לימוד אנגלית לכיתה ו

לימוד אנגלית לכיתה ו

במערכת החינוך בארץ לימודי האנגלית יתחילו כבר בכיתה ג' אך כדי להצליח לרכוש שפה זרה בצורה יסודית, הלימודים בכיתה לא באמת יספיקו וכדאי יהיה להקפיד על שינון ותרגול נוסף. בלא מעט מצבים לאחר סיום היסודי התלמידים יוכלו להגיע לרמה לא אחידה בחטיבת הביניים ושם יכול להיווצר פער בין יתר התלמידים וילדים רבים עלולים לא לעמוד בקצב של הכיתה ולמצוא את עצמם מתקשים לגשר על הפער הזה. כדי לחזק את האנגלית בכל תלמיד שנמצא בכיתה ו' כדאי להתחיל כבר באוצר המילים בשפה וגם ברמת הבנת הנקרא שלו עלי די חוג או קורס באנגלית להקניית לימוד אנגלית לכיתה ו.

תלמידים בכיתה ו' יגיעו לשלב שבו הם נחשבים לילדים עם מודעות הרבה יותר רחבה ויצטרכו שיפור לאנגלית וחומר להתקדמות. בהקשר ללימודים, יש עליהם אחריות לימודית הרבה יותר מורכבת יחד עם משימות ושיעורי בית מתקדמים ביחס לכל השנים קודם. כמו כן, הציפייה להשקיע בלימודים להגדיל את המאמץ לכיוון הצלחה, רק תגדל והיא יכולה להוות גורם לחץ עבור התלמיד ולפגוע בהצלחתו.

לימוד אנגלית לכיתה ו

זמנים הנלמדים בכיתה ו' בשפה האנגלית

הזמנים שאותם לומדים בכיתה ו' הינם- Present Simple, Present Progressive ו – Past Simple.
Present Simple
– מדובר ב – "הווה רגיל". הכוונה היא לכל פעולה שמתבצעת בצורה רגילה וקבועה או בפעולות שגרתיות ושונות שמתקיימות סביב השעון, באופן שוטף ובהיעדר שינוי.
Present Progressiv – גם כאן מדובר בזמן שמתייחס להווה. להבדיל מהקטגוריה הקודמת – זוהי קטגוריה שבסיוע שלה מבטאים פעולות שמבוצעות באותו הרגע.
Past Simple – בזמן זה נעשה שימוש כדי לבטא פעולות שקרו בזמן עבר ושהן הסתיימו (הפעולות שהסתיימו ועבר כבר זמן). כדי שניתן יהיה לבצע שימוש בזמן הזה, יש צורך להכיר צורות הטיה ייחודיות של חלק מהפעלים.

הבנת הנקרא באנגלית לכיתה ו'

הדרך הכי מבטיחה לרכוש שפה ואת הספרות האנגלית היא באמצעות קריאת של ספרים ותוכן באנגלית – וכמה שיותר! אם הילד מגלה עניין בכדורגל אפשר למצוא ברשת מגוון של תוכן באנגלית בנושא אודות שחקנים שהוא מעריץ ועל קבוצה מועדפת וכולי. גם התעניינות ב – יוטיוברים ברשת, יכולה לגלות חומר רב באנגלית שמאפשר קריאה. מומלץ גם להמחיש לילד את הכמות ידע שיש לו ברשת ולהסביר שיש לו הרבה יותר חומר לקריאה מאשר בשפה העברית, כך הוא יכול להעמיק בכל תחום שמעניין אותו. קריאה תחזק בילד גם את מגוון אוצר המילים, את הידע הדקדוקי וכאמור תשפר את כל מיומנויות הבנת הנקרא שלו.

דברו באנגלית בבית ובכל הזדמנות

דיבור בבית באנגלית יכול להוות הזדמנות לשיפור האנגלית ולהקניית ביטחון. השיחה יכולה להיות די שטחית כמו – מה עשינו היום בבית ספר או בעבודה, מה אכלנו ובמה צפינו? בדרך כלל לא מומלץ לערוך לילד מבחן אלא באמת לשתף אותו במה שאתם עשיתם ולנהל דיאלוג בגובה העיניים וברמה שתואמת לגילו שזה אוצר מילים קל ופשוט שמונגש בצורה נוחה וקצרה.

משחקי אנגלית המתאימים לשיטת לימוד אנגלית לכיתה ו

כולנו יודעים שמשחק הוא דרך נפלאה ליצור לילד חוויה דידקטית שהיא מעט יותר מורכבת. אפשר להכין לשינון מילים עם איורים או מילים שנרצה שילמד. כמו לדוגמא אם הילד מגלה עניין במכוניות אפשר ללמוד רבות על תנועה, סוגי רכבים חדשים שהם אוטומטיים, מכניקה שלהם וכולי, אפשר לשחק במשחק שבץ נא באנגלית, בתפזורת עם מילים באנגלית בה הילד ימצא את רשימת המילים באנגלית תחת נושא ספציפי. כמו כן, יש תמיד צורך לעודד את הילד שלנו להמשיך ללמוד לבד ולמצוא שיטות מעניינות לרכישת השפה. יש גם מגוון אפליקציות ללימוד אנגלית לילדים, לרבות כאלה שמשמיעות את ההגייה של המילה.

מחפשים לתגבר ולשפר את האנגלית של ילדכם? ב – "בית הספר ללימודי אנגלית של רן קרני", תוכלו ליהנות מקורס אנגלית לילדי כיתה ו' שיעניק לילדכם את הביטחון בשפה ואת מנעד הכלים הנדרשים ללימודי אנגלית בכיתה ו'.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button