לימוד אוצר מילים באנגלית לילדים

לימוד אוצר מילים באנגלית לילדים | רן קרני

בית הספר הינו הפלטפורמה העיקרית בה הילדים יחשפו לשפה האנגלית, ילמדו מילים בסיסיות וירכשו מספר מיומנויות למידה חשובות. יחד עם זאת, לימוד אנגלית במסגרת ביה"ס לא תהווה מסגרת מספקת עבורם כדי להרגיש את הביטחון בשיח ובאוצר מילים עשיר באנגלית. מאחר ומדובר בשפה חשובה שהיא כלי בסיסי ושימוש בחיינו, רצוי שכל ילד ירחיב את אוצר המילים שלו גם במסגרת לימודית מחוץ לבית הספר. בבית הספר לאנגלית של רן קרני תוכלו לרשום את ילדכם ללימודי האנגלית שמונגשים לכל ילד בצורה ייחודית, בהתאם לצרכים ולמטרות שלהם כשאחת מהן הינה הרחבת אוצר המילים מתוכן עולמם האישי. 

תהליך הלימוד בבית ספר יסודי

כאמור הבסיס של כל לימוד שפה חדשה ישען על אוצר מילים במגוון נושאים, מאחר ובית הספר הינו מוגבל ביכולות שלו ולא יכול להתמקד בכל תלמיד, ילדים רבים עשויים להתקשות ולמצוא את עצמם נשארים מאחור ומגלים תסכול בכל הנוגע לשעורי האנגלית. על כן, חשוב וכדאי, כדי שלא יצרו פער גדול ורושם שלישי על השפה, לספק להם את המסגרת המתאימה שתדאג לצמצם את הפערים ולעלות להם את הביטחון בשפה, מה שיגרום להם להמשיך לרצות ללמוד את השפה גם בעתיד הרחוק. 

אוצר מילים באנגלית בקרב ילדים

להלן חלק מנושאי הלימוד המרכזיים שלומדים ילדים בשפה האנגלית. לרוב מדובר בנושאים שיש להם קשר לתחומי העניין שמאפיין את הגילאים  6-12, וזאת על מנת להפוך את תהליך הלימודי למהנה, חווייתי ופשוט יחסית.

פריטי לבוש – חולצה, נעליים, מכנס ובגד ים הינם פרטי לבוש בסיסיים שכל ילד יכול להזדהות איתם בקלות, וזה יעניק לו נפח מילים רב לשגרת היום יום שלו. מילים אלה הינן פשוטות לתרגול ונוכחות לא מעט בשיח השגרתי.  

מאכלים – ממש כמו פרטי לבוש כך גם בכל הנוגע למזון. אין יותר כיף מלדבר על אוכל ולכן – פירות וירקות, גלידה ועוגה – אלה מילים שכל ילד ישמח להכיר ולדעת לומר אותן באנגלית. כמו כן, ניתן ללמד את המילים הללו גם במשחק ובצורה חווייתית ביותר וכך הן נטמעות היטב בזיכרונם.   

כלי תחבורה – עולם תוכן מעולה. ילדים רבים נתקלים מדי יום בכלי תחבורה, כשהם בעצמם נהנים לרכב על אופניים או קורקינט, על כן, זה גם נושא שניתן להעמיק בו את השיח וללמוד מילים רבות סביבו.  

אקלים – עוד עולם תוכן מרתק לילדים הינו מזג האוויר. נושא שכיף לשוחח עליו והוא ומכיל אוצר מילים פשוט ושימושי ביותר.  נושא האקלים הינו חשוב ומעסיק אנשים רבים בעולם, ועל כן המודעות הגדולה שקיימת היום בנושא, תספק הרבה יותר עניין בקרב הילדים.

רוצים שילדכם ישפרו את אוצר המילים שלהם? אצלנו בבית הספר לאנגלית של רן קרני תמצאו צוות מורים מקצועי ומנוסה שמלמד בשיטת לימוד ייחודית שהוכיחה את עצמה. אנו מאמינים שיש לנו את מירב הכישורים והכלים הנדרשים שיכולים לתרום לכל ילד את הביטחון והתשוקה לרכישת אוצר מילים רחב בשפה בצורה האיכותית ביותר.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button