אנגלית לכיתה ג'

ילד בכיתה ג'

בכיתה ג' יש מקפצת מדרגה בכל תחומי הלימודים וגישת הלימודים, זאת להבדיל מכיתות א' ו – ב'. כיתה ג' נחשבת כבר להרבה יותר מתקדמת מאחר והילדים התנסו שנתיים בבית הספר והפכו בשלים ללמידה של תכנים יותר מורכבים. כבר לא מדובר בילדים קטנטנים שרק החלו את צעדיהם הראשוניים בין כותלי בית הספר, כי אם בילדים שכבר חוו למידה, אולם הם עדיין נמצאים בשלב בו יש התלהבות מכל נושא חדש ומקצוע חדש שהם אמורים ללמוד במהלך שנה זו, כמו שפה אנגלית.
היום, בשל מגוון התוכניות, האפליקציות ומשחקי המחשב, כמעט כל הילדים חשופים לשפה האנגלית ביום יום, ורכישת השפה עבורם תהייה מעין נקודת ציון מלהיבה שהם ממתינים לה אפילו בציפייה גדולה. לימוד אנגלית לכיתה ג' שכבר מנוסים ב -איך יש ללמוד בכיתה, יהיה הרבה יותר קל כשמעבירים להם את החומר הלימודי באמצעות שימוש בעזרים מתוך עולמות התוכן שלהם ובכל החוויות החברתיות שלהם. באופן הזה יהיה להם הרבה יותר קל לשנן ולזכור את המילים ולהבין איך לעשות בהם שימוש נכון. אז מהי הדרך הטובה ביותר ללימוד אנגלית לכיתה ג'? על כך במאמר זה.

אנגלית לכיתה ג'

נושאים באנגלית לכיתה ג'

בכל טווח גיל יש נושאים מסוימים שמותאמים לאותו גיל ואותם רצוי להתחיל ללמוד. נושאים בגיל שמונה ואילך יתמקדו בלימוד חלקי גוף באנגלית שבמהלכם קוראים בקול את השמות של כל חלקי הגוף וממחישים אותם, כך משננים אותם – זו אחת הדרכים שתתאים מאוד לטווח גיל זה מאחר שילדים בגיל הזה כבר לומדים את המקצוע מדעים שעוסק גם בגוף האדם, וכך ניתן לחבר בצורה טבעית את הנושא הזה גם ללמידת השפה האנגלית ולחבר בין שני נושאי לימוד עיקריים ומהותיים.

  • שמות גוף – גיל זה מתאים ללמידה והבנה של שמות גוף באנגלית כדי שאפשר יהיה בצורה איטית להתחיל בתהליך הרכבת משפט שלם שמכיל את כל חלקי התחביר באנגלית.
  • קריאה באנגלית – לאחר שלושה חודשים לערך של לימוד בסיסי חשוב שהתלמיד הצעיר יתחיל ללמוד קריאה באנגלית, גם אם מדובר ברמה הבסיסית ביותר, זה יהווה עבורו שלב משמעותי בדרך לרכישת השפה החדשה והוא ירגיש מלא ביטחון שהוא מצליח לקרוא מספר משפטים מהספר בלי כל צורך בעזרה. ככל שהוא יתקדם יותר ויותר בקצב הלימוד הנכון שמתאים לטווח הגיל שלו, הוא ירכוש הרבה מאוד מילים ונושאים שיתרמו לו בהמשך הלמידה.
  • בעלי חיים – גיל שמונה הוא עדיין גיל של ילדים קטנים שאוטוטו הופכים לבוגרים ומי לא חובב בעלי חיים בגיל הזה? כל הילדים ישמחו להכיר את השמות של כל החיות גם בשפה האנגלית כשחלקם כבר מכירים ורק מרגישים סיפור להכיר עוד ועוד שמות של בעלי חיים. כל מי שדובר עוד שפה מלבד האנגלית בטוח יצליח למצוא דמיון משותף בין האנגלית לבין השפה שלו. עבורו יהיה לעיתים יותר קל לזכור מילה חדשה והוא גם יזדקק למעט לשינון וחזרה על כל החומר הנלמד.
  • משפחה – עוד נושא שילמדו ילדי כיתה ג' באנגלית הוא כל השמות של המשפחה. סבא / סבתא, אח, אחות, דוד, דודה וכולי. כשהם ילמדו בכיתה את כל המילים שמתארות את בני משפחה באנגלית הם יוכלו בקלות להגיד אותן בבית בגאווה ובביטחון וכך לקבל פידבק חיובי מכל המשפחה.
לימוד אותיות ABC לילדים

למה חשוב ללמוד את השפה האנגלית?

ללימודי השפה האנגלית יש חשיבות גדולה בימינו עבור כל טווח הגילאים. השפה האנגלית הינה שפה בינלאומית ואין כמעט מדינה שאזרחיה לא דוברים את השפה או לפחות מתמצאים בה עבור דיבור בסיסי. שפה זו נחשבת יחסית לשפה מאוד קלה ללימוד להבדיל משאר השפות, וכל האותיות הא'-ב' האנגלי יימצא בשימוש יומיומי במגוון תחומי החיים שלנו כולנו. כמו כן, ספרי לימוד באקדמיה יתבססו על השפה האנגלית כדי שהסטודנטים ישננו את השפה האוניברסלית שבה יעזרו ויעשו שימוש בכל תחום בו הם בוחרים ללמוד.
רכישת שפת האנגלית בקרב ילדים הינה צעד משמעותי ביותר ולא כדאי להקל בכך ראש. אין גיל שנחשב למוקדם עבור לימוד שפה נוספת ולכן ילדי כיתה ג' מסוגלים להכיר ולהפנים הרבה מאוד מילים באנגלית, כל עוד תכנית הלימודית בנויה בצורה שתתאים להם ולכל עולם התוכן שלהם. זו תהייה הדרך הנכונה והכי מתאימה ללימוד ולעידוד שיחה קולחת באנגלית.

רוצים שילדיכם יכירו וילמדו את השפה הכל כך מדוברת וחשובה בימינו? אצלנו בבית הספר לאנגלית של רן קרני צוות המורים המוכשר יעניק לילדכם את הכלים היעילים והפשוטים ביותר שיסייעו לו ללמוד בהנאה צרופה את השפה האנגלית! למידע נוסף וייעוץ ללא עלות, אני מזמין אתכם ליצור עימי קשר כעת.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button