תרגול אנגלית לכיתה ד'

תרגול אנגלית לכיתה ד' | רן קרני

כיתה ד' תהיה השנה השנייה בה תלמידי בית הספר יחשפו ללימודי האנגלית. בשנה זו הם כבר יכירו כמה מילים בסיסיות ויחזיקו בכמה מיומנויות למידה חשובות. השאלה הנשאלת היא – כמה הם מתרגלים את הממה שהם לומדים? ושאלה נוספת היא  – היכן הם עושים זאת? בבית הספר, המטרה בלימוד אנגלית לילדים היא להספיק חומר רב בזמן מוגבל. על כן, התרגול יהיה מועט באופן יחסי, על אף שזה מה שנדרש בעיקר בקרב ילדים בגיל הזה – לתרגל! בשל כך, כדי לתרגל ולשנן את החומר הנלמד ולהרחיב את אוצר המילים משמעותית כדאי לעשות את זה במסגרת חיצונית. במאמר זה נרחיב אודות תרגול לילדים בכיתה ד' שהחלו להכיר את כל חוקי הדקדוק החשובים. 

למה חשוב ללמוד אנגלית בכיתה ד'? 

כאמור, ילדים בני 9 נחשבים לילדים שיש להם כמה וכמה מיומנויות בלימוד שפה, עם זה הכרת כל – 26 האותיות באנגלית, מילים בסיסיות, מעט מיומנות בקריאה וכתיבה ועוד, לכן האנגלית תהווה עבורם אתגר מרתק, כל עוד היא תוגש להם בצורה מעניינת. כיתה ד' היא גם השלב בו התלמידים יתחילו ללמוד נושאים משמעותיים באנגלית שיסייעו להם בשנים הבאות. גם אוצר המילים שלהם בשנה זו יתרחב בהרבה והם ילמדו מגוון מילים בנושאים שונים כמו – כלי תחבורה, אקלים, פרטי לבוש, מזון ועוד. יש לזכור שמדובר בבסיס חשוב שלא ניתן יהיה לדלג עליו, ולכן תרגול במקרה הזה של כל הנושאים הנלמדים בכיתה הינו משמעותי.  

הדרך להטמעת השפה חדשה – שינון ועוד שינון

כאמור כל לימוד שפה חדשה יתבסס לרוב על תרגול של מילים וחוקי דקדוק, יחד עם תהליך הדרגתי של למידת מגוון נושאים בהתאם לתחומי העניין בגיל הזה. באמצעות תרגול ושינון של החומר, יכול כל ילד בגיל 9 שהוא בכיתה ד', לזכור וליישם אוצר מילים עשיר, דקדוק באנגלית ואת העקרונות החשובים של השפה ולעשות בהם שימוש בכל שאלה במבחן כשהוא עונה בצורה תקנית. 

אולם, במקרים רבים, תלמידים אינם מצליחים לעמוד בקצב הנלמד בכיתה, מסיבות כאלה ואחרות, אז חשוב לסייע להם באמצעות לימודי אנגלית פרטיים על מנת שהילד לא ירגיש שהוא מפגר בחומר הלימודי בכיתה – שכן, זה עשוי ליצור אצלו חוסר בטחון ותסכול בכל הקשור לשפה, עד שהוא עלול לגלות אנטי לשפה. 

אז כיצד מטמיעים בילדים את השפה במסגרת שיעורים פרטיים? באמצעות מורה מקצועי ומיומן שמלמד את השפה על ידי שינון ותרגול של החומר הנלמד בכיתה בהתאם לקצב של כל ילד. חשוב בגיל הזה בפרט, להעניק לילד תהליך לימודי חיובי שיתרום לתחושת הביטחון שלו כשהוא ממשיך לתרגל אנגלית בכל שלב בחייו.  

מעוניינים שילדכם יתרגלו אנגלית וירגישו כמה שיותר ביטחון בשפה? אצלנו  בבית הספר לאנגלית של רן קרני תמצאו את המורים המיומנים ביותר שידעו להעניק לילדכם חווית לימודים טובה ביותר באמצעות שיטת לימוד ייחודית שתחדיר בהם תחושת הצלחה ומסוגלות – שזה כאמור המתכון לכל תהליך לימודי! 

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button