לימוד אנגלית למבחנים

לימוד אנגלית למבחנים | רן קרני

אתם מצליחים לצ'וטט היטב עם פרטנרים מחו"ל במשחק הפורטנייט, אבל אלו מילים ומשפטים שאתם חוזרים עליהם אין ספור וזה לבטח לא יעיד על שליטה אבסולוטית באנגלית, ולקראת מבחנים באנגלית, לרבות מבחן אמירם או בפסיכומטרי זו תהייה כבר התמודדות אחרת. אז כיצד תוכלו באמת להתכונן לבחינות ואיך מומלץ לעשות את זה? הכל במאמר שלפניכם. 

מבחנים בשפה האנגלית

המבחנים באנגלית מורכבים ממספר של חלקים. החלק הראשון הינו השלמת משפטים, בו נדרש לבחור את המילה המתאימה למשפט החסר כדי שיורכב משפט נכון. בחלק השני יהיו משפטים שכתובים בצורה לא תקנית ונדרש יהיה לנסח אותם בצורה של משפט תקין, והחלק השלישי הינו הבנת הנקרא (אנסין), בו יש לקרוא קטע קריאה ולענות על כמה שאלות בנוגע אליו. כפי שניתן להתרשם רוב המבחן הינו בדיקת אוצר המילים, הבנת הנקרא וקצת דקדוק – אז איך מרחיבים את אוצר המילים? והיכן כדאי לקבל סיוע באנגלית לקראת המבחן?  

כיצד נרחיב את אוצר המילים באנגלית?

השיטה ארוכת הטווח והטובה מכולם הינה לקרוא כמה שיותר באנגלית. אם תפתחו מדי יום אתר באנגלית ותתעדכנו  בכל הנעשה בארץ ובעולם – תוכלו לעשות את זה גם בכל אתר ישראלי שנכתב בשפה אנגלית –   (ווינט, הארץ, ג'רוזלם פוסט – כולם מספקים אופציית קריאה באנגלית).  תרכשו ספר שאתם רוצים לקרוא אבל תעדיפו לקרוא אותו באנגלית. תעבדו באמצעות כרטיסיות – הכינו מראש כרטיסיות עם מגוון מילים שאתם מכירים ותשננו אותן – תנצלו את הנסיעה ברכבת לעבודה, בהמתנה בתור ובמקום שיטוט ברשת  תעדיפו ללמוד מילים חדשות. 

איך עוד ניתן ללמוד אנגלית למבחנים?

היום תוכלו ללמוד למבחנים באנגלית גם באמצעות קורס אנגלית און ליין או על ידי לימודים בבית ספר לאנגלית שיש בו צוות מורים שיידע לסייע לכם לעבור את המבחן בהצלחה. קורס באנגלית יתמקד במטרה שלכם ויאפשר לכם לקבל את כל העזרה שאתם זקוקים לה על מנת לצלוח את המבחן. גם המורה וגם אתם תהיו ממוקדי מטרה ועל כן תוכלו להיות סמוכים בטוחים לקראת הבחינה. 

היתרונות בלימודי אנגלית בקורס אנגלית

כדי לצלוח במבחנים לעיתים נאלץ לקבל עזרה מבחוץ וזה בסדר. זה בעיקר יבטיח הצלחה. יש כמה וכמה יתרונות ללמידה בקורס אנגלית לקראת מבחן. 

  1. ליווי צמוד ואישי – בלימודים מקצועיים תקבלו ליווי של איש מקצוע שירגיש אחריות להשיג יחד אתכם את המטרה לשמה הגעתם. 
  2. התמדה – מסגרת לימודית תאפשר התמדה. כדי להצליח במבחן תתבקשו להתמיד בלימודים לקראתו. 
  3.  בכל לימוד במסגרת מקצועית תקבלו ערך מוסף וכלים נוספים שתעשו בהם שימוש בעתיד. במסגרת לימודית תעשירו את עצמכם בשפה האנגלית, תשמעו אותה יותר ותוכלו לדבר אותה ולנהל שיח, מה שיספק לכם מיומנויות רבות שאינן הולכות לאיבוד לאחר המבחן. 

מעוניינים לצלוח את המבחן באנגלית? בבית הספר לאנגלית של רן קרני תמצאו שיטות לימוד שיאפשרו לכם ללמוד למבחן שלכם בליווי המורים במקצועיים ביותר! צוות המורים בבית הספר מאמין שלכל אחד תתאים שיטת לימוד בהתאם ליעד ולצורך שלו ובהתאם לזאת אנו דואגים לספק לכל אחד את המענה המדויק.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button