תרגול אנגלית לכיתה ו'

תרגול אנגלית לכיתה ו' | רן קרני

תרגול אנגלית בכיתה ו' מטרתו להכין את התלמידים לקראת לימודי האנגלית בחטיבה ולחלוקה להקבצות. על כן, מדובר בתרגול משמעותי פי כמה. תרגול באנגלית יכלול מספר נושאים עיקריים ביניהם הבנת הנקרא, חוקי הדקדוק הבסיסיים וקריאה. חשוב לזכור שאת האנגלית הילדים לא ירכשו ביום בהיר אחד, אלא לאחר תרגול שוטף שיעשו במהלך כל שנות הלימוד שלהם בבית הספר – כך גם ירגישו הרבה יותר בטחון בדיבור ובקריאה. אולם, בית הספר יאפשר תרגול באופן מוגבל וכדאי לחפש מקורות נוספים שיסייעו להם לתרגל את האנגלית שלהם בכיתה ו'. 

תרגול לקראת מבחן באנגלית – כיתה ו'

יש כמה וכמה נושאים בולטים שיופיעו במבחן בכיתה ו' לרבות אם מדובר במבחן מסכם שיקבע את ההקבצה בחטיבה. הנושאים העיקריים בהם יבחנו הילדים הם: 

קריאה באופן שוטף

בדרך כלל מופיע קטע קריאה ("אנסין") במבחן, שבודק את רמת הקריאה השוטפת של התלמיד ובקיאותו בטקסט שהוא לא מכיר וגם את הפרשנות שלו מתוך תרשים וטבלה. תרגול רב של קריאת תוכן לא מוכר יכול להקל עליו במבחן ולאפשר לו להבין מהר את הטקסט ולענות בצורה ברורה ונכונה על השאלות. 

בבית הספר לאנגלית של רן קרני מקדישים זמן רב לתרגול אנגלית על ידי קריאת טקסטים חדשים עם רמת קושי שתואמת את הגיל.  בבית הספר מכירים את החשיבות של קריאה מרובה וכן את השיח אודות הסיפורים, מה שמסייע לשנן גם את הדיבור ואת המילים החדשות שהופיעו בתוכן החדש. 

הצגת רעיונות ותקשורת חברתית

נושא זה דן בהצגת רעיונות בצורה מסודרת וברורה, וכן יצירת דיאלוג עם חברים אשר מבוסס על אוצר מילים וחוקי הדקדוק. בדרך כלל, ידרשו התלמידים לשוחח בע"פ מול הכיתה על עניין מוכר שבו הם מתעניינים. במבחן כתוב ידרשו התלמידים להראות בכתב פסקה בנושא שאותו הם מכירים ולתת חוות דעת אודותיו. הצגה של רעיונות תאפשר לכל תלמיד לקחת את האנגלית עוד צעד ולהתחיל לדבר אותה בצורה רשמית.  על מנת  לתרגל נכון ולהגיש בטחון בהצגת רעיונות, כדאי להתקשר עם בית הספר לאנגלית של רן קרני שם יקבל ילדכם את כל העזרה שתעלה לו את הביטחון בהצגת רעיונות מקוריים באנגלית. 

הרחבת אוצר מילים

נושא נוסף ומשמעותי שיש להתייחס אליו הינו אוצר המילים. תלמיד בכיתה ו' מצופה להכיר ולהבין ואף לדעת לקרוא מנעד רחב של מילים באנגלית. מדבור בממוצע של אלף מאתיים מילים. כדי לתרגל את אוצר המילים ניתן לעשות זאת על ידי משחקי אנגלית, הכתבות, אפליקציות וגם באמצעות שיח שוטף בנושאים שמעניינים את טווח הגיל הזה. כמובן שגם קריאה מרובה של ספרים ותוכן באנגלית ירחיבו את אוצר המילים.

 מעוניינים שילדכם יתרגלו אנגלית כמה שיותר? בבית הספר לאנגלית של רן קרני פיתחו שיטת תרגול שמותאמת במיוחד לילדים בכיתה ו'. המורים של בית הספר, כולם דובר אנגלית שפת אם ומקדישים זמן נכבד בשיעורים לשיח באנגלית שמאפשר לתלמידים לשנן את כישורי השפה, להכיר את חוקי הדקדוק ולהרחיב את אוצר המילים. התרגול הינו הבסיס להתקדמותם ולכן אנו רואים זאת כמטרתנו העיקרית!

קראו גם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button