הכנה לבגרות באנגלית בראשון לציון

הכנה לבגרות באנגלית בראשון לציון | רן קרני

תלמידים רבים מתגוררים בעיר ראשון לציון ומעוניינים בתגבור במקצועות השונים, בפרט לקראת מועדי הבגרויות למיניהם. היום ניתן להסתייע בהכנה לבגרות באנגלית בראשון לציון במסגרת בית הספר לאנגלית של רן קרני שיסייע לכל אחד לצלוח את בחינות הבגרות בכל יחידה – 3, 4 ו-5. תכנית הלימודים תועבר בליווי צוות מורים שמלמד בשיטת לימוד תומכת,  ונעזר בחוברות לימוד מקצועיות, כשהוא מתעדכן לגבי כל שינוי שמצופה להיות בבחינה. אנגלית זה מקצוע חובה, וציון בגרות גבוה הינו תנאי לקבלת תעודת בגרות מלאה מה שיגביר גם את הסיכויים לקבלה ללימודי תואר ראשון. 

חשיבות הבגרות באנגלית

בעיני רבים בגרות באנגלית נחשבת למרתיעה לא פחות מהבגרות במתמטיקה וזאת בעיקר מהסיבה שמוסדות הלימוד האקדמיים מייחסים לה משקל קריטי ותנאי קבלה ללימודים גבוהים. מבחן הבגרות באנגלית מיצב את עצמו כאחד מהמבחנים המורכבים יותר לתלמידים מאחר והוא גם מערים אתגרים וקשיים. אחד הקשיים הינו קטע קריאה, בכינויו הידוע – Unseens, שמלווה בשאלות על הבנת הנקרא, אוצר מילים, דקדוק וכו'. 

הקריירה של כל אחד ואחת תיבנה אמנם בהתאם למה שהוכשרו או ללימודים שלמדו, אך אנגלית מקצועית היא כלי שנרכש לחיים שיסייע להגיע לא רק אל התואר הנכסף, אלא להתקדם לתפקידים בכירים ואף ליצור קשרים עם חו"ל. בתהליך הגלובליזציה, ברור לכל שהאנגלית הינה נדרשת בארגונים, במוסדות ובמגוון רחב של תפקידים ועמדות מפתח. די יהיה לבדוק מה הקריטריונים במדור דרושים ולגלות כי רוב ההצעות בכלל מנוסחות באנגלית.

גם החיים האישיים של כל אחד ואחת יושפעו באופן ניכר מרמת הבקיאות שנחשוף בשפה האנגלית. זה יכול לבוא לידי ביטוי בטיול במדינה זרה בה האנגלית תוכל לגשר על פערי שפה, בחיפוש אחר מידע באינטרנט שרובו כתוב באנגלית ובמגוון תחומים אחרים.

מתי כדאי לשפר בגרות באנגלית?

מומלץ יהיה לשפר בגרויות כשהתלמיד או התלמידה טרם סיימו את הלימודים באנגלית ברמה של שלוש יחידות לימוד לפחות ובהתאם לזאת אינם זכאים לתעודת בגרות מלאה, או לחילופין נבחנים שהציון שלהם באנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד ומעלה מתחת ל – 60 נקודות ולפיכך לא יהיו זכאים לנקודות בונוס במסגרת האקדמיה.

אנגלית בראשון לציון

בעיר ראשון לציון תוכלו ליהנות משלל אפשרויות ללימודי אנגלית לקראת מבחן הבגרות, החל ממורה פרטי לאנגלית, כיתת לימוד, שיעורי און ליין ועוד. בבית ספר לאנגלית של רן קרני תמצאו צוות מורים שמותאם לכל מטרה ויעד. כל המורים בבית הספר דוברים אנגלית שפת אם. תוכלו לבחור את המסגרת המתאימה לכם ביותר בהתאם לצרכים ולעדיפויות שלכם, כשהמטרה תהייה ברורה – הכנה לבגרות באנגלית. כל המורים בבית הספר מודעים לצרכים של התלמידים ולסיבות השונות שבגינן התלמידים מגיעים ללמוד אנגלית. שיטות הלימוד בבית הספר הינן ייחודיות והערך מוסף הינו שכל תלמיד יוצא לאחר שהצליח להשיג את המטרה ו "על הדרך" רכש עוד מגוון כלים חשובים לחיים.  

זקוקים לסיוע לקראת בחינת הבגרות שלכם? מתגוררים בעיר ראשון לציון ובסביבתה? בית הספר מעסיק צוות מורים מקצועי שישמח ללמד אתכם בצורה אישית, בהתאם לרמה שלכם ולהוביל אתכם להצלחה, לביטחון ולהשיג את הציון הנכסף ביותר.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button