שיעורים פרטיים באנגלית ברחובות

שיעורים פרטיים באנגלית ברחובות | רן קרני

בעידן שלנו הרבה יותר קל ללמוד את השפה האנגלית, היא נשמעת מכל עבר – החל מסדרות או סרטים שאנו צופים בהם במחשב או בטלוויזיה, בהאזנה לפודקאסטים, במוסיקה, בשיטוט ברשתות החברתיות וכולי. יחד עם זאת, זה עדיין לא אומר שאנחנו שולטים בכל חוקי הדקדוק ומסוגלים לדבר בלי שגיאות, או שיש לנו אוצר מילים רחב מספיק. כדי לשלוט באמת בשפה – החל משיפור ברמה האקדמית, דרך מושגים עסקיים ועד ליכולת שיחה קולחת ברשתות החברתיות, מומלץ לקחת שיעורים פרטיים באנגלית. במידה ואתם מתגוררים בעיר רחובות אתם מוזמנים לקחת מספר שיעורים פרטיים ולשפר את השפה משמעותית. 

אנגלית – השפה הבינלאומית

מאחר והשפה נחשבת לשפה בינלאומית מספר אחת, חברות גדולות מכל העולם מתקשרות בשפה זו גם עם העובדים בחברה עצמה. ידוע כי על מנת להצליח להרחיב ולהתפתח בתחום העסקים יש ללמוד את השפה על בוריה, לרבות אנגלית עסקית. גם במקרים של ראיונות עבודה אחד הקריטריונים לקבלה הינו רמת האנגלית. בנוסף, על מנת להתקבל למקצועות שונים באקדמיה יש להוציא ציון גבוה באנגלית ובאופן כללי אנגלית טובה היא נכס עבור כל אחד בטיולים בעולם, בהרחבת הידע וחשיפה לתרבויות ולכן מומלץ ללמוד אותה מגיל צעיר ולצבור בה כמה שיותר בטחון. 

כל אחד יכול ללמוד עוד שפה

היום ניתן ללמוד שפה או לשפר אותה בכל גיל. היה ובוחרים מורה פרטי לאנגלית שהוא מוסמך ללמד את השפה – גם בגיל 40 ואפילו בגיל 60, יהיה אפשר להשיג תוצאות יפות בהחלט. לימודי שפה הם גם מצוינים עבור שינון הזיכרון ויש אנשים מבוגרים שמחליטים להרחיב את אוצר המילים באנגלית וכך הם נהנים משתי ציפורים במכה אחת – גם שיפור השפה אנגלית וגם שיפור הזיכרון. שיעורים פרטיים באנגלית לילדים בעיר רחובות בגיל צעיר במיוחד, יקנו להם חוויה משמעותית שכן, הם לא יירתעו מהשפה בעתיד וירגישו ביטחון לדבר אותה בכל הזדמנות וגם ילמדו לדבר אותה בהגייה נכונה, שכן ידוע שילדים מסוגלים לחקות הרבה יותר טוב שפה חדשה.

למה כדאי שיעורים פרטיים?

יש אפשרות ללכת ללמוד אנגלית בקורס עם קבוצה בעיר רחובות ולהיות חלק מכיתה שיש בכך יתרונות, שכן יש דיאלוג קולח בין כולם וכך למעשה מתרגלים שיח באנגלית, שהוא משמעותי וחשוב, אולם כדי למקסם את הזמן שמקוצב ולשפר את האנגלית במהירות וביעילות, שיעורים פרטיים יעשו את העבודה ויהיו יעילים פי כמה. בשיעור פרטי תהליך הלימוד יהיה מותאם לקצב האישי של התלמיד, הלימודים יתמקדו בנושאים הרלוונטיים לתלמיד (שיפור האנגלית, אנגלית לקראת בחינת הבגרות, אנגלית עסקית וכו'), הדיאלוג בין המורה לתלמיד יהיה אישי וכך ניתן לתרגל טוב יותר שיח באנגלית ולהתמקד בכל טעות.  

היתרונות בבית הספר לאנגלית של רן קרני

לימודי אנגלית בבית הספר של רן קרני מוגשים באמצעות שיטת לימוד ייחודית שמוכיחה את עצמה מזה כמה שנים טובות. כל המורים בבית הספר דוברי אנגלית שפת אם ומנוסים מספיק בתחום כדי לדעת איך להגיע לכל תלמיד, בהתאם לקצב שלו ולהטמיע בו תחושת מסוגלות והצלחה. לימודים פרטיים באנגלית ברחובות ימקסמו את הזמן של התלמיד ויהוו עבורו חוויה לימודית מהנה ופורה.  

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button