מורה פרטי לאנגלית

לימוד אנגלית, מורה לאנגלית

קרה לכם שהשתתפתם בדיון באנגלית ולא מצאתם את המילים? רציתם להגיב ברשת החברתית וחששתם מניסוח לא מוצלח? ראיתם מישהו שמצא חן בעינייך ולא ידעתם איך לכתוב או לגשת? בעולם של היום אנגלית כבר מזמן לא רק מקצוע בבית ספר אלא מצרך בסיסי, בלעדיו לא תוכלו ליהנות מחוויות ולהתקדם לעמדות בכירות. בואו נודה בזה- מקטן ועד גדול, אנגלית היא מפתח לשפע של אפשרויות והזדמנויות מסביב לעולם.

מורה פרטי לאנגלית – בשביל מה צריך את זה?

לימודי אנגלית לא מסתכמים בשיחות רשת ותעודת בגרות. בכל מוסדות הלימוד האקדמי, האוניברסיטאות והמכללות, נדרשת רמת ביטוי גבוהה ואוצר מילים רחב, יכולות דקדוקיות והכרות הולכת ומתקדמת עם השפה האנגלית. קיימים מבחני קבלה באנגלית למקצועות מסוימים, לדוגמה- מבחן הGmat – מבחן קבלה בין-לאומי לתואר שני בתחום מנהל עסקים. אך אנגלית אינה רק כרטיס כניסה לעולם האקדמי. השעון אינו עוצר והדרישות הולכות ועולות עם הזמן. העולם התחרותי מאלץ מעסיקים לחפש את הטובים ביותר באנגלית ומעמיד מראש דרישות רף כניסה גבוהים יותר. לאורך השנים הכנתי תלמידים רבים לתחומים רבים. הנה עוד מספר דוגמאות למה תוכלו ללמוד אצל מורה פרטי לאנגלית.

מורה פרטי לאנגלית

לימודי אנגלית לילדודס

ילדים קטנטנים אינם מורגלים בלמידה פרונטלית ומעדיפים משחקים. לכן נתחיל קודם בפעילות חווייתית – בעזרת שירים, משחקי זיכרון, סדנאות בישול וחוויות מרתקות ומסקרנות, כמו תוך כדי משחק מסירות, נלמד שמוסרים את ה BALL ותופסים עם ה-HANDS, וכך נעשיר את אוצר המילים. ההרפתקאות וההתנסויות יגרו את התשוקה והסקרנות של הילדים לחקור ולהכיר את השפה האנגלית. קראו עוד על לימוד אנגלית לילדים.

לימודי אנגלית למתבגרים והכנה לבחינות בגרות

למרות שאופן הלימוד השתנה מקצה לקצה, משרד החינוך לא צמצם את היקפי החומר הנלמד ואף מאפשר יותר חופש בבחירת הפרקים הנלמדים. באמצעות מורה פרטי לאנגלית תוכלו לשמור ולחזק את דרגת הקושי וקצב ההתקדמות לו הייתם מורגלים. בעזרת המורה תתרגלו, תעשירו את אוצר המילים ותשפרו את יכולת הניסוח והמבטא בשפה האנגלית. בנוסף, תשפרו את מיומנויות הבנת הנשמע והבנת הנקרא בניתוח ספרותי ותתרגלו את השאלונים על פי יחידות הלימוד השונות. עוד על בגרות באנגלית.

פסיכומטרי ומבחני כניסה לאוניברסיטה

כמעט בכל דלת שנרצה לעבור בעולם האקדמי נדרש לרמת ידע מסוימת מוכחת באנגלית, בין אם בציוני מינימום במבחן הפסיכומטרי, או במבחני אמי"ר ואמיר"ם, דרך דרישות מיוחדות למקצועות מסוימים, לדוגמה – אוניברסיטת בר אילן מאפשרת לכל מחלקה לקבוע את דרישות השפה הזרה שלה. מורה פרטי לאנגלית ידע ליצור תרגילים אישיים ומתואמים שיכינו אתכם במיוחד לכל משימה ואתגר שמסלול הלימודים שלכם יזמן לכם.

אנגלית

מורה פרטי לאנגלית – כרטיס הכניסה לעולם הגדול

כמו שכתבתי, האנגלית מתרחבת ו"פולשת" לתחומים נוספים. ככל שהעולם הופך מקושר יותר, נדרשת ידיעה עמוקה יותר עם השפה. יותר ויותר מבחני מיון וראיונות עבודה נערכים בשפה האנגלית. נפתחות עוד משרות נחשקות בחברות בין לאומיות – עורכי דין, אנשי מכירות, כותבי תוכן, אנשי מחשבים, מנהלי צוות ופרויקטים ורבים נוספים, כולם נדרשים היום לתקשר באופן חופשי וקולח עם קולגות ולקוחות מסביב לגלובוס. אין כמעט תחום כיום ששליטה מלאה ומהודקת יותר באנגלית לא תעניק לכם יתרון משמעותי מול כל מתמודד.

זמנים מיוחדים דורשים אמצעים מיוחדים

רק התחלנו להתרגל למעבר מהמילה הכתובה לתוכן הדיגיטלי והנה שוב העולם השתנה וכך גם תנאי הלימוד. מה היינו לומדים עם חברים בכיתה, מול הלוח, היום אנחנו לומדים לבד מול החוברת, המחשב והטלוויזיה. תלמידים רבים מספרים על החשש שלא יצליחו לעמוד באותם עומסים. ישנן אין ספור שיטות אימון ולמידה. החל מחוברות למידה עצמית, דרך שיעורי רשת, אפליקציות לשינון מילים, אימונים טלפונים, קורסים מקוונים ועוד רבים. איך לדעת מה הכי נכון?

השיטה המנצחת

אז מה היא השיטה המנצחת? זה משתנה כמובן מאחד לשני. כל אחד הוא יחיד ומיוחד במינו וקולט את הדברים אחרת. במסגרת השיעורים תגלו נוסחאות וטיפים, שילמדו אתכם לא רק אנגלית, אלא גם איך ללמוד. תעברו הפעלות ותרגילים שישפרו את הזיכרון ותרכשו כלים שיתנו פתרונות לגבי מה אפשר לעשות שלא מבינים ואין את מי לשאול. מורה פרטי לאנגלית יבין מה המטרות האישיות של כל תלמיד ומה הן והשיטות שיהפכו את הלמידה לחווייתית ,מפתחת ומקדמת. אפשר לשלב בין שעור פרטי, לשעורים מקוונים, להגיע לבד או לצרף מספר חברים, האפשרויות הן מגוונות ובלתי מוגבלות. השיטה המנצחת היא לערוך התאמה אישית. רק מורה פרטי זוכה לגעת במגוון רחב של נושאים ומסוגל לתת מענה נקודתי לכל אתגר שהשפה האנגלית תזמן. אז בואו נתחיל עכשיו ויותר לא תצטרכו לחשוש לפתוח את הפה.

אצלנו בבית הספר לאנגלית של רן קרני נשמח לשדך לכם את המורה הפרטי לאנגלית שיתאים למטרות הספציפיות שלכם. יש לנו ניסיון בתחום למעלה מעשור ושיעורי האנגלית מונגשים לכל תלמיד בצורה אישית ונעימה ומהווים מענה לכל צורך.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button