בית ספר לאנגלית לילדים בראשון לציון

בית ספר לאנגלית לילדים בראשון לציון | רן קרני

השפה האנגלית נחשבת לשפה בינלאומית והיא מהווה כלי משמעותי להתקדמות והצלחה בתחומים שונים בחיינו. במידה ואתם מגוררים בעיר ראשון לציון ואתם תוהים האם כדאי בכלל להשקיע בלימודי האנגלית של ילדכם – במאמר זה נעזור לכם להבין את החשיבות של בית ספר לאנגלית לילדים בראשון לציון. שליטה בסיסית באנגלית תפתח דלתות רבות בעולם התעסוקתי ובכל מסגרת לימודים גבוהה שמעוניינים ללמוד בה – אז איך זה מתקשר לילדים שלנו שעדיין רכים ויש להם עוד זמן עד שיגיעו לאקדמיה? 

מוחם של הילדים

לשאלה האם הילד כבר בשל ללמוד את השפה הזו בגיל צעיר, התשובה היא חד משמעית – כן. המוח של הילד הינו זהה לספוג מאחר שהוא מסוגל לספוג מידע רב שנשאר אתו כל חייו, בעיקר בכל הנוגע לרכישת שפה, האזור במוח שאחראי על שפה, הוא מאוד מפותח כבר בגיל צעיר, הרבה יותר מאשר אצל אדם מבוגר ויכולת הקליטה שלו הינה מהירה ומדויקת. הם מסוגלים גם להגות את השפה בצורה תקינה ממש כאילו נולדו במדינה בה דוברים את השפה. היות והמוח של הילד מסוגל לקלוט כל כך מהר ובקלות יתרה את השפה, נסיק כי ככל שנקדים את שיעורי האנגלית עבורו – כך הוא יצליח לשלוט בשפה טוב יותר כל חייו! 

אילו פלטפורמות יש ללימודי אנגלית לילדים?

היום שיעורי האנגלית בביה"ס היסודי יחלו מכיתה ג', על כן זה הזמן לסייע לו במקביל למסגרת הלימודים בשיעורים פרטיים באנגלית או באמצעות חוג אנגלית שמותאם לגילו. מיותר לציין שבכיתה הוא יחלוק את הלימודים יחד עם עוד שלושים ילד שכולם צריכים לקלוט את השפה ואת כל מה שנלמד בשיעור, מה שעשוי להציב לא פעם אתגר גדול אצל חלק מהילדים. מסיבה זו, מומלץ וכדאי להתחיל לספק לילד שיעורים שמחזקים את מה שהוא לומד בבית הספר ומאפשרים לו גם להרגיש הרבה יותר בטוח בכיתה.  

כידוע, הילדים של היום חיים דרך הטכנולוגיה שכל הזמן מתקדמת ומשנה את פרצופה והיא זורמת אצלם באופן אינסטינקטיבי. עובדה זו למעשה תעניק יתרון גם כשמדובר בבית ספר לאנגלית לילדים, מאחר וניתן ללמד אותם את השפה באמצעות רשת האינטרנט, על ידי סרטוני לימוד אנגלית ובאופן הזה לייצר למידה חווייתית, אטרקטיבית ומאתגרת שתגביר בהם את הדחף, הרצון וההתלהבות ללמוד.

היתרונות בבית הספר לאנגלית של רן קרני

כפי שנאמר, יש כמה וכמה שיטות לימוד וכמה כמה אופציות ומקומות שמציעים לימודי אנגלית לילדים. אולם בבית הספר לאנגלית של רן קרני תוכלו להיות בטוחים שילדכם יקבל את המיטב. המורים שלנו, שכולם בלי יוצא מהכלל דוברי אנגלית שפת אם, מחזיקים בשיטה ייחודית שמותאמת לקצב האישי של הילד ומצליחה לעורר בו תחושת מסוגלות והצלחה. הלימודים מונגשים לילדים בצורה חווייתית ומהנה שתגרום להם רושם חיובי והם יצפו להגיע לשיעור הבא.  

מעוניינים לחשוף את ילדכם לשיעורי אנגלית כבר עכשיו? בבית הספר לאנגלית של רן קרני ילדכם יהיה משיטת לימוד שמותאמת במיוחד עבורו כשהלימוד נעשה באופן חוויתי וכיפי. השיטה משלבת לימודים פרונטליים ופעילויות מהנות כמו בישול, צפייה בסרטים, משחקים, קריאה בספרים וכולי. צרו קשר כעת.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button