הכנה לבגרות באנגלית ביבנה

הכנה לבגרות באנגלית ביבנה | רן קרני

לימודי הכנה לבגרות ביבנה יאפשרו לכל מי שמתגורר בעיר יבנה, לעבור את המבחן בהצלחה ולהיערך לקראתו באמצעות צוות מורים מקצועי. ידוע לכל שתעודת הבגרות הינה תנאי הכרחי ללימודים אקדמיים ושהיא מפתח חשוב להצלחה בחיים ובקריירה, זו הסיבה שרבים ישפרו או ישלימו אותה באמצעות קורס מקצועי שיאפשר להם ללמוד במהירות את התכנים הנדרשים במטרה להשיג את הציון הגבוה ביותר. בבית הספר לאנגלית של רן קרני, תוכלו לקבל מענה מדויק שעונה על צורך זה, בזמנכם ולפי האילוצים שלכם. היתרון הבולט של לימודים במסגרת זו הינה שהיא מכוונת מטרה ועוסקת בבחינה עצמה וערה לכל שינוי והתפתחות במתכונת הבחינה. 

אנגלית שפה יפה ובינלאומית

ככל שהעולם מתקדם טכנולוגית, כך השפה האנגלית הופכת להיות הרבה יותר משמעותית עבור כולנו. זאת מאחר שהיא נחשבת לשפה הבינלאומית וככל שנאלץ לתקשר עם אנשים במסגרת עבודה, לימודים, יחסים בין אישיים, קשרים מעבר לים, נזדקק לאנגלית טובה. גם בכל הקשרו להצעות עבודה, ניתן לזהות שיותר ויותר ההצעות שקיימות במשק פונות לכל מי שדובר את השפה ברמה גבוהה ולעיתים ברמת שפת אם ולכן שליטה באנגלית תשפיע עלינו לא רק כשאנו יוצאים לחופשה מעבר לים, כי אם על רמת ההכנסה שלנו.

שיטה שונה ממסגרת ביה"ס

בשונה מהלימודים במסגרת הבית ספרית, שבה לומדים מגוון תכנים שונים ולא מתמקדים רק במה שנבחנים בבחינת הבגרות,  בהכנה לבגרות ביבנה, נעשה לימוד ממוקד וספציפי. השיטה הינה תרגול של מבחן בצורה שוטפת בעזרת ליווי מורים מוכשר. בדיקות שנערכו לאורך השנים מוכיחות כי סיכויי ההצלחה בבחינה בקרב כל מי שמשתתף בקורס הכנה לבגרות הינו גבוה למדי כל עוד המטרה הלימודים ממוקדים בחומר הלימוד לבחינה גרידא. 

הבחינה עצמה 

בחינת הבגרות באנגלית תתקיים היום במתכונת מודולים A – G, והיא נלמדת ברמת שלוש עד ארבע יחידות לימוד. בכמה מודולים יבחנו יכולות הבנת הנקרא וגם כישורי הכתיבה על ידי חיבורים ומשימות. בנוסף, תכלול הבחינה משימת הקשבה – שאלות באנגלית ספרותית ומטלת דיבור שבה יבחנו באנגלית בע"פ. להישגים בבגרות באנגלית תהייה חשיבות לכל החיים. במרבית המוסדות ידרשו התלמידים להראות ציון גבוה בבגרות ברמת ארבע או חמש יחידות לימוד כחלק מתנאי הקבלה. כל מי שיוציא ציון גבוה, בפרט במקצוע האנגלית, יצליח להתקבל למסלול מבוקשים ולהיות מועדף על פני מועמדים אחרים שקיבלו ציון נמוך.

אז היכן לומדים? 

כל מי שמעוניין להגיע לבחינת  הבגרות באנגלית עם ביטחון מלא, להצליח בבחינה ואף לקצור ציון גבוה, מוזמן להיעזר בקורס הכנה לבגרות באנגלית ביבנה במסגרת בית הספר לאנגלית של רן קרני  – כאן יסייעו  לתלמידים להתכונן לבגרות בצורה שתותאם לצורך האישי שלהם ולרמת האנגלית שלהם. בתכנית הלימודים של בית הספר של רן קרני, סבורים כי על מנת להצליח בבחינה חשוב לסגל מיומנויות עבודה ולמידה יעילות ולתרגל רבות על מנת להשתפר כל שיעור. הקורס יכלול תרגולים פרקטיים רבים שבגינם יוכל כל תלמיד לשפר את אוצר המילים שלו, את הדקדוק ולהתמודד בהצלחה עם כל שאלה בבחינה. 

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button