בית ספר לאנגלית לילדים ביבנה

בית ספר לאנגלית לילדים ביבנה | רן קרני

כל שפה באשר היא תיחשב לאמצעי תקשורת בסיסי, לשיתוף מחשבות רגשות וגם דעות. היום יותר ויותר גוברת ההבנה שאנגלית הינה שפה חשובה, שיש ללמוד אותה כבר בגיל צעיר והיא תתגמל את כל מי שלומד אותה גם בטווח הקצר וגם לאורך כל חייו הבוגרים.

לימוד אנגלית לילדים יעשיר את הידע שלהם, ירחיב ויפתח את  כל כישורי השפה ויתרום לשיפור הישגים במגוון מקצועות, אפילו בעברית, ובנוסף לכל זה, גם יזרע את הזרעים להגשמת מגוון יעדים בהמשך חייהם. את לימודי השפה כדאי להתחיל מגיל צעיר במקביל ללימודי האנגלית בבית הספר שזה בערך כיתה ג', מאחר שזה שלב בו הילדים טרם פיתחו רתיעה מהשפה. על כל היתרונות בלמידת האנגלית בגיל צעיר תוכל לקרוא כאן.

חשיפה, סקרנות וגישה חיובית לשפה

כיום תוכלו למצוא מספר שיטות מודרניות ללימוד השפה, שעיקרן לפתח ולהרחיב בכל ילד את הסקרנות, העניין ואת הגישה החיובית ללמידת שפה זרה. גישה מתקדמת תוביל להבנה שהשפה ויתרונותיה הינם כלי תקשורת יעיל בין בני אדם, אמצעי שירחיב את אפשרויות המשחק במחשב, גלישה ברשת וצפייה בתוכניות באנגלית.  

שיפור הישגים במסגרת הלימודים

ניתן לזהות יותר ויותר שילדים שלומדים את השפה במסגרת חוץ בית ספרית, מצליחים לשלוט בשפה בצורה הרבה יותר טובה ומרווחים גם יתרון קוגניטיבי משמעותי. בזכות האימון הם גם יצליחו לשפר את רמת הציונים בתחומי לימוד אחרים, זאת להבדיל מילדים שמדברים רק עברית.

פיתוח המוח והאינטליגנציה

לימודי האנגלית הינם מקור לאימון מוחי שגם מפתח את היכולות באופן כללי. המשמעות היא שככל שמשפרים את היכולות באנגלית ולאורך השנים מכירים בעוד שפות – כך גם המוח והאינטליגנציה מתפתחים.

מבטא כמעט כמו שפת אם

עוד יתרון בלימודי שפה מגיל צעיר הוא שהילדים יוכלו כבר בגיל צעיר לסגל לעצמם די בקלות מבטא תקין. ילדים בורכו ביכולות אבחון של ניואנסים ורבאליים רבים, מה שאצל מבוגרים יכולת זו חלשה, וזה מעניק להם את האפשרות לחקות את המבטא באופן מדויק. על מנת להשיג תוצאה טובה, צריך לדאוג לכך שכל מי שמלמד את הילד יהיה דובר אנגלית שפת אם על מנת שיהווה מודל חיקוי לילד.  

מחזק את הביטחון של הילד

ילדים רבים שלומדים אנגלית בצעירותם ושולטים בשפה יותר מילדים אחרים, ירגישו שהם ביתרון מעל חבריהם לכיתה וזה יכול לשפר את הביטחון שלהם ואת הרגשת המסוגלות. כישורים אלה יזכו להערכה גם מצד המבוגרים וגם מצד החברים שלהם, מה שיחזק את הדימוי העצמי ואת התחושות של  – הישגיות, הצלחה ומיוחדות.

בבית הספר ללימוד אנגלית לילדים של רן קרני, פיתחו שיטת לימוד שמותאמת במיוחד לילדים כשכל הלימוד יהיה מותאם לקצב האישי של הילד. בית הספר מעניק שיעורי אנגלית לכל הגילאים על ידי צוות מורים מוכשר ומקצועי שדובר אנגלית שפת אם. ערך המוסף בבית הספר הינו בא לידי ביטוי בשיטת הלימוד שהיא ייחודית לבית הספר – מה שיבטיח לילדכם מגוון רחב של מיומנויות מהותיות שיסייעו לו גם במסגרת הלימודית וגם בחייו הבוגרים ובכל תחום אליו יפנה.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button