בית ספר ללימוד אנגלית

בית ספר ללימוד אנגלית

אם החלטתם להסתער על לימודי האנגלית שלכם בכל שלב בחייכם ולהשיג אנגלית מדוברת ברמה טובה – הגעתם למקום הנכון. היום באמצעות בית ספר ללימוד אנגלית מקצועי תוכלו להשיג את היעדים שלכם ואפילו יותר מזה – תוכלו להתחיל לראות סרטים בלי כתוביות, לקרוא רומן באנגלית, לעלות אפילו פוסט מקורי שלכם באנגלית ואפילו לכתוב שיר באנגלית..! כאמור יש מגוון דרכים לשפר את שפת האנגלית ושיטות רבות ומגוונות, אולם אם תצאו לדרך הזו בגפכם זה עשוי להיות קשה עד מייאש ולכן אתם זקוקים לסיוע שלנו – בית ספר לאנגלית של רן קרני יעזור לכם לשפר את האנגלית בצורה משמעותית ובדרך מהנה במיוחד.

אנגלית ברמה גבוהה

מחויבות היא גולת הכותרת

כמו מדי שנה, שיש לנו כל כך הרבה החלטות ורק את חלקן אנו באמת מצליחים לממש, כך גם לגבי לימודי אנגלית. מאוד קל לגייס את הרצון ההתחלתי, אולם קשה לאחוז בו עד הסוף עם כל כך הרבה משימות והסחות על הדרך ולכן, רק על ידי מחויבות למקום מהימן שמתלווה אלינו למטרה נוכל באמת להשיג אותה. אז מה עושים על מנת להבטיח שהמטרה אכן תושג? מה עושים על מנת לוודא שבאמת נצליח לשדרג את האנגלית שלנו? הדרך הפשוטה ביותר היא לעשות זאת יחד, בליווי מקצועי ומנוסה. בית ספר לאנגלית הינו המקום להשיג את המטרה והוא המקום שיוכל להבטיח מחויבות חיצונית שתדרוש מאתנו להמשיך ולהשקיע באנגלית לאורך תקופה, הוא גם יספק יתרונות רבים שלא ניתנים ליישום בלימוד עצמי.

ליווי מקצועי כחלק ממעגל בית ספר ללימוד אנגלית

בית ספר לאנגלית יתחיל את כל תהליך הלמידה על ידי זה שהוא יבחן את הרמה של כל תלמיד על מנת להתאים לו את תכנית הלמידה האישית שלו ולהגדיר יעדים שמותאמים לו אם זה אנגלית 5 יחידות או רמה פחות וכן הלאה. תכנית לימודים כזו תתוכנן באופן שיאפשר לכל תלמיד למצות את המקסימום מהזמן שהוא ישקיע ללימודים והיא תכלול את כל הפעילויות והתרגול הנדרשים כדי להיות בטוחים שבאמת מסיימים את הקורס עם שליטה מרבית בשפה.

יחס אישי

אולי יש לכם זיכרונות לא טובים מלימודי אנגלית בבית ספר תיכון, אתם זוכרים את עצמכם יושבים בין קבוצה ענקית של תלמידים ומתקשים לעקוב אחר המורה שמסביר את כללי הדקדוק ואת ספרות האנגלית. חשוב להבין שכעת אתם עומדים בפני חוויה אחרת לגמרי, עם קבוצת למידה קטנה ועם מורים שמתלווים לכל תלמיד בצורה אישית ומודעים לאתגר שעומד מול כל תלמיד. בתכניות לימוד אנגלית, כמו בבית ספר לאנגלית של רן קרני, המורה גם מעניק זמן נכבד ללמידה שהיא אישית וכך מסייע לו להתקדם בצורה בטוחה.

תמיכה סביבתית רק במסגרת בית ספר ללימוד אנגלית

לא משנה עד כמה תרצו לשפר את שפת האנגלית, זו תמיד תהייה משימה קשה במידה וכל מי שסביבכם אינו דובר השפה ולא מתעניין בה. בזמן שתרשמו לבית ספר ללימוד אנגלית, אתם למעשה תבטיחו לעצמכם קבוצת אנשים ששותפים למטרה שלכם ויחד תוכלו לנהל שיח באנגלית שבו תתרגלו את הדיבור, ההגייה, הדקדוק ותרחיבו את אוצר המילים שלכם. סביבת הלימוד בקורס האנגלית הזו לא רק תעזור למוטיבציה שלכם להישאר כל הזמן גבוהה, היא גם תאפשר לכם להכיר חברים לקבוצה שאיתם ניתן יהיה לנהל שיחות כחלק מהשיטות ללימוד אנגלית ולתרגל את מיומנויות חשובות באנגלית.

מעוניינים לשפר את האנגלית שלכם? מחפשים את הפלטפורמה המתאימה לכך? בבית הספר ללימודי אנגלית של רן קרני משלבים בלימודי האנגלית שיטות ללמידה ושיפור אנגלית קלאסיות לצד שיטות לימוד חווייתיות. בית הספר מתלווה לכל תלמיד כשהוא תופר לו את תכנית הלימודים המדויקת בהתאם למידותיו ושאיפותיו. כל תלמיד נהנה מכל העולמות, הן מהלימוד האישי והן מהלימוד הקבוצתי.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button