לימוד אנגלית מהבית

לימוד אנגלית מהבית

לימודי אנגלית במסגרת ביתית הינה העדפתם של אנשים רבים בימינו. השפה האנגלית הופכת להיות משמעותית עבור כולנו, לרבות מי ששואף להתקדם במישור האישי, החברתי וודאי העסקי. האפשרויות ללימודי אנגלית הינן רבות ומגוונות, החל מלימודים עצמאיים ועד לקורס ממושך. אולם היום, להבדיל מלימודי האנגלית בשיטה המסורתית, יש שיטות לימוד שמלוות בהנאה ובהטמעה של השפה בצורה היעילה ביותר כשהן נעשות בתוך החלל הביתי בלי כל צורך לנסוע או לחזור למסגרת הלימודים. במסגרת בית הספר לאנגלית של רן קרני, דוגלים ביעילות של למידה שנעשית בסביבה תומכת, נעימה, אישית ואינטראקטיבית דרך המחשב בבית. לצורך זה, מוצעים לימודי אנגלית מהבית בשיטות משופרות עם מנעד כלים, אביזרים ויצירתיות שמעניקים חווית לימוד מתקדמת ומהנה במיוחד.

לימוד אנגלית מהבית

משכננו הוא כל עולמינו

כידוע היום הבית הפך להיות המבצר שמאחסן בתוכו הכל, החל מעבודה ועד ללימודים. נכון שאין תחליף לקשר פיזי, אולם האלטרנטיבה של נגישות דרך המחשב בבית היא המציאות של ימינו ויש לה לא מעט יתרונות. לימוד אנגלית מהבית הינו אלטרנטיבה מעולה לכל אחד שמבקש לשפר את השפה בזמן קצר ואף תוכלו למצוא ברשת לימודי אנגלית חינם, בצורה יעילה ובהתאם ללוח הזמנים האישי שלכם.

לימוד אנגלית באמצעות שיחות טלפון

על פי לא מעט מחקרים שנעשו בתחום הטמעת שפה חדשה, הדרך האפקטיבית ביותר ללימודי אנגלית היא פשוט לשוחח את השפה כמה שיותר – כך גם באנגלית. בביה"ס של רן קרני מציעים צוות המורים גם שיחות אימון באנגלית כחלק מלימוד אנגלית למתקדמים ולמתחילים על כל נושא שתבחרו – שיחות אקטואליה, שיחת הכנה לקראת מבחנים או ראיונות עבודה באנגלית, שיחה באנגלית עסקית ושיחה שתתמקד בכל נושא שיש בו קושי. כל אדם שמכיר את השפה ושולט בה היטב ידע להגיד כי הביטחון בדיבור הינו הכי חשוב. ללמוד אנגלית באמצעות שיח בטלפון יאפשר תרגול חשוב, יעלה את הביטחון בשיח ויאמן את השריר שאחראי לשליפת מילים באנגלית. השיטה הזו הינה מעולה והיא גם מאפשרת לכל אחד ללמוד בכל מקום בו הוא נמצא בלי הגבלה של מקום וזמן, באווירה נעימה שתעודד את ההתקדמות שלו בהתאם לקצב האישי, בלי תחושת תחרות או כישלון. לאחר השיחה, המורה גם ישלח לתלמיד את סיכום השיעור שנעשה ביחד עם כל המילים החדשות והמשפטים שמומלץ יהיה להמשיך לתרגל.

לימוד אנגלית באמצעות קריאה

אין ספק שגם קריאה תיחשב לפעולה שמאוד מחכימה לשיפור אנגלית ובו זמנית מצליחה גם לתרגל את השפה – אז הרווח הוא כפול. טקסטים בנושאים מעניינים שמאתגרים את הקורא יאפשרו גם הנאה וגם לימוד. על ידי הכוונה של המורים לטקסטים בתחומי עניין אישיים, ניתן יהיה ליהנות מכתבות ברמות שונות באנגלית, כך שכל אחד יוכל להתמקד ולמצוא את התחום העניין שלו בהתאם לרמה שלו. הטקסטים מתמקדים בכתבות מצחיקות בנושאי אקטואליה וחדשות, בבידור, בספורט, באופנה במשחקים ברשת ועוד. כל הנושאים גם מתעדכנים בשוטף כשיש להם זיקה לכל מה שמתרחש בתקשורת בארץ – מה שהופך את כל חווית הלימוד לנעימה ומעניינת.

מחפשים מקום בו תוכלו ללמוד אנגלית מהבית? בית הספר לאנגלית של רן קרני דוגל בשיטות הלמידה שמאפשרות ללמוד אנגלית בקצב של כל תלמיד ובהתאם לרמה שלכם, בהיעדר כל תלות בקצב הלמידה של יתר התלמידים ובלי כל תחושת לחץ ותחרות. בשיטה שנלמדת כאן גם בשיטת לימוד אנגלית מקוון או לחלופין בשיטות ללימוד אנגלית בבית ספר לאנגלית, הביטחון של כל תלמיד בדיבור באנגלית ובספרות באנגלית תגיע לרמות גבוהות ביותר ויאפשר לו ליצור התקשרויות חדשות ולממש את מלוא הפוטנציאל שלו בסביבה עסקית וחברתית בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button