אנגלית ברמה גבוהה

אנגלית ברמה גבוהה

אנגלית נחשבת כיום לשפה המובילה בעולם המערבי. השימוש בשפה האנגלית נחשבת בימינו לחלק אינטגרלי מהחיים הן החברתיים והן העסקיים – בטיולים משפחתיים בכל העולם, בצפייה בסרטים, בשמיעה למוזיקה, בשיטוט באינטרנט, במשחקי מחשב, בנסיעות עבודה וכולי. לימודי אנגלית ברמה גבוהה מיועדים לכל אחד ולרבות למי שיש לו אנגלית בסיסית ומעוניין לשפר אותה למטרות שונות. להגדיל את אוצר המילים, לשפר את יכולות הניסוח שלו, לדייק בדקדוק באנגלית ועוד. את זה ניתן יהיה לעשות באמצעות קורס לאנגלית ברמה גבוהה ולימוד אנגלית למתקדמים שבו יתורגלו סיטואציות ביום יום – בעזרת מורים מקצועיים שכולם דוברי אנגלית שפת אם!

אנגלית ברמה גבוהה

לימודי אנגלית בקלות

לא צריך עוד להרגיש לחוצים לפני פגישה חשובה או לפני פרזנטציה בעבודה, ניתן לרוץ קדימה עם קורס אנגלית ברמה גבוהה שיאפשר לכם להשיג מונחים ודרכי שיח שהם רלוונטיים לימינו וחשובים בכל תחום. לימודי אנגלית יספקו את המענה עבור כל צורך, כולל מסלולים ייחודיים עם איזון מושלם בין האנגלית המדוברת בשפת היום יום לבין אנגלית שהיא עסקית. הלימודים יוחלקו לכמה רמות שמשלבות בחירה בין מסלול חברתי ועסקי – כך ניתן יהיה להשיג את כל היעדים שהתלמיד הציב לעצמו, הביטחון בשיח יגדל ויורגש מהר שיפור ביכולת הדיבור הבינאישית.

לימודי אנגלית עסקית

בעידן של היום שבו הכל פתוח וכל העולם הפך להיות גלובאלי, כל אדם שמעוניין לעשות עסקים מוצא את עצמו מתקשר עם מדינות זרות ומגיע לפגישות בהן הוא נאלץ לשוחח באנגלית. בשל הצורך לשימוש באנגלית עסקית שרק הולך וגדל, יש חשיבות ללימודי אנגלית ברמה גבוהה. לימוד אנגלית עסקית יתמקדו במושגים עסקיים, לרבות מושגים עסקיים שונים, בכתיבת מכתבים רשמיים, כתיבת מיילים באופן תקני, במגוון מונחים מקצועיים עם זיקה לתחומיו הספציפיים של התלמיד, בניית הצעות עסקיות וכל מה שיכול להקנות ביטחון בניהול שיחה עסקית ובכתיבה רהוטה של תוכן. לימוד אנגלית עסקית נחשב כיום לתחום מבוקש בשל הפניות לשוק הבינלאומי.

קורס לימוד אנגלית ברמה גבוהה – כל היתרונות

מגוון הנושאים ללימודי אנגלית שמוצע לכל תלמיד הינו רחב. הכנה לשיחות ועידה, ניהול משא ומתן באנגלית, אנגלית ספרותית, סמול-טוק והבנת השוני בין כל התרבויות שדוברות אנגלית – כל אלה ועוד יבטיחו לא רק את האנגלית העסקית שהיא המבוקשת ביותר בימנו, אלא אנגלית שמתאימה לכל אחד שמעוניין לשוחח שיחה עמוקה יותר. להלן היתרונות של לימודי קורס אנגלית ברמה גבוהה.

קורס שמיועד להתקדמות אישית של כל אחד בהתאם לזמנים הנוחים לכל תלמיד ובהתאם לרמה שלו.
התמקדות בתוכן שמעניין את התלמיד ושידרבן אותו להשתפר.
שליטה במונחים מקצועיים שהם גם רלוונטיים לתחום העיסוק הספציפי של התלמיד.
הקניית ביטחון בשיח ובכל דיבור רשמי שמטרתו להרשים ולשכנע בעולם העסקי.
שיפור יכולות הביטוי בע"פ וגם בכתב (מיילים, הודעות בנייד וכדומה).

הגדלה של אוצר המילים בתחום העיסוק על מנת שניתן יהיה לחשוב שמדובר באנשים שדוברי השפה כמעט כמו שפת אם.
למידה ברשת – מכל אזור שנמצאים בו, בזמן נסיעות, בזמן ששוהים בחו"ל, מכל טלפון או מחשב.
קידום, התפתחות והשמיים הם הגבול – האנגלית הינה שפה בינלאומית שנחשבת למאוד חזקה. ידיעת השפה תוכל להעניק כמה וכמה נקודות זכות מכל מקום שנהיה בו.

מחפשים לימודי אנגלית ברמה גבוהה? זקוקים לשיפור מידי של האנגלית שלכם? בבית הספר לאנגלית של רן קרני תקבלו את המענה המדויק! הניסיון הרב שלנו וכל מערך הלימודי שלנו מאפשר לנו ליצור תכניות לימוד מקיפה ועשירה עם המורים מובילים שמלמדים למעשה את שפת האם שלהם באמצעות לימוד אנגלית במחשב וכן לימוד אנגלית מקוון וכמובן לימוד בבית הספר שלנו עם היכולת להתאים את הלמידה לכל צרכי התלמיד.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button