לימוד אנגלית לילדים בבאר יעקב

לימוד אנגלית לילדים בבאר יעקב | רן קרני

אנשים רבים בימינו עדיין נרתעים מהשפה האנגלית, זאת מאחר שהם לא דיברו אותה בגיל צעיר וגם לא למדו אותה מאדם מהימן או במסגרת תומכת ומסייעת. מיותר לציין כמה חשובה השפה וכמה היא כלי שפותח עולמות חדשים וכרטיס כניסה למגוון אפשרויות. היה ואתם מזדהים את התחושה של פספוס ועד היום חוויתם בעיקר קושי בשפה האנגלית, וודאי לא תרצו שגם ילדכם יגדל בתחושה כזו ולכן המענה לכך הוא לרשום אותו ללימודי אנגלית לילדים בעיר מגוריכם. היה ואתם מתגוררים בבאר יעקב, תוכלו היום למצוא מסגרת שתתאים לילדכם, בה הוא יקבל את הכלים הרבים שיכולו לסייע לו בהטמעת השפה הכל כך חשובה.

כל אחד יכול ללמוד עוד שפה

חשוב שגם אתם תבינו שמלבד ילדכם כל אחד יכול למעשה לשפר את האנגלית שלו וגם לאנשים בגיל מבוגר, לימודי אנגלית יתרמו רבות לשינון הזיכרון. שיעורי אנגלית לילדים בגיל צעיר במיוחד יקנו להם חוויה חשובה שכן, בעתיד הם לא יירתעו מהשפה וירגישו ביטחון לדבר אותה בכל הזדמנות. כמו כן, ילדים ניחנים ביכולות חיקוי של שפה בצורה טובה, עם הגיית מילים תקינה, הם ישמחו ליצור שיח באנגלית ולא ירגישו נבוכים, מה שקורה לרוב בגיל מבוגר יותר, והרצון העז שלהם לאינטראקציה יעודד את תרגול השפה.

אנגלית – אמצעי פרקטי לכל אחד

בעולמינו כיום, לשפה האנגלית יש תפקיד בסיסי בכל תחום. ילדכם ישיג מגוון מיומנויות שיסייעו לו בעתיד וגם בהווה. אנגלית באה לידי ביטוי בכל משחק או תכנית במחשב, בשיח עם המורה בכיתה, בצפייה בסרטים, בטיול בחו"ל, במוסיקה ובקריאה של תוכן באנגלית ועוד. בעתיד שפה זו כאמור תהווה כרטיס כניסה ללימודים גבוהים, תהייה נחוצה בכל מועמדות לתפקיד בכיר וככלי לסגירת עסקאות מעבר לים.

ללמוד אנגלית רק בבית ספר מקצועי

אם החלטתם לחפש מקום לילדכם ללימוד האנגלית, כדאי למצוא את המקום שיניב את התוצאות הבטוחות ויעניק לילדכם את החוויה החיובית ביותר. בכל חיפוש אחר לימוד אנגלית לילדים יש לוודא כמה דברים כמו  – האם תוכנית הלימודים תואמת לגילו של הילד? האם הקצב של הלימודים מותאם לקצב של הילד שלכם? מה קורה כשמזהים קושי אצל הילד? האם המורים שמלמדים בביה"ס בעלי ניסיון והאם הם דוברים אנגלית שפת אם? מהי שיטת הלימוד? וכו'.

רצוי שתדעו שלא בכל מקום תקבלו את התנאים האולטימטיביים ולא בכל מקום תהייה שיטת לימוד ייחודית – בלימודי אנגלית בבאר יעקב בבית ספר של רן קרני  – שיעורי האנגלית המיועדים לילדים נעשים בצורה מוקפדת בהתאם לצרכי הילד, כשהמטרה היא להצליח בכל ארבעת המיומנויות המשמעויות ביותר בשיעורי שפה – דיבור ושיח השפה, קריאה, הבנת הנשמע וחוקי הדקדוק.

מעוניינים ללמוד אנגלית בבאר יעקב? רוצים שילדכם יחווה חוויה חיובית של לימוד שפה? מכל סיבה שתחליטו – אצלנו בבית הספר לאנגלית של רן קרני מצליחים לעמוד בכל היעדים של לימודי אנגלית. בבית הספר מתקיימים שיעורי אנגלית בכל רמה ועבור כל מטרה, מה שמסביר את הצטרפותם של ילדים רבים ובני נוער שמעוניינים לשנן את השפה, לשפר אותה ולהצליח בה! 

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button