לימודי אנגלית לילדים בנס ציונה

לימודים אנגלית

מחקרים מוכיחים כי כמה שילדינו יתחילו ללמוד בגיל מוקדם שפה, כך נספק להם סיכוי רב יותר להיות מומחים באותה שפה. ילדים הם חכמים והשאלה שצריכה להישאל היא – אילו כלים אנו מעניקים להם כדי לנצל את החכמה שלהם? לא כל הדרכים יובילו ישירות להצלחה ולעיתים תהיה דרך אחת שבה נאלץ לצעוד על מנת לגרום לילד שלנו להצליח. בניגוד לבית ספר רגיל שבו נשלח את הילד להתמודד לבד עם שפת האנגלית, אנו יכולים לסייע לו להטמיע את השפה הרבה יותר טוב בלימודים פרטיים ואישיים. היה ואתם מתגוררים באזור נס ציונה ומחפשים לימודי אנגלית לילדים בנס ציונה על מנת לחזק את האנגלית בילדכם ולספק לו חווית לימוד מהנה ואיכותית, בית הספר לאנגלית לשל רן קרני ישמח לסייע לכם בכך.

אנגלית לכיתה ו' דקדוק

ללמד ילדים כשהם קטנטנים

הסוד לעשות את זה בצורה שתבטיח הצלחה היא לחשוף אותם לאנגלית כשהם ממש קטנים. מחקרים מוכיחים כי ככל שהם יתחילו ללמוד בגיל צעיר יותר, כך נספק להם סיכוי גבוה יותר להיות מומחים בשפה. בבתי הספר הגישה המסורתית תהיה בעיקר קריאה ולמידה של חוקי דקדוק כשכל זה יחד עם עוד עשרים ומשהו ילד. יש ילדים רבים שיצלחו את התנאים הללו ויתמידו בשיעורים ובשעורי הבית אבל ילדים רבים עלולים ללכת לאיבוד ולהירתע מהשפה הזרה. על כן חשוב לאפשר לה להתיידד עם השפה מגיל קטן על ידי שיעורים פרטיים באנגלית כשבכיתה ירגישו מחוזקים ותמיד בעניינים. קורס אנגלית לילדים ששם דגש על פיתוח מיומנויות שיחה בבית ספר פרטי הינה מענה אידיאלי למטרה זו ואת זה תוכלו למצוא בנס ציונה הקטנה, סמוך לבית מגוריכם.

המתכונת המתאימה

רוב ההורים בעיר נס ציונה יבחרו בשיעורים פרטיים באנגלית כמתכונת לימוד שתסייע לילדיהם לרכוש את השפה. ילדים באופן טבעי נמצאים בשלבים הראשוניים של למידת השפה ברמת מתחילים. צעדיהם הראשונים יהיו זרים, אך לא קשים כמו שנהוג אולי לחשוב, מאחר שהם פתוחים לשפה חדשה בגיל צעיר הרבה יותר מאדם מבוגר, המוח שלהם מסוגל לספוג שפה חדשה בצורה קלה ופשוטה יותר, ולכן זה הזמן לנצל את יכולות קליטת השפה שלהם בצורה חווייתית ומהנה על ידי שירים, משחקים ופעולות קבוצתיות.

לימודי אנגלית לילדים בנס ציונה – הרחבת אוצר המילים מגיל קטן

בבית ספר ללימודי אנגלית של רן קרני בנס ציונה ניעזר בכמה וכמה עזרי למידה לילדים שישפרו את יכולות הלמידה ויכניסו הרבה צבע וחוויה לשיעורים. מאחר ואחת המטרות המרכזיות אצל כל ילד שמתחיל ללמוד אנגלית לילדים היא להרחיב אצלו את אוצר המילים על מנת שיבין ויוכל לנהל שיחה בסיסית, יש לספק לתלמיד עזרי למידה עשירים ואטרקטיביים שיגרמו לו לספוג את תבניות השפה בשכיחות גבוהה לאורך כל יום מלבד הזמן שמקדיש לו המורה הפרטי לאנגלית. למשל סיפורים שיותאמו לרמתו בהקלטה, שירים, תכניות טלוויזיה, משחקי קופסא וכולי. למעשה כל דבר שהילד ירצה לגשת אליו ולעשות בו שימוש בעצמו וכך לתרגל את השפה לכן פיתחנו את מכלול השיעורי אנגלית לילדים בהתאמה אישית להבנת הילד.

מעוניינים לחשוף את ילדכם ללימודי אנגלית? בבית הספר לאנגלית של רן קרני בנס ציונה, פיתחנו שיטות ללימוד אנגלית שמותאמת במיוחד לילדים צעירים כשכל הלימוד מוגש בצורה חווייתית ומהנה. השיטה תשלב לימודים פרונטליים ופעילויות מהנות שיעצימו בילדכם את האהבה לשפה.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button