תרגול אנגלית לכיתה ט'

תרגול אנגלית לכיתה ט' | רן קרני

כיתה ט' הינה השנה האחרונה בחטיבת הביניים וצעד אחד לפני התיכון. זה שלב בו כל ציון שמקבלים בתעודה  תהיה לו השפעה מכרעת על המשך לימודיו של התלמיד. כל זה יבוא לידי ביטוי גם במקצוע האנגלית. בכיתה ט', מצופה מכל תלמיד להציג יכולות גבוהות באנגלית – החל מקריאת טקסט ארוך ומאתגר באנגלית, דרך התבטאות בדיאלוג באנגלית וכלה במענה על מגוון שאלות מורכבות ועוד. בכיתה ט', ימשיך כל תלמיד בהקבצה אליה הוא השתייך כאשר בחטיבות ביניים תהייה אפשרות, בבתי ספר מסוימים, לעבור בין הקבצות – זאת במטרה לשפר את האנגלית ולהשתלב בכמה שיותר יחידות לימוד בתיכון.

מה מצופה מתלמידי כיתה ט' במקצוע האנגלית? 

– יכולות התבטאות באנגלית בשיחה ובדיון כיתתי בהתאם לחוקי הדקדוק.

– אוצר מילים רחב מעולמות תוכן שונים.

– מענה רהוט על שאלות שמופיעות מתחת לטקסט לא מוכר (אנסין).

– התנסחות גבוהה בנושאים מסוימים כמו  – חיווי דעה פוליטית תחביבים ועוד. 

– הבנה של הנחיות והוראות. 

איך ניתן לשפר את האנגלית בכיתה ט'? 

כאמור, הדרישות מתלמידים בכיתה ט' הינן רבות בכל הנוגע לתכנית הלימודים ולא פעם תלמידים יתקשו לעמוד בכל המשימות בעיקר בשל היעדר תרגול של השפה, כשמסגרת הלימודים בבית הספר לא בדיוק מאפשרת את זה, זאת בשל הקצבה של שעות לימוד מעטות. על כן, כדי לשפר את האנגלית ולהצליח, מומלץ להיעזר במקור חיצוני כמו מורה פרטי או קורס באנגלית שיסייע לתלמיד לבסס את החומר הלימודי בכיתה טוב יותר ויסייע לו כל קושי. מורה פרטי או שיעורי אנגלית במסגרת קורס יכולים לעזור ולשפר את כל היכולות של התלמיד ואף לסייע לו לעלות הקבצה, במידה וזאת שאיפתו.  

איך מתרגלים אנגלית במסגרת שיעורי אנגלית פרטיים? 

במידה ומחליטים לשפר את כל המיומנויות באנגלית החל מקריאת טקסטים ותוכן מורכב באנגלית (unseen), כדאי מאוד להסתייע במורה פרטי שיתרגל את הקריאה וישנן את אוצר המילים החדשות וכן יספק שיטות שמקלות ומסייעות בכל קריאה של טקסט באנגלית.  גם בכל הנוגע ליכולות ההתבטאות והדיבור בע"פ – מורה פרטי ישוחח רבות עם התלמיד ויתקן אותו בכל שלב ויתרגל אתו שיחות רבות שהן משמעותיות מאוד לצבירת הביטחון שלו ולמיומנות הדיבור, הקריאה והכתיבה באנגלית. כל אלה בהחלט יכולים לסייע לתלמיד להתקדם שלב ואף להיות בשלב מתקדם מול הכיתה עצמה – מה שיוביל את התלמיד לתחושת הצלחה ומסוגלות ויבטיח לו ציון גבוה בבגרות. 

מחפשים מורה לאנגלית? רוצים לתרגל את האנגלית שלכם ולהבטיח לעצמכם ציון גבוה בבגרות – בית הספר לאנגלית של רן קרני ידע לספק לכם את מה שאתם מחפשים בדיוק ואף יותר. בבית הספר תוכלו לתרגל את האנגלית ולהתגבר על כל חומר שבו אתם מרגישים בו קושי – באמצעות צוות מורים מוכשר ומקצועי שמודע לכל הדרישות והציפיות של תלמידים בכיתה ט' ושיודע לאבחן את הקושי בכל תלמיד ולסייע לו באופן אישי כדי להשיג ציון גבוה באנגלית ולשפר את יכולות השפה בצורה משמעותית.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button