תרגול אנגלית לכיתה ג'

תרגול אנגלית לכיתה ג' | רן קרני

בכיתה ג' בדרך כלל יתחילו ללמד את השפה האנגלית במסגרת בית הספר. כבר לא מדובר בילדים קטנים, אלא בילדים שיש להם ניסיון בלמידה ויחד עם זאת יש להם עדיין התרגשות וציפייה לקראת לימוד של נושאים ומקצועות חדשים. רכישה של השפה האנגלית היא נקודת ציון מיוחדת במיוחד וילדים רבים ממתינים לה בהרבה ציפייה והתרגשות. לימוד אנגלית לילדים בכיתה ג' שהינם מנוסים בלמידה, יהיה הרבה יותר קל במידה והחומר שיועבר להם יהיה באמצעות תחומי עניין מעולמם האישי.  בדרך זו יהיה להם יותר קל לזכור את המילים ולהבין את השימוש בהן. יחד עם זאת חשוב לא להפסיק לתרגל את האנגלית – גם מחוץ לכותלי בית הספר.

המלצות לתרגול אנגלית בכיתה ג'

בכל גיל יהיו נושאי לימוד באנגלית שנכון לתרגל להלן הנושאים – 

חלקי גוף באנגלית – שינון וחזרה על אברי גוף באנגלית היא דרך מעולה שתתאים לילדים בגיל זה. בכיתה ג' הילדים כבר ילמדו נושאים שונים במדעים שקשורים בגוף האדם וכך יהיה להם יותר קל לחבר בין שני הנושאים.

שמות גוף – זה השלב בו מתחילים ללמוד ולהבין שמות גוף באנגלית, כדי שאפשר יהיה להתחיל בצורה הדרגתית תהליך של הרכבת משפט שלם עם כל חלקי התחביר.

לימוד קריאה באנגלית – לאחר  מספר חודשים של לימוד בסיסי יוכלו התלמידים הצעירים להתחיל גם לקרוא באנגלית, גם אם מדובר בקריאה בסיסית מאד זה שלב משמעותי בדרך לרכוש שפה חדשה. עם ההתקדמות בקצב הלימוד ירכשו התלמידים מנעד מילים שניתן לעשות בהם שימוש.

בעלי חיים – מי שאוהב חיות ישמח כאמור ללמוד כיצד אומרים שמות של בעל חיים שהוא אוהב גם באנגלית. 

בני משפחה – כאשר ילדים לומדים בכיתה את המילים באנגלית שמתארים את בני המשפחה, הם יוכלו לתרגל את זה בבית וכך להרשים את כולם ולקצור מחמאות רבות. 

למה חשוב ללמוד ולתרגל את השפה האנגלית?

ללימודי השפה יש היום חשיבות רבה בכל תחום – 

  • השפה האנגלית נחשבת בימינו לשפה הבינלאומית ורוב המדינות בעולם המערבי, דוברות אנגלית.
  • הרבה יותר פשוט ללמוד כל שפה זרה אחרי שמכירים את השפה האנגלית. 
  • רוב התוכן ברשת הינו באנגלית.
  • ספרי לימוד באקדמיה יתבססו על השפה האנגלית כדי שהסטודנטים ילמדו את השפה הבין לאומית שבה מדברים או כותבים.

נסכם שרכישת שפת האנגלית בקרב ילדים היא צעד חשוב מאד. אין גיל שהוא נחשב למוקדם מדי ללימוד שפה חדשה וזאת הסיבה שגם ילדים בגיל 8, כיתה ג', יכולים ללמוד הרבה מילים במידה ותכנית הלימודית תיבנה בצורה שתתאים להם ולכל עולם התוכן שלהם – זו הדרך הנכונה והמתאימה ביותר לתרגול ולעידוד שיח בשפה החשובה ביותר בימינו.

מחפשים שילדכם לא יפסיקו לתרגל אנגלית גם מחוץ לבית הספר? אצלנו בבית הספר לאנגלית של רן קרני תמצאו קורס אנגלית לילדים ששם דגש על תרגול השפה באמצעות למידה מעצימה במיוחד. הלימודים בבית הספר יעניקו לכל ילד את הקרקע הבטוחה ללימודי האנגלית ובעיקר מנעד כלים משמעותי שיסייע לו בהמשך חייו הבוגרים.  

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button