנים להגיע לשיעורים פרטיים באנגלית במסגרת בית הספק לאנגלית של רן קרני, שמעביר שיעורים פרטיים בצורה נעימה ורגועה. כל צוות המורים בבית הספר מבינים את הקושי שיש לכל אחד עם השפה ומודעים עד כמה יש להתמקד בכל אחד כדי להתאים לו את נקודת ההתחלה שמתאימה לו כדי שיצליח להגיע לצלוח את השפה בקלות.

לימודי אנגלית

שיעורים פרטיים באנגלית לומדים כדי להצליח

ייתכן שבארץ כעובדי חברה אתם נחשבים למצליחים ביותר ושולטים בכל המיומנויות בתחום שלכם. אולם, לא פעם אנשי עסקים עד כמה ממולחים שיהיו, לא שולטים היטב בשפת האנגלית וזה יכול ליצור עבורם מכשול להתקדם בשוק העסקים הגלובלי בעולם. בהיעדר הבנה מהותית של השפה ואפשרויות שיח עם קולגות, לא ניתן יהיה להתקדם הלאה וזה מה שעשוי ליצור אי יכולת להתפתח. לכן, האפשרות היא פשוטה ודי ברורה – להירשם למקבץ שיעורים פרטיים בשפה האנגלית, מה שיאפשר לכל אחד ואחת ללמוד את השפה ולהצליח להרחיב את תחום עיסוקיו בכל מקום שיחפוץ בעולם.

מה לומדים בשיעורים פרטים באנגלית

אוצר מילים כללי ועסקי – לפני הכל מילים מילים. מאוד חשוב להרחיב את אוצר המילים שיש לכל אדם שמגיע ללימודי אנגלית בשיעורים פרטיים. המילים הם המאגר שיקנה לכל מי שלומד את כל הביטחון שהוא צריך, בעוד הוא שולף את המילים המתאימות לשיחה ולתחום העניין. דקויות השפה והספרות האנגלית העסקית, הן אלו שיתרמו רבות לשליטה המקצועית ושיפור האנגלית של כל מי שלומד ויאפשרו להצליח ליצור קשרים עסקיים טובים עם כל אדם. על ידי שליטה בכל אוצר המילים שהוא ירכוש הוא יכול גם להפגין הבנה, אלסטיות מחשבתית ולייצג את עצמו את את החברה בצורה ראויה ומרשימה.

דקדוק – חוקי הדקדוק הם לא פחות חשוב מאוצר המילים. שכן אף אחד לא ירצה לזרוק מילים לאוויר בלי לדעת ליצור משפט ראוי וברור. גם אם אתם שולטים במונח הטכני או המקצועי, אם לא תדעו לשלב אותו בשיחה ובכל דיאלוג בצורה ראויה, תשמעו כמו אנשי עסקים לא מקצועיים. רכישה של חוקי הדקדוק הנכונים הוא אלמנט חשוב לשליטה בשפה האנגלית.

מחוות נימוס – על מנת לתקשר בכל עולם העסקים באנגלית, כדאי להיות בקיאים גם בכל המחוות שלא אותה מדינה שמגיעים אליה. בלא מעט מדינות בעולם, אנגלית תהווה שפה שנייה, ועם זאת גם יגיעו מחוות מהתרבות של המדינה וציפייה שלה שתכירו אותן, שכן מדובר בתכתיבי נימוס רשמיים וחשובים. בכל זמן שיוצרים תקשורת על בסיס עסקי, מומלץ יהיה להיצמד לכל מוסכמה חברתית על מנת לא להיות מובכים או להביך את האורחים שלכם. באמצעות אנגלית רהוטה ומחוות נימוס יתייחסו אליכם יותר ברצינות שכן חקרתם ולמדתם את העולם התרבותי אליו אתם מגיעים, מה שיבוא לידי ביטוי בשפה האנגלית.

דרכי הוראה שונות

שיטות ההוראה בבית הספר לאנגלית של רן קרני יש תהיינה שונות מהדרך שבה לומדים בבית הספר. לרבות כשמדובר בשיעורים פרטיים לילדים שאינם מצליחים להשתלב בכיתה בשיעורי האנגלית, במסגרת זו מגוון השיטות ודרכי ההוראה הינם מגוונות ומותאמות לכל ילד וזה ההבדל העיקרי ומה שיוביל להצלחה של התלמיד. צוות ההוראה נחשב גם ליתרון – מדובר בצוות מקצועי שמוסמך ללמד את השפה בצורה יצירתית, אישית ועם הרבה מעוף, על מנת שההצלחה של כל אחד תהייה מובטחת.

שיעורים פרטיים באנגלית

פריצת מחסומים ואסטרטגיות למידה

גם בקרב ילדים וגם בקרב מבוגרים יש חשש להתבטא בשפה גם אם קיימת שליטה חלקית. המחסום חייב להיפרץ על מנת שניתן יהיה לתרגל את מה שלומדים בלי כל חשש מטעות שנעשה. אוצר מילים גם הוא אלמנט משמעותי ולא פחות מזה – אסטרטגיות למידה שיהוו חלק נכבד מהלמידה. כל השיעורים הפרטיים יתבצעו בהדרגה בפרט שמדובר בלימוד אנגלית לילדים, בהתאמה למאה שלנו ובמגוון של דרכי הוראה ואסטרטגיות למידה יעילות.

שיעורים פרטיים באנגלית בסביבה פורה

למידה פרטית תהווה לרוב אלטרנטיבה מעולה לסגנון הלמידה הקלאסי שידוע בכל בתי הספר והאקדמיות. השיעור הפרטי יתקיים במסגרת אישית של אחד על אחד (מורה ותלמיד) או במידה ורוצים במסגרת של קבוצה שהיא קטנה כשכולם עם פחות או יותר מגיעים עם אותן המטרות. באופן הזה כל מי שלומד יוכל לקחת חלק פעיל ולהיות שותף למערך השיעור שמתנהל בצורה אינטימית ולא כבקורס אנגלית פשוט, על ידי שיח נעים ופורה ויישום מוצלח של כל החומר שנלמד בכיתה.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button