מורה פרטי לאנגלית ברחובות 

מורה פרטי לאנגלית ברחובות | רן קרני

בקיאות בשפה האנגלית הינו אחד הכלים המשמעותיים ביותר בימינו. בין אם נרצה לצאת לטיול ברחבי  העולם, ליהנות מסרט בלי כתוביות, ללמוד לימודים גבוהים או בין אם נתבקש לסגור עסקה של מיליונים עם חברה בינלאומית – בכל אחד מהמקרים יהיה צורך בשליטה בשפה האנגלית. על מנת לעשות את זה בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר מחוץ למסגרת הלימודים הרגילה של בית הספר, שיעורים פרטיים הינם המענה. באמצעות שיעורים עם מורה פרטי לאנגלית נקבל את כל תשומת הלב ואת התנאים האולטימטיביים ללמידה, גם הקצב הלימודי יהיה מותאם אלינו וכל הלו"ז יהיה נתון לשליטה שלנו. היה ואתם מתגוררים בעיר רחובות ותרים אחר מורה פרטי לאנגלית בעיר – אתם מוזמנים לפנות לבית הספר לאנגלית של רן קרני – אצלנו תוכלו ליהנות ממורה פרטי מוסמך שיעניק לכם את כל היחס האישי וידאג שתשיגו כל מטרה שלכם במסגרת שיעורי האנגלית. 

אופן הלימוד בשיעורים פרטיים באנגלית

הדרך האידיאלית ללמוד את השפה היא באמצעות שיטה שתשלב בתוכה שיח, הבנת הנקרא, דקדוק, קריאה והרחבה של אוצר מילים. על ידי לימוד פרונטלי באמצעות מורה לאנגלית שדובר/ת שפת אם, כל תלמיד יזכה ביחס אישי והתמקדות באזורי חולשה שלו. השיעורים יותאמו לכל צורך אישי החל מהרמה של התלמיד לקצב הלמידה המתאים לו וכאמור לסיבה שבגינה הביאה את התלמיד ללמוד. השיעורים יורכבו משיחות בנושאים שהם מעניינים ורלוונטיים לתלמיד, בהרחבה של אוצר המילים ותרגול שלהן, קריאה של חומרים שיש להם קשר ישיר לתלמיד ותרגול ביתי.  

היתרונות של שיעורים פרטיים באנגלית

  • כל המורים מקצועיים ודוברי אנגלית שפת אם.
  • בזמן היעדרות של מורה, תמיד יימצא לו מחליף.
  • בית הספר יספק  פתרון ומענה לכל צורך של לימודי אנגלית (אנגלית בסיסית, אנגלית עסקית וכולי).
  • השיעורים יותאמו לקצב של התלמיד.
  • תכנית הלימודים תאפשר למידה בכל זמן ובכל מקום.  

לכן, בין אם אתם רוצים ללמוד אנגלית במטרה לשפר את האנגלית שלכם, או שהמטרה שלכם היא אנגלית עסקית – מורה פרטי ללימודי אנגלית ברחובות הם לימודים ממוקדים ומהירים, כך שלאחר מספר שיעורים כבר תרגישו את השיפור וכיצד התקדמתם בשפה.

יש הסוברים כי לא קל ללמוד בשיטה של שיעורים פרטיים אחד על אחד, מאחר ונראה כי הדבר דורש ריכוז לזמן ארוך ומחויבות לרצינות, שממנה אפשר יהיה להתחמק בלמידה בקבוצה. אולם חשוב להבין שלימודים בשיטה הזו יהיה הרבה יותר אפקטיביים, מהירים ויעילים בדיוק בגלל אותן הסיבות. בביה"ס לאנגלית של רן קרני תקבלו את הכלים המדויקים שיסייעו לכם להתנהל באנגלית ולהרגיש בטחון מידי בשפה. 

אם אתה רוצה לדבר אנגלית ואתה מחפש מסגרת למידה מסודרת על מנת ללמוד או לשפר את האנגלית שלך, ברלינגטון אינגליש מחכה לך. בית הספר שלנו בעל ניסיון וידע רב של לימוד אנגלית בכל התחומים מסטודנט מתחיל ועד לאיש עסקים מן המניין. אנחנו פה בשביל לתת לך את המעטפת אותה אתה צריך על מנת להגיע ליעד שהצבת לעצמך.

מעבר אל דף הבית

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button