לימוד אנגלית למתקדמים

לימוד אנגלית למתקדמים

כיום, רמת אנגלית שהיא בסיסית לא תוכל להספיק לכל מי שמעוניין להתקדם בקריירה שלו או להגיע ללימודים גבוהים. כל אחד שרוצה להתקדם לעבר קריירה מצליחה ומקצוע מעניין ומאתגר שיש לו ביקוש גם בארץ וגם במדינות רבות ברחבי העולם, יידרש להכיר את השפה על בוריה. קורס לימוד אנגלית למתקדמים הוא לא משהו שניתן לעשות בהינף יד, אולם כן אפשר יהיה להתכונן אליו ולהשקיע בו.

גם אם כעת אתם בדיוק מסיימים לימודי אנגלית ברמה של מתחילים אין חשש מלקפוץ ישירות לקורס מתקדם, שיספק לכם כלים רבים וביטחון בשפה. לחזור על טעויות זה משהו שיכול לתסכל מאוד, לרבות כשמודבר בשפה שאותה נהוג לדבר במסגרת העבודה או בכל מקום אחר. כדי למנוע אכזבות ותסכול בשיחה באנגלית, חשוב לעבור קורס מתקדם שיטמיע בכל אחד את המשפטים הנכונים, את חוקי הדקדוק, ירחיב את אוצר המילים וישלב התנהלות באנגלית בכל העולם העסקי.

לימוד אנגלית למתקדמים

איך יודעים מה רמת האנגלית שלי

ההבדל המשמעותי בין רמת אנגלית שהיא בסיסית לרמה מתקדמת טמון בעיקר באוצר המילים וביכולות שליטה בחוקי הדקדוק וכן בספרות האנגלית. בעוד אנגלית בסיסית תתמקד בעיקר במילים בסיסיות, באנגלית מתקדמת לומדים מילים מעולמות תוכן מגוונים, מילים נרדפות, בהן נעשה שימוש בפלטפורמות שונות כמו בלימודים גבוהים או בתחומי תעסוקה שונים.

בנוסף, בעוד מי שמדבר אנגלית בסיסית מתקשה לכתוב משפט מורכב שמשלב את החוקים, האנגלית ברמה מתקדמת תאפשר כתיבת משפטים ארוכים ומורכבים ברמה גבוהה.

מה זה אנגלית עסקית ואיך לימוד אנגלית למתקדמים יעזור

מקומות עבודה רבים בימינו דורשים רמת אנגלית עסקית גבוהה, שהיא למעשה אנגלית למתקדמים, כחלק מתנאי הקבלה לתפקיד בכיר כלשהו. ובמקרים מסוימים זה גם ישפיע על קידום וגם על רילוקיישן בחו"ל. קורסים באנגלית עסקית הם נספח בתוך לימודי אנגלית למתקדמים, שמותאם לצרכים של אותו אדם ובהתאם למטרות שהעובדה שלו דורשת. יש דגש על תרגול קריאה, כתיבה, שמיעה ודיבור בהתאם לרמתו של התלמיד וסוג העיסוק שלו. התמקדות בהרחבה של אוצר המילים הרלוונטי למקצוע שלכם, תרגול בכתיבת מיילים עסקיים ושיח עסקי מעמיק לרוב למי שיש אנגלית 5 יחידות.

לימוד אנגלית

אנגלית טובה פותחת דלתות הכול על לימוד אנגלית למתקדמים

בימינו, אנגלית היא לא שפה שכדאי להכיר, היא לכל הדעות שפה שצריך לדעת לדבר ולשלוט בה כמה שיותר. היא מפתח שיכול לפתוח דלתות רבות בכל תחום בעולמינו. עבור כל מי שמעוניין לצעוד לכיוון קריירה בחו"ל, לחיות בארץ זרה, להצליח לתקשר עם אנשים זרים שלא מדברים עברית וכמובן להתקדם לעבר כל משרה בכירה בשוק – האנגלית תהווה חלק בלתי נפרד. אנגלית למתקדמים תספק את כל הכלים לניהול שיחה קולחת, תוך כדי התמודדות עם אוצר מילים רחב, תכנים קשים וארוכים והבנה מקסימלית של השפה על כל רבדיה.

אז אם עלתה לכם בראש לרגע קט המחשבה "הלוואי וידעתי לשוחח אנגלית קצת יותר טוב", מומלץ לכם להירשם ללימודי אנגלית באמצעות קורס אנגלית או ממש לימודים וכן להיעזר עם מורה פרטי לאנגלית במידת הצורך, ולא להסתמך על לימודי אנגלית חינם אך ורק בגלל התוצאה ויכולת הדיבור באנגלית, אשר דורשת השקעה נכונה, כיום יש מגוון רחב של אפשרויות לימוד ובניהם לימוד אנגלית מקוון למתחילם ולמתקדמים – ולצלוח עוד גשר שיחבר אתכם לכל אותן אפשרויות שמציע העולם הגדול.

תכנית הלימודים למתקדמים

תוכנית לימודית עבור מתקדמים בשפה האנגלית, מטרתה לפני הכל לקדם את התלמידים בכמה מישורים – פיתוח ושיפור המיומנות שלהם בקריאה, בכתיבה וגם בדיבור ולעזור להם לשפר גם את השיח המילולי שלהם בשיחות יומיומיות ושיחות עסקיות. כמו כן, התלמידים יכירו את כל הביטויים שמיועדים לניהול שיחה עסקית ומכובדת וירכשו כלים לניתוח טקסט מורכב. חיזוק כל אותם מיומנויות יאפשר להם באמצעות עזרים מתחום המולטימדיה ובעזרת ספרים ושיחות עם מורים דוברי השפה – להעשיר את אוצר המילים, לשפר את השיח שלהם בשפה, לזכור את כל חוקי הדקדוק ולהצליח להתמודד עם כל טקסט מורכב.

מעוניינים למקסם את האנגלית שלכם? אצלנו בבית הספר לאנגלית של רן קרני תזכו לעשות זאת בקורס ללימודי אנגלית למתקדמים. אנו נותנים דגש רב על תרגול הדיבור וההקשבה בשפה האנגלית כשרוב השיעור מתנהל באנגלית עם צוות מורים מקצועי שדובר אנגלית שפת אם.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button