בית ספר לאנגלית לילדים בבאר יעקב

בית ספר לאנגלית לילדים בבאר יעקב | רן קרני

שפה כידוע היא אמצעי תקשורת בסיסי שמאפשר לשתף את המחשבות, הרגשות והדעות שלנו. כיום, כשהעולם כולו הפך לכפר גלובלי אחד, מתעצמת עוד יותר החשיבות של שליטה בשפה שאותה כולם דוברים. על כן, לימוד אנגלית יהיה צעד חיובי ומתגמל עבור הילדים שלנו, יעשיר אותם, ירחיב ויפתח את כל כישורי השפה והתקשרות שלהם ויתרום לשיפור גם ביתר המקצועות אותם ילמדו.

בבית הספר לאנגלית לילדים בבאר יעקב ניתנת ההזדמנות לילדי העיר ליהנות מלמידת אנגלית – כלי שיסייע להם בהווה ובעתיד. על היתרונות של ביה"ס לאנגלית לילדים במאמר לפניכם.   

מניעה של מחסום השפה

פעמים רבות בני נוער וסטודנטים שמצליחים להשיג ציונים יפים באנגלית, מתקשים לתת לשפה ביטוי בחיי היום. המקור לבעיה הינו מחסום שפה שמגיע מחוסר בטחון ומהיעדר שיח. על מנת לשפר את התחושה ולרכוש ביטחון, מומלץ ללמוד את השפה כבר מגיל צעיר, כך כל אותם חששות ייעלמו והשפה תהפוך למשחק מהנה שכיף לדבר אותה בכל הזדמנות.

פיתוח סקרנות וגישה נכונה

בית ספר לאנגלית לילדים יעורר בהם גם הרבה סקרנות, עניין וגישה חיובית לכל לימודי שפות. כל הגישה הזו תוביל להבנה של כלל היתרונות ככלי לתקשור עם אנשים, כאמצעי שמשפר את אפשרויות המשחק וכן גם לכל התנהלות באנגלית ברשתות החברתיות.

שיפור הישגים בביה"ס

מחקרים מוכיחים שילדים שלומדים אנגלית משיגים יתרון קוגניטיבי משמעותי שהוא שיפור ההישגים שלהם גם במקצועות לימוד אחרים.

פיתוח המוח והאינטליגנציה

לימודי האנגלית לילדים הינם אימון מהותי למוח שמספק לא רק יכולות קוגניטיביות, אלא גם משפר את יתר היכולות של הילד. משמע, ככל שיודעים יותר שפות, כך המוח מתפתח יותר.

סיגול מבטא נכון

עוד יתרון ללימודי אנגלית בקרב ילדים נעוץ ביכולת בכך שהוא מסוגלים להגות את המבטא של השפה בצורה שתשמע ממש כמו אנגלית שפת אם. לילדים יש את היכולת לאבחן ניואנסים וורבליים, וזה מה שמעניק להם את היכולת לחקות במדויק את המבטא, בעוד שאצל מבוגרים זה הרבה יותר קשה. על כן, חשוב שכל מורה שמלמד את הילד יהיה דובר אנגלית שפת אם, על מנת שהחיקוי יהיה מקורי ותקין.  

חיזוק הביטחון העצמי

ילדים שלומדים אנגלית מגיל צעיר ושולטים בה הרבה יותר טוב מיתר בני גילם, נהנים מיתרון חברתי שמסייע להם להרגיש טוב עם עצמם, הם ייהנו מהערכה של כל האנשים סביבם, מבוגרים וילדים וזה יספק להם תחושה של מסוגלות, הצלחה וייחודיות.

יתרונות בית הספר לאנגלית של רן קרני

בית הספר של רן קרני מכיר ביתרונות הרבים של למידת אנגלית מגיל צעיר ומטפח את כל היתרונות הללו בכל תלמידיו. כל המורים בבית הספר דוברי אנגלית שפת אם, כפועל יוצא כל התלמידים מקבלים מודל חיקוי נהדר שמאפשר להם ללמוד את השפה ולהגות אותה בצורה תקינה. כמו כן, בית הספר עושה שימוש בשיטה ייחודית שמעניקה כמה וכמה ההזדמנויות לילד להטמיע את החומר הנלמד מה שמוביל לתחושה של הצלחה והישגיות. בבאר יעקב תוכלו לדאוג לעתיד של ילדכם לפחות בכל הנוגע לשליטה בשפה שתניב פירות בכל תחום בחייו.  

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button