הבנת הנקרא באנגלית לכיתה יא'

הבנת הנקרא באנגלית לכיתה יא' | רן קרני

כיתה י"א ידועה כשנה שיש בה הרבה לחץ וזאת בשל בחינת הבגרות שקרבה לה מתמיד. זו השנה האמצעית בתיכון והעמוסה ביותר במבחני בגרות. בכל הנוגע למקצוע האנגלית, כיתה י"א תהייה שוברת שיווין – ממנה אפשר לעלות או לרדת, ומבחן הבגרות בסוף השנה הוא יהיה למעשה החותמת האחרונה. למרות שרובנו יודעים, נזכיר בכל זאת שאנגלית ברמה של ארבע יחידות לפחות תהייה שער כניסה לאקדמיה. אולם זוהי כמובן לא תהייה הסיבה הבלעדית שבגינה מומלץ ללמוד אנגלית בהצלחה. בעולמנו המודרני והטכנולוגי כשהכל מתקדם והעולם הפך לכפר גלובלי, יש שימוש תדיר ברשת האינטרנט, כשרוב התקשורת הינה בשפה האנגלית. אצלנו בבית הספר של רן קרני, תוכלו לקבל את מנעד הכלים ושיטות הלימוד הטובות ביותר באנגלית – שיסייעו לכם, לא רק עבור הצלחה במבחן הבגרות, אלא יעזרו לכם לדעת אנגלית באמת! 

המיומנויות הנדרשות בכיתה י"א?

בכיתה י"א התלמידים נדרשים להבין אנגלית ברמה גבוהה – בין אם הם ברמה של שלוש יחידות או בין אם הם ברמת 5 יחידות, וכפי שניווכח להבין, כל הלימודים יתמקדו בעיקר בתחום הבנת הנקרא, הנשמע וכתיבת חיבור. המפתח להצלחה בבחינות הבגרות בכיתה י"א הינו אוצר מילים רחב מה שיסייע להבין את קטעי הקריאה שאותם הם מתבקשים לקרוא ולא פחות מזה לצבור ביטחון בשפה. את הביטחון ניתן לרכוש באמצעות תרגול של החומר הנלמד, פידבק חיובי ותחושת מסוגלות. כל זה בלי שפיטה על הקצב או רמת ההבנה. בבית הספר לאנגלית של רן קרני מציעים לכל תלמיד בכיתה יא' שיטות לימוד שונות באנגלית – החל משיעורים פרטיים, לימוד און ליין ועד לשיעור בקבוצה. בכל אלטרנטיבה שיבחר התלמיד, הוא יקבל את מלוא תשומת הלב והיחס האישי על מנת שיגיע מוכן לבחינה. 

ארבע יחידות

רמת של 4 יחידות תהווה שער כניסה למוסדות אקדמיה רבים. בכיתה י"א התלמידים יבחנו בשאלון – D. שאלון זה מורכב מידע אודות יצירות ספרותיות באנגלית שנלמדו במהלך השנה כשעליהן יידרשו לענות על השאלות. בבית ספר לאנגלית של רן קרני מתמחה כל צוות המורים באותן יצירות ספרותיות והוא מתרגל יחד עם התלמידים את הבנת הנקרא ועונים על שאלות.

חמש יחידות 

ב – 5 יחידות באנגלית, ההבדל יהיה בעיקר באוצר מילים רחב וכן בקטעי קריאה ארוכים שדורשים יכולות ריכוז. בבגרות, ייבחנו התלמידים בשאלון – F, שמורכב מקטע של הבנת הנקרא ברמה גבוהה ומחיבור ארוך יחסית. כדי לתרגל כתיבה של חיבור, יהיה צורך באוצר מילים נרחב ובידיעה של כל חוקי הכתיבה באנגלית כדי ליצור משפטים תקינים ורהוטים. בבית ספר לאנגלית של רן קרני תוכלו לרכוש את הביטחון שלכם בשפה ולהגיע להישגים גבוהים יותר מתמיד. 

קורס אנגלית אונליין

קורס אנגלית און ליין בבית הספר לאנגלית של רן קרני מציע לכל תלמיד בכיתה יא' שיעורי אנגלית אונליין שמיועד לשנה הזו שכולה מתאפיינת בלימודים לקראת בחינת הבגרות באנגלית. השיעורים יועברו בהתאם לרמה ולקצב של התלמיד, תוך התקדמות מדודה ותרגול של כל המיומנויות כגון – אוצר מילים, דקדוק, פתרון אנסין, ספרות, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע וכולי. 

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button