שיטות ללימוד אנגלית

שיטות ללימוד אנגלית

מעוניינים ללמוד את השפה האנגלית או לשפר אותה באמצעות שיטות ללימוד אנגלית? חלק גדול משימוש נכון בשפה הוא הטמעה טבעית שלה בחיי היום יום, זאת ניתן לעשות באמצעות פעולות יומיומיות בשעות הפנאי – בבוקר, בערב ואפילו בשעות הלילה. לרוב מדובר על פעולות יומיות רגילות שאנחנו עושים, אך כאשר מדובר על לימוד אנגלית כשפה שנייה, החשיבות בביצוע הפעולות האלה הינה הרבה יותר גדולה.

ספר לשיפור האנגלית

הצבת יעדים ריאליים כחלק מאותם שיטות ללימוד אנגלית

לימוד אנגלית הינו כמו כל דבר שלומדים – תהליך ממושך ואפילו כל מי שכבר דובר את השפה, יכול להעשיר את הידע שלו ולמקסם את השליטה בשפה. על כן, במידה והחלטתם ללמוד את השפה בצורה עצמאית באמצעות לימוד אנגלית בחינם או בדרך אחרת, חשוב יהיה לקבוע מראש יעדים שאותם תרצו להשיג, לדוגמא, הרחבה של אוצר המילים בזמן מוגבל, שיפור חוקי הדקדוק, שיפור צורות התחביר, קריאה רצופה, ניהול שיח ודיאלוג ועוד.

יש לחשוב כיצד ניתן לשלב את היעדים הללו במסגרת השגרה שלכם – בהקצאת של שעה אחת ביום או למשך מספר שעות בשבוע.

תחשבו באנגלית

יש שתי שיטות ללמוד אנגלית בגפכם – הראשונה, שאתם אומרים לעצמכם מה המטרה שלכם, בשפה העברית ולאחר מכן מתרגמים את המשפט לאנגלית, והשנייה שאתם חושבים בעוד מועד כיצד לנסח את הדברים באנגלית. יש מי שיותר נוח לו יהיה לתרגם, ואחרים יחשבו כבר ראש באנגלית. היתרון של השיטה השנייה הינו שלא עבור כל מילה בעברית תהיה גם מקבילה באנגלית ויחד עם זאת, תרגום מילולי של ביטויים יכול ליצור משהו שאין לו משמעות באנגלית, או שיש לו משמעות אחרת.

שיטות ללימוד אנגלית

עוד שיטות לימוד השפה

האזנה לספרים מוקלטים באנגלית – ספרים מוקלטים Audio Book יכולים לרוב לכלול בתוכם תוכן של כל ספר שמעניין אתכם במגוון נושאים – היסטוריה, מתח, רומנטי, מדע, רבי מכר ועוד.

שני דברים שאפשר להתרגל אליהם בזמן ששומעים הקלטה – רובנו מורגלים להביט בתמונות במחשב או בטקסט על מסך המחשב, בעוד שהאזנה להקלטה תחייב מאתנו בעיקר הקשבה. עם זאת, שמיעה הקלטת ספר, תאפשר הטמעה של השפה בצורה מיטבית וגם את הספרות שבאנגלית, גם בכל הנוגע למבטא ואינטונציית הדיבור וגם ברכישת אוצר מילים וצורת ההגייה שלהן. כל אחד יכול להאזין לספר בזמן שהוא נח, לפני השינה או בנסיעה או בזמן עבודות הבית.

צפייה בתכניות טלוויזיה עם תרגום באנגלית – לא פעם צפיתם בסרט או סדרה בטלוויזיה וקראתם את הכתוביות. קריאת הכתוביות היא טבעית לכל מי שאינו מכיר את השפה וגם למי שכן. כיום, יש לא מעט ערוצים שיגישו סדרות, סרטים ואפילו חדשות על ישראל באנגלית ובהיעדר כתוביות – זאת תהייה שיטה מעולה ללימוד אנגלית וכן לשיפור האנגלית ואת יכולת האזנה או הקריאה, להתאמן ולרכוש הרגלי קריאה משופרים.

קריאה באנגלית – תוכן מעניין בעיקר אם מדובר בתכנים עם חומר שאתם נמשכים אליו, גם במקרה שלא תבינו את כל מה שאתם קוראים, חשוב שתיחשפו לעוד מילים ותסמנו מילים חדשות שתפרשו בעזרת המילון. לא תמיד צריך לקרוא ספר שלכם ואפשר להסתפק במאמרים בנושאים הקשורים לתחומי העניין שלכם ולתחביבים שלכם, ביקורת על סרט או מוסיקה ועוד.

שימוש יומיומי בשפה יסייע לכם להטמיע את האנגלית בתודעה שלכם ולשפר את ההתנסחות ואת אוצר המילים שלכם בצורה יעילה ומבטיחה. שימו לכם מטרה ותנסו להתמיד בה ובצורה הדרגתית תוכלו לשפר את השפה. בכל התחלה של תרגול שיטה מסוימת, די מהר תיווכחו לדעת כי יש מספר פעולות פשוטות שעשויות לסייע לכם בתהליך ולהפוך אותו למעין משחק מהנה.

מחפשים שיטות לימוד באנגלית? רוצים לשפר את האנגלית שלכם? בבית הספר לאנגלית של רן קרני תוכלו להיחשף לצוות מורים מעולה ומקצועי שהאנגלית עבורו היא שפת אם וכן אפשרות לשיעורים פרטיים באנגלית. המורים יוכלו לכוון אתכם ללימוד אנגלית בשיטות שונות ולסייע לכם לצלוח כל מטרה – בגרות באנגלית, פסיכומטרי או לשפר את יכולות הדיבור וההבנה שלכם בצורה משמעותית.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button