לימוד אנגלית לילדים בראשון לציון

לימוד אנגלית

אם גם אתם מחפשים לימוד אנגלית לילדים בראשון לציון המאמר הבא בשבילכם.

כידוע, השפה האנגלית הינה חשובה לנו בחיינו הבוגרים והיום אף יותר מתמיד כשכל העולם הפך למגרש משחקים גלובלי אחד. בימינו, על מנת להצליח להסתדר בכל כך הרבה תחומים יש חשיבות רבה לשפה ולתקשורת באנגלית וכן גם לידע של קרוא וכתוב. בהיעדר הבנה באנגלית יש רבים שיישארו מאחור ולא יצליחו להתפתח מחוץ לגבולות הארץ, על כן מה יותר חשוב מלרכוש לילדנו את השפה ולהנגיש להם אותה בצורה שיאהבו אותה והיא לא תאיים עליהם.

חוג אנגלית לילדים של בית הספר לאנגלית של רן קרני יעניק לכל ילד את מיטב המיומנויות שהוא זקוק להם. מחקרים מעידים שלימוד אנגלית בגיל מוקדם יהיה אפקטיבי הרבה יותר מלימודי שפה בגיל מאוחר יותר. המוח של הילד בצעירותו הינו גמיש והרבה יותר בשל לקליטה של חומר לימודי ובפרט שפה חדשה. גם פיתוח סקרנות הינו חשוב וגם על זה נשים דגש, השפה תונגש לילד בצורה מעניינת שתפתח בו הרבה עניין. כמו כן, לימודי אנגלית לילדים בראשון לציון או בכל אזור אחר בארץ ישפרו בילד את יכולותיו השכליות והקוגניטיביות, יעלו את הביטחון העצמי שלו בדיבור ואף יפתחו אינטליגנציה, שלא בהכרח קשורה רק עם השפה.

אותיות אנגלית

לימוד אנגלית לילדים בראשון לציון – השקעה בעתיד של ילדך

בית הספר לאנגלית של רן קרני מציע מענה לכל אחד (ילד ומבוגר) והוא מתאים את תכניות הלימוד בהתאם לגילו של הילד ויכולותיו במגוון פורמטים שונים. כמו כן, לימודי אנגלית לילדים בראשון לציון יועברו באווירה אינטימית ועל מנת שכל ילד ירצה ללמוד, צריך לגרום לו לרצות ללמוד – לא מדובר בלימודים רגילים כמו בבית הספר, כי אם בשיעור חוויתי שעושה שימוש במגוון אמצעים ושיטות שכל ילד ישמח לקחת בהם חלק.

על מנת להצליח להגיע למטרה הזו, בית הספר של רן קרני העוסק בלימודי אנגלית מחזיק במורים מנוסים ומקצועיים במיוחד אשר בקיאים בספרות האנגלית, כולם דוברי אנגלית שפת אם שמעבירים בחדווה את חומר הלימוד באופן שהילדים בתום השיעור כבר מצפים לשיעור הבא. מדובר בלימוד פרונטלי וגם בצורה שהיא דרך צפייה בסדרה, על ידי משחקי קופסא הפעלות משותפות ועוד. כיתת הלימוד הינה קטנה ומצומצמת ומאפשרת למורה להעניק יחס אישי לכל אחד וגם לאתר קושי במידה ויש כזה.

לימודים עם מטרה חשובה

לימודי אנגלית לילדים הופכת יותר ויותר למבוקשת בקרב הורים רבים שמבינים את המשמעות של הקניית שפה זו לילדיהם. מלבד היכולת להתמודד עם השפה בין כותלי בית הספר ולהשיג ציונים טובים, לימודי אנגלית בראשון לציון מעניקים מגוון מיומנויות ויתרונות. הכרת השפה ובטחון ושליטה בה יספקו לילד בכל גיל את היכולת להשתתף בחברה ולשוחח באנגלית בכל גיל, גם במסגרת העבודה, גם בגישתו לחיפוש מידע דרך המחשב, בצפייה בתכניות וקריאה של מאמרים באנגלית. האנגלית תפתח בפניו דלתות רבות ותאפשר לו להיחשף להרבה יותר חומר וידע. מסיבות כאלה, זה לא יהיה מפתיע ששיעורי אנגלית לילדים יהפכו מבוקשים יותר ויותר מדי שנה.

אם חשוב לכם לימוד אנגלית לילדים בראשון לציון ושילדכם ירכוש את הידע הבסיסי וישפר את האנגלית שלו אתן מוזמנים לפנות לבית הספר ללימודי אנגלית של רן קרני – אנו מחזיקים בצוות מורים מנוסה שדובר אנגלית שפת אם ובקיא בספרות האנגלית ונשמח לסייע לילדכם לרכוש שפה ולחוות חוויה לימודית מהנה שתהווה אבן דרך חשובה בחייו.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button