שיעורים פרטיים באנגלית בראשון לציון

שיעורים פרטיים באנגלית בראשון לציון | רן קרני

במידה ואתם מעוניינים לשפר את האנגלית שלכם ואתם מתגוררים בעיר ראשון לציון ההמלצה שלנו היא – לימוד השפה באמצעות שיעור פרטי! כל אדם שמעוניין לשפר את האנגלית שלו עבור מטרות שונות כמו מבחן בגרות באנגלית, למסגרת העבודה, תמיכה ללימודי אנגלית בבית הספר או פשוט כי הגיע הזמן שהאנגלית שלכם תהייה רהוטה – מומלץ לו להירשם לשיעור אנגלית. 

למה לי לדעת אנגלית?

אנגלית נחוצה היום לכולם. החל מהאפשרות לשייט להנאתנו ברשת, להתכתב עם אנשים מכל העולם, לקרוא מאמרים מעניינים, להתמצא באקטואליה בעולם, לרכוש מוצרים מחו"ל, להזמין כרטיסים לחו"ל ועוד. בנוסף, עבודות רבות בימינו (בתחומי הייטק, מסחר וכו'), יצריכו אנגלית ברמה גבוהה, שכן כדי להרחיב את כל ההתנהלות העסקית בארץ יש צורך לעבוד עם חברות מכל העולם ועבור זה יידרש לשוחח באנגלית רהוטה ולעיתים אנגלית עסקית. גם במסגרת לימודי האקדמיה, אחת הדרישות היא אנגלית ברמה גבוהה כדי לקרוא חומר לימודי באנגלית ויש עוד סיבות רבות, אבל החשוב מכל היא תחושת המסוגלות שלנו, שפה – היא כלי הכרחי וכל מי שנעדרת ממנו השפה מרגיש חוסר ובעיקר בעיית ביטחון בכל מקום שבו יאלץ להוכיח את כישורי האנגלית שלו. אז לא משנה מהיכן אתה – גם אם אתה גר בראשון לציון ומחפש שיעורים פרטיים באנגלית – אנחנו בבית הספר לאנגלית של רן קרני, נשמח לסייע לך לרכוש את השפה או לשפר אותה משמעותית. 

היתרונות בלימוד אנגלית בבית הספר רן קרני

ללמוד שפה חדשה זה בהחלט דורש זמן והשקעה. בשיעורי האנגלית אצלנו בכל שיעור תורגש התקדמות ניכרת בהרחבה של אוצר מילים, בחוקי הדקדוק וכולי, אך יחד עם ההתקדמות לא ייוצר פער, כמו שעשוי להיות בשיעור עם קבוצה, מאחר והמורה ייצמד לקצב האישי של התלמיד וידאג תמיד שהחומר נקלט היטב. 

  • הגייה היא חלק מהשפה – הגייה של המילים היא זו שתאפשר לאנשים להבין אתכם היטב ותקנה לכל אחד את הביטחון בדיבור. המורים אצלנו כולם דוברי אנגלית שפת אם והם ידעו ללמד כל תלמיד להגות נכון ובצורה רהוטה את המילים. 
  • שיטות לימוד ייחודיות – בית הספר של רן קרני מחזיק בשיטות לימוד ייחודיות שמתאימות לכל אחד וכל מורה יודע ליישם אותם בתלמיד שלו. 
  • שיעור מכל מקום – הלימודים יכולים להיות און ליין מה שמאפשר לתלמיד לשהות בכל מקום ועדיין  לא להפסיד שיעור. 
  • לימוד אסטרטגיות למידה – כמו כן, אנו מלמדים כל תלמיד אסטרטגיות למידה שיסיעו לו בהכנת שיעורי הבית, ביצירת מוטיבציה ללימודי האנגלית בכיתה, מה שיכול לגרום לשיפור בקרב תלמידים בבית הספר את יכולות הלימוד שלהם גם במקצועות לימוד אחרים.
  • אנגלית לכל מטרה – בבית הספר לאנגלית של רן קרני דואגים לענות על כל מטרה –  בין אם מדובר בשיעורים פרטיים עבור שיפור השפה, אנגלית בסיסית, אנגלית עסקית וכו'. 
  • קשר ישיר עם המורים וההורים – המורים לאנגלית שלנו נמצאים בקשר רציף עם המורה של התלמיד או עם ההורים שלו וכך למעשה מצליחים להיות בסנכרון בכל הנוגע לחומר הלימוד, למועדי מבחנים וכל קושי שמתגלה ולפתור אותו מידית ולסייע לתלמיד ולגרום לו לתחושת הצלחה ומסוגלות.
מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button