בית ספר לאנגלית לילדים ברמלה

בית ספר לאנגלית לילדים ברמלה | רן קרני

אנגלית היא שפה שיש לה חשיבות רבה בחיינו הרבה יותר מבעבר. העולם של היום מתרכז כולו ברשת וכל הזמן אנו רוכשים מידע שרובו מגיע אלינו באנגלית. על מנת להבין ולהצליח לתקשר עם כל אלה בצורה טובה חשוב שיהיה לנו אוצר מילים רחב באנגלית ושנהגה את השפה בצורה תקנית, הן בדיבור והן בקריאה.

בהיעדר אנגלית טובה נמצא את עצמנו נותרים מאחור בתחומים רבים בחיינו ולכן חשוב להתחיל ללמוד את השפה מגיל צעיר ולהטמיע אותה בילדנו על ידי שיעורים ולימודי אנגלית לילדים. גם בעיר רמלה תוכלו למצוא בית ספר לאנגלית לילדים שילמד אותם את השפה בצורה שתגרום להם לרצות להתחיל לשוחח ולתקשר באנגלית עם העולם.

למה מגיל צעיר כל כך?

מחקרים רבים מגלים שלימוד אנגלית בקרב ילדים בגיל צעיר יהיה הרבה יותר אפקטיבי מאשר לרכוש שפה בגיל מבוגר. בגיל צעיר מוחו של הילד הרבה יותר גמיש ובשל לקלוט שפה ואת הדקויות שלה. בנוסף, גם פיתוח הסקרנות הוא אלמנט חשוב – השפה מועברת בצורה מעניינת שגורמת לילד לרצות להכיר ולשוחח אותה. כמו כן, נמצא כי לימודי אנגלית לילדים ישפרו את היכולות הקוגניטיביות, יעלו את הביטחון העצמי ויפתחו אינטליגנציה.

לימודי אנגלית  – השקעה לטווח ארוך

לימודי אנגלית לילדים הינם בנויים מתכנית לימודית שמותאמת לגיל של הילד וליכולותיו האישיות. האנגלית מועברת לילד על ידי שיטת לימוד ייחודית שמאפשרת מספר הזדמנויות עד להשגת הציון המיועד שמורה על הפנמת החומר הלימודי. על מנת להצליח להגיע לכל ילד, בית הספר של רן קרני מחזיק בצוות מורים מנוסה, שכולם דוברי אנגלית שפת אם, כך הילדים מחקים את השפה במדויק. הילדים מקבלים יחס אישי מהמורה וכל ההתקדמות בלימודים מותאמת לקצב של הילד.   

אנגלית טובה – נכס לעתיד

הורים רבים מבינים כיום כמה אנגלית היא שפה חשובה ואיך לימודי אנגלית שהם לא רק במסגרת בית הספר, אלא מחוץ לכותלי בית הספר, יכולים לתרום לעתידו של הילד, גם בתחומי עניין אחרים בחייו. מלבד העובדה שהילד לא יפתח פער בכיתה ולמעשה יוביל בחומר הלימודי באנגלית בבית הספר, לימודי האנגלית במסגרת שהיא מחוץ לבית הספר, יעניקו לו עוד מנעד כלים להתמודד עם מכשולים, יתרונות ומיומנויות קוגניטיביות נוספות. הם גם יסייעו בהגברת ביטחון עצמי, ימנעו הפרעות קשב וריכוז וגם יפתחו אינטליגנציה שלא קשורה במישרין ללימוד האנגלית ובעקבות כל אלה יפתחו בפניו דלתות רבות.

בית ספר לאנגלית לילדים ברמלה – מדוע דווקא בבית הספר של רן קרני?

  • יחס אישי לכל תלמיד
  • קבוצות קטנות של עד שמונה ילדים
  • מתאים לילדים מכיתה ג' ואילך
  • תרגול בלי הגבלה באתר בית הספר
  • שיטת לימוד ייחודית
  • מחיר הגון
  • מורים מקצועיים דוברי אנגלית שפת אם

במידה וגם אתם מעוניינים לשפר את האנגלית של ילדכם ולהעניק לו כלי חשוב שהוא יעשה בו שימוש כל חייו, בית ספר לאנגלית לילדים ברמלה יספק לילדיכם את כל המיומנויות שלהם הוא זקוק. על ידי שיטת לימוד ייחודית שמותאמת לו, הוא יתחיל לדבר בקלות, לצבור ביטחון באנגלית וליהנות מכל רגע של תהליך לימוד אנגלית לילדים.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button