מורה פרטי לאנגלית בזום

מורה פרטי לאנגלית בזום | רן קרני

בימינו יש מגוון רחב של אפשרויות לימוד כדי ללמוד את השפה האנגלית. שיעורים פרטיים באמצעות מורה פרטי בזום יאפשרו את תנאי הלמידה היעילים ביותר. בשיטה זו כל אחד יכול לבחור את החלל שנוח לו ללמוד בו – אם זה במסגרת העבודה, בנסיעה או בחלל הפרטי שלו וכך יוכל לנצל כל זמן פנוי בלמידה אפקטיבית וחשובה. מורה פרטי שמלמד בזום יהיה קשוב לכל צורך של התלמיד ויתאים את עצמו למטרות ולקצב הלמידה של התלמיד.  בבית הספר לאנגלית של רן קרני תמצאו את המורה הזה – מורה פרטי לאנגלית שילמד אתכם בזום מכל מקום שתהיו, גם בחו"ל, ויחד תוכלו לשפר את השפה ולנצל את הזמן שלכם בצורה היעילה ביותר. 

לימודי אנגלית לכל מטרה 

מורה פרטי לאנגלית בזום יסייע לכם במגוון של מטרות  – התכוננות לקראת הבגרות באנגלית, שיפור יכולות הדיבור במסגרת העבודה, תמיכה ללימודי בית הספר ועוד. להלן כל מה שתוכלו ללמוד בשיעור פרטי באנגלית  שמתקיים בזום –

אוצר מילים כללי ועסקי – כמה שיותר מילים! אחד המטרות בשיעורי האנגלית הינה להרחיב את אוצר המילים שלכם על מנת להקנות את הביטחון בשיח ובהבנה של טקסטים. אנגלית עסקית היא צעד אחד קדימה שכן רבים היום יוצרים קשרי עבודה עם מדינות זרות, וכדי להתנהל בצורה הטובה ביותר יש להכיר מונחים רבים באנגלית עסקית שיאפשרו להצליח ליצור קשרים עסקיים נרחבים יותר. בעזרת אוצר מילים רחב שכל תלמיד ירכוש במסגרת לימודי האנגלית בזום, הוא יצליח להפגין הבנה, אלסטיות מחשבתית ולייצג את עצמו ואת החברה שלו בצורה מכבדת ומרשימה.  

דקדוק – כאמור, חוקי הדקדוק הם לא פחות חשובים מאוצר מילים נרחב ועשיר. שכן אף אחד לא מעוניין לומר מילים באנגלית בהיעדר משפט תקני וברור. גם אם אתם שולטים בכל מיני מונחים טכניים, במידה ולא תדעו להסביר אותו בצורה ברורה, אתם עשויים להישמע מאוד לא מקצועיים ולערר את הבנתכם גם בתחום שלכם. על כן, מורה פרטי בזום יוכל לסייע בלמידה של חוקי הדקדוק על מנת שתדברו בצורה רהוטה ביותר ותיצרו משפטים תקניים באנגלית.  

תכתיבי תרבות – כדי לתקשר בכל עולם העסקים באנגלית, מוטב להיות בקיאים גם בכל המחוות של המדינה אתה אתם עומדים לתקשר. במדינות רבות בעולם, אנגלית הינה השפה הרשמית, ויחד אתה יגיעו גם מחוות ותכתיבי נימוס רשמיים. בכל זמן שיוצרים תקשורת על בסיס עסקי, יש להיצמד לכל מוסכמה חברתית כדי שיתייחסו אליכם הרבה יותר ברצינות, שכן חקרתם ולמדתם את העולם התרבותי אליו אתם מגיעים, מה שיבוא לידי ביטוי במילים וגינוני אנגלית. 

זקוקים לשפר את האנגלית שלכם? מבקשים להתמקד בתחום מסוים – אנגלית לבגרות, אנגלית עסקית וכו'? אצלנו בבית הספר לאנגלית של רן קרני תיהנו ממורה פרטי לאנגלית בזום שילמד אתכם בקצב שלכם ויתמקד במטרה לשמה הגעתם! כל המורים שלנו דוברי אנגלית שפת אם ועם ניסיון רב בתחום זה. כל שיעורי האנגלית בזום הינם מונגשים לכל תלמיד בצורה אישית ונעימה ומהווים מענה לכל צורך. 

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button