לימוד אנגלית לנוער

לימוד אנגלית לנוער | רן קרני

זה כבר לא סוד שאנגלית היא השפה החשובה ביותר בעולם וכדי להצליח בתחומים רבים בחיינו נצטרך לדעת לדבר, לקרוא וגם לכתוב אותה. כל עולם העסקים, הרשת וכל מוסדות הלימוד בימינו – האנגלית תהייה מאין עמוד תווך בסיסי, שבהיעדרו יהיה קשה לשוטט, להתקדם ולצלוח משימות. אצלנו, בבית הספר לאנגלית של רן קרני, מבינים את החשיבות הגדולה שיש כיום בלמידת האנגלית, בפרט בקרב בני הנוער. אנחנו מודעים לצורך של בני הנוער להשתפר באנגלית, בין אם עבור הצלחה בלימודים, בבגרויות, ניווט ברשתות החברתיות או בין אם זה עבור אופציות לתעסוקה בעתיד או לקראת טיול ארוך בחו"ל. על כן, היום יוכלו כל נער או נערה, למצוא אצלנו קורסים לימוד אנגלית לבני נוער, שמותאמים במיוחד עבורם.

כל הסיבות שבני נוער זקוקים אנגלית

המתבגרים של היום עושים שימוש רב בשפה אנגלית הרבה יותר ממה שהוריהם עשו בעבר, לא רק בתוך מסגרת בית הספר או לקראת הכנה לבגרויות, שכן שפה זו משולבת בחיי היומיום שלהם במגוון ביטויים, סלנג ומותגים. האנגלית תסובב אותם וידיעת השפה תהייה כתנאי עבור בני נוער רבים שמעוניינים ליצור קשר עם חבריהם ברשתות החברתיות, לטייל בחו"ל בהיעדר ספר מדריך אנגלית או עבור אלה שמכוונים לקראת השתלבות בשוק העבודה.

פיתוח ושיפור האנגלית אצל בני הנוער יספק להם את האפשרות לחוות את העולם בדרך הטובה ביותר, הם יצליחו להבין את כל המילים של השיר האהוב עליהם, לצפות בסרטים בלי תרגום ולתקשר עם אנשים מכל קצוות העולם. כמו כן, גם עבור התפתחותם האישית – שליטה בשפה וחיזוק האנגלית בגיל צעיר תסייע לבני הנוער גם במסלול העתידי שלהם, במידה וירצו להתקבל ללימודים גבוהים, למצוא עבודה וגם לצלוח בבגרויות.

יתרונות הלימוד בבית הספר לאנגלית של רן קרני

למעשה היום כל אחד יכול להצליח ללמוד את השפה, ללא קשר לגיל או לחוויית לימוד קודמת. השיטה של בית הספר של רן קרני הינה שיטת לימוד אפקטיבית שגורפת הצלחות אישיות ומעודדת את התלמיד לרצות להמשיך ללמוד.

  • מגוון אפשרויות לימוד  – ניתן ללמוד בכיתות קטנות, בזום און ליין, באמצעות מורה פרטי ועוד. כל האופציות מאפשרות לנוער התאמה אישית לצרכים ולרמה האישית שלו, כך יצליח כל תלמיד למקסם את יכולת הלמידה וההבנה שלו. 
  • מערכת הלימוד בבית הספר תספק לתלמידים גמישות רבה, תמיכה צמודה וליווי אישי שמובילים להצלחה.
  • ליווי אישי הינו חלק חשוב בתפיסת העולם של בית הספר, שכן מדובר בתהליך שמצריך גיבוי מקצועי באמצעות צוות מורים איכותי, בעל ניסיון ושדובר אנגלית שפת אם.  
  • מערכת מולטימדיה חכמה שהיא חלק בלתי נפרד מאופי הלימודים. המערכת תסייע לתלמידים להתקדם בקצב שלהם ותהווה גם קורס ללימוד אנגלית ברשת.

בבית הספר לאנגלית של רן קרני תפגשו בצוות מורים שהוכשר במיוחד לעבודה עם מתבגרים בכל רמות האנגלית. אנו מעניקים לכל נער ונערה את הצוות האיכותי ביותר שיש ללימודי אנגלית בשילוב של שיטת לימוד ייחודית שכל אפה יחד מאפשרים מתכון וודאי להצלחה.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button