שיעורים פרטיים באנגלית בבאר יעקב

שיעורים פרטיים באנגלית בבאר יעקב | רן קרני

יכול להיות שבארץ אתם נחשבים לעובדים מעולים שמסוגלים לצלוח כל משימה, אך לעיתים יידרש גם להתנהל מול גופים או חברות בחו"ל – מה שיכול להיות בעייתי אם השפה היחידה שאתם מכירים ושולטים בה היא עברית! אי ידיעת האנגלית עלולה ליצור עבור רבים מכשול מלהתקדם ולהתפתח בשוק הגלובלי ולהגביל אותם בהצלחה פיננסית. לכן, האופציה היא – שחור על גבי לבן –  להירשם לשיעורים פרטיים באנגלית, מה שיאפשר לכל אחד ואחת ללמוד את השפה ולהצליח להרחיב את תחום עיסוקיו בכל מקום שיחפוץ בעולם. היה ואתם מתגוררים בבאר יעקב – אתם יכולים כבר עכשיו לפנות אלינו  – בית הספר לאנגלית של רן קרני ואנו נדאג במהרה לשריין לכם שיעורים פרטיים לכל מטרה וצורך ולהשיב את השליטה לידיים שלכם. 

מה לומדים בשיעורים פרטים באנגלית?

  • אוצר מילים כללי ועסקי – הרבה מילים ועוד מילים. יש דגש רב על הרחבה של אוצר המילים שכן זה מה שיקנה לכל אחד את ביטחון לשלוף במקום הנכון את המילים בכל סיטואציה בה יתבקש לשוחח, כמו כן, גם להבין את האחר. גם עמידה בדקויות בשפה האנגלית העסקית, תתרום לשליטה המקצועית של כל תלמיד ותאפשר הצלחה ביצירת קשרים עסקיים עם כל אדם. בעזרת שליטה באוצר המילים שהתלמיד ירכוש הוא יצליח להפגין הבנה, אלסטיות מחשבתית ולייצג את עצמו וגם את החברה בצורה המרשימה והמכבדת שניתן. 
  • דקדוק – חוקי הדקדוק הם לא פחות חשובים מאוצר המילים, שכן אף אחד לא ירצה לזרוק מילים לאוויר מבלי לדעת ליצור משפט תקין. גם אם יש שליטה מלאה במונח הטכני או המקצועי, בהיעדר הבנה ב – איך לשלב אותו בשיחה ובכל דיאלוג, עלולים להישמע מוזר עד מביך בשיח רציני. על כן, הבנה לעומק של כל חוקי הדקדוק הינה אלמנט משמעותי.  
  • מחוות נימוס שמאפיינות כל מדינה – כדי לתקשר היטב בעולם העסקים, מוטב להבין את כל המחוות שמאפיינות את המדינה עמה מתקשרים או מנסים ליצור עסקי עבודה. במדינות רבות בעולם האנגלית הינה השפה הרשמית שבאמצעותה מנהלים עסקים ועם זאת גם יגיעו מחוות שיש להם זיקה לאותה תרבות של המדינה, שכן מדובר בתכתיבי נימוס רשמיים שיש להם חשיבות. בכל יצירת קשר עסקי, כדאי להתייחס למוסכמות חברתיות של אותה מדינה וכך לתת תחושה של כבוד והערכה. על ידי אנגלית טובה ומחוות נימוס אין ספק שהיחס אליכם יהיה הרבה יותר רציני שכן אתם הקדשתם זמן ולמדתם את העולם התרבותי של האנשים מולם אתם עובדים, מה שיבוא גם לידי ביטוי בהתנהלות שלכם בשפה האנגלית. 

היתרונות של בית הספר לאנגלית של רן קרני 

בית הספר שלנו מספק מנעד יתרונות לכל מי שמחליט ללמוד שיעורים פרטיים באנגלית בבאר יעקב או בכל עיר אחרת. תושבי העיר באר יעקב יכולים ליהנות מצוות מורים דובר אנגלית שפת אם שילמד את התלמיד להגות את השפה והמילים בצורה הנכונה ביותר. בית הספר מלמד בהתאם לשיטות ייחודיות שהוכיחו זה מכבר כשיטות שמצליחות להטמיע את השפה בכל אחד, גם באלה שמתקשים באופן מיוחד בלמידת השפה. בית הספר דואג לעמוד בכל מטרה לשמה הגיע התלמיד כשהשאיפה הינה תמיד לצבור הצלחות. צרו קשר כעת

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button