בית ספר לאנגלית לילדים בנס ציונה

בית ספר לאנגלית לילדים בנס ציונה | רן קרני

מתי לאחרונה חשבתם על שיעורי אנגלית לילדכם? אם המחשבה עלתה בראשכם, דעו שיש לה מקום. לימודי אנגלית עבור ילדכם לא רק יאפשרו לו ללמוד שפה חשובה, אלא יספקו עוד מנעד יתרונות שיהיו להם השפעה חיובית לאורך כל חייו. בית הספר לאנגלית בנס ציונה של רן קרני פונה לכלל האוכלוסייה ולרבות לילדים החל מכיתה ג' ואילך, שזה בדיוק הגיל שרצוי להתחיל ללמוד את השפה וכך לטפח בילד את תחושת המסוגלות וכן ליהנות מיתרונות הגיל. מה היתרונות בלמידת השפה ואיך בית הספר לאנגלית מסייע? על כך במאמר זה.

יתרונותיה של שפה חדשה לעתידו של הילד

שפה, למעשה ניתן ללמוד בכל גיל, אולם בגיל צעיר יש לכך הרבה יותר יתרונות. בגיל צעיר יותר יש למוחו של הילד יש יכולות קוגניטיביות שמספקות לו את היתרון לקלוט את השפה מהר וגם להגות אותה בצורה תקינה. בהתאם לזאת תבוא תחושת הצלחה והנאה מהלימודים, כך הילד יפרש שלמידה היא דבר פשוט וקל ובעיקר מהנה.

על מנת שלימודי השפה יהיו אפקטיביים, מומלץ ללמוד אותם בצורה הדרגתית ובקצב אישי שמותאם לילד. יחד עם זאת, לא רק ששפות עוזרות במקצועות אחרים בבית הספר, ברשתות החברתיות ובזמן טיול בחו"ל, לעצם הלימוד תהיה השפעה גם על המצב המנטלי. מחקר שערכו באוניברסיטת אדינבורו גילה, שלימודי שפה תורמים רבות לבריאות המוח, מאטים את הירידה הקוגניטיבית שקשורה לגיל (בקרב מבוגרים), ומעכבים בעתיד הרחוק התפתחות דמנציה. מה שחשוב הוא לימודים דינמיים ותרגול קבוע. כאמור, לימודי שפה הם השקעה מובטחת לעתיד.

אנגלית לילדים מחוץ לכותלי בית הספר

כידוע, לימוד אנגלית לילדים הוא לא תמיד תהליך פשוט, אבל כשיודעים לעשות זאת נכון, זה יכול להיות המפתח להצלחה. ככל שנתבגר נתקשה להפנים שפה חדשה וזו הסיבה שלא מעט תלמידים בתיכון לא מצליחים להגיע לציונים גבוהים מאוד באנגלית, רק בגלל שהם התחילו ללמוד בגיל מאוחר. כיום, מבינים שמומלץ להתחיל ללמוד בגיל צעיר משום שככל שמתחילים מוקדם יותר, אפשר יהיה לנצל היטב את היכולות בקליטת השפה. בשל כך הורים רבים רואים לנכון לרשום את ילדיהם לבית ספר לאנגלית מחוץ לכותלי בית הספר בעיר שלהם נס ציונה לדוג', כך שבזמן לימודים בבית הספר הם יהיו מובילים בכיתה וירגישו תחושת הצלחה ומסוגלות ולא חלילה יתחילו לפתח פער ולהישאר מאחור בזמן שהכיתה מתקדמת בחומר.

הייחודיות של ביה"ס לאנגלית של רן קרני

בבית הספר של רן קרני בנס ציונה מבינים שכל ילד זקוק ליחס אישי ולהתקדמות שמותאמת לקצב שלו על מנת שיצליח להגיע להישגים וליהנות מכל חווית למידת האנגלית. כמו כן, התלמיד מקבל הזדמנויות רבות עד שהוא מגיע לציון המיועד שמצביע על כך שהוא הבין, הפנים וצלח את החומר. כל הציונים מתעדכנים און ליין כך שההורים יכולים להיות במעקב אחר הציונים וההתקדמות של ילדם. שיטת הלימוד בבית הספר היא ייחודית, היא מתמקדת בילד וביכולותיו האישיים, היא דואגת לתת מענה לכל קושי שעשוי להופיע ומאפשרת לילדים להגיע להישגים יפים בשפה בהווה וגם בעתיד הרחוק.  

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button