לימודי אנגלית חינם

לימודי אנגלית חינם

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לימודי אנגלית יכולים להיות מאוד קלים וגם חווייתיים. השליטה בשפה האנגלית הינה משמעותית ביותר ומסוגלת לספק לדוברי השפה מנעד של יכולות ויתרונות שיכולים לבוא לידי ביטוי בהנאה משופרת בכל מגוון התחביבים שלהם שיש להם קשר לשפה, כמו צפייה בסרטים מחו"ל או בסדרות מסוימות שהן בלי תרגום, קריאה של תכנים, מגזינים או ספרים באנגלית, נסיעה לחו"ל ויכולת תקשורת טובה עם המקומיים בארצות זרות ועוד. מלבד זה, השימוש בשפה עשוי גם לסייע בהתקדמות מקצועית בכל תחום תעסוקתי ואפשרויות קידום בתחומים רבים וכן עבודה ושהות ממושכת בחו"ל. אז אם יש כל כך הרבה אנגלית סביבנו, איך נוכל לקבל לימודי אנגלית חינם? הקורסים שמוצעים כיום לקהל הרחב יכולים לעלות לא מעט ולכן יש היום אפשרות של למידת אנגלית על ידי טכניקות חדשניות שדורשות השקעה ומאמץ, אבל הם ללא עלות.

לימודי אנגלית חינם – איך לומדים? יש היום מגוון של שיטות למידה לכל אדם שרוצה ללמוד אנגלית בחינם. הדרך היעילה ביותר היום היא למידה על ידי הרשת האינטרנטית שנחשבת לאפקטיבית, אך לצד זה דורשת אחריות אישית ומחויבות עצמית גבוהה. אפשר ללמוד אנגלית בהיעדר כל עלות גם על ידי קריאה של ספרים ועיתונים באנגלית, כשנתקלים במילה שאינה מובנת נעזרים במילון ורושמים אותן ב"מאגר מילים לא מוכרות". המאגר הזה יכול להיות מחולק לכמה כרטיסיות עצמאיות בנות חמישה מילים עד עשרים מילים שאת כל המילים הללו צריך יהיה לשנן וללמוד כל יום וכך מעשירים למעשה את האוצר המילים בשפה. בנוסף, אפשר להוריד קטעי קול שיכילו מילים באנגלית, ניתן לצפות בסרטים שמכירים בלי תרגום ולתרגם שירים שאנחנו מאוד אוהבים של זמרים מוכרים ועוד.

לימודי אנגלית חינם

אתרים לקבלת לימודי אנגלית חינם

יש לא מעט בוגרים שבבית הספר לא ממש עניין אותם הלימודי אנגלית לילדים וכעת הם מחפשים להשלים בגרויות בכמה מקצועות, לרבות בגרות באנגלית כדי להבטיח לעצמם מקצוע או תואר ולא בהכרח בא להם להשקיע במורה פרטי לאנגלית. להלן כמה וכמה אתרים שיכולים לסייע לכם בלימוד השפה עם קורס אנגלית בלי שאמנם תצטרכו לשלם, אבל זמן כן, וזמן זה כסף.

Learn English – היה ואתם מנסים לקרוא את השם של האתר הזה ולא בדיוק צולחים זאת, סימן שאתם צריכים ממש ללחוץ עליו ולהתחיל ללמוד דרכו. האתר מלמד מלים באנגלית בצורה אידיאלית, קלה, נוחה ונגישה ביותר. ניתן לבחור כל נושא שמעניין אתכם ולהכיר את כל המילים שיש להם זיקה לנושא. המילים כולן יוצגו בעברית ובכתב עברי עם צורת הגייה שלהם באנגלית, וברגע שתלחצו יושמע קול שישמיע את המילה על מנת שנדע איך לבטא אותה נכון.
http://www.learn-english.co.il/

Just say it – עוד אתר מעולה ללמידה של השפה בחינם. האתר מיועד לכל מי שיש לו קצת בסיס, מאחר והוא מביא מנעד של קישורים לדפים הכתובים באנגלית וניתן רק לקרוא את המלים בלי אפשרות של האזנה והבנה כיצד הוגים כל מילה. כמו כן, גם מבחינה ויזואלית יש מקום בו האתר יכול להשתפר, אבל בכל הנוגע לזמנים ודקדוק, מדובר באתר יעיל ביותר!
https://sites.google.com/site/justsayenglish/

Talkenglish.com – אתר שמספק הרבה מאוד חומר לימודי ובחינם, כגון תרגול פרקטי באנגלית, כמו קריאה והאזנה של משפטים בסיסיים באנגלית. אפשר, אם מעדיפים, להוריד את השיעורים והתרגילים בתשלום, אולם במידה ועושים את התרגול באתר עצמו, הוא מאפשר זאת ללא עלות.
http://il.talkenglish.com/

Grammar land – אתר ללימוד כל חוקי הלשון והדקדוק באנגלית. כיצד מבצעים הטיה של כל מילה בהתאם לזמנים והשלמה הגיונית של משפטים. מומלץ בעיקר למי שיש לו אנגלית בסיסית ורוצה להכיר את חוקי הדקדוק ואת כל צורות המשפטים.
http://www.grammar-land.com/hebrew/index_hebrew.html

Bright English – אתר שמיועד ללימודי אנגלית. קיימת אופציה ללימוד חינם ויש גם אפשרויות שהן יותר מתקדמות והן בעלות בשל המורה שמעביר אותם. לאחר רישום אפשר להתאים רמה ולהצליח לבצע מגוון פעילויות מהנות ומעשירות בשפה האנגלית.

אנגלית

השפה המדוברת ביותר בעולם

כאמור יש לא מעט שפות בעולם שיש יותר אנשים שמדברים אותן, אולם השפה האנגלית היא השפה המדוברת ביותר ולכן נבחרה גם כשפה בינלאומית שאף שפה אחרת לא באמת מצליחה להתחרות בתואר הזה, ובמספר האנשים שמשוחחים אותה כשפה שנייה. אחד מכל בני אדם על פני כדור הארץ ידע לדבר רמה בסיסית של אנגלית. כמו כן, אנגלית היא שפת אם של מעל ל – 40 מיליון בני אדם והיא השפה הרשמית ב-53 מדינות בעולם. לכן אן יש לכם תכנית לפתוח חנות ממתקים בסין או אולי בכלל פלפלייה בשבדיה, כמה שיעורים בסיסיים בשפה האנגלית עשויים לסייע לכם רבות.
אצלנו בבית הספר לאנגלית של רן קרני, תוכלו להסתייע במורים הטובים ביותר שמלמדים אנגלית בכל הרמות והופכים את החוויה לנעימה במיוחד כשבסופה תרכשו שפה חשובה.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button