הכנה לבגרות באנגלית בבאר יעקב

הכנה לבגרות באנגלית בבאר יעקב | רן קרני

אנגלית כידוע היא שפה בין-לאומית. כולנו כבר רגילים לשמוע אנגלית בתוכניות הטלוויזיה, בשירים ברדיו, בסרטונים במחשב ועוד. עם זאת, בחינת הבגרות באנגלית עדיין מצליחה לגרום לתחושת אי נוחות בקרב נערים רבים שעל אף שמכירים את השפה ומדברים אותה, חוששים מפניה. העובדה הזו נעוצה כנראה גם בכל הנוגע לכללי הדקדוק באנגלית שהם שונים ממה שרובנו מכירים, וזה כנראה גם מה שהופך את השפה למאתגרת יותר. כדי לצלוח את הבחינה בבגרות לא פעם נזדקק לעזרה מחוץ לכותלי בית הספר ובמידה ואתם מתגוררים בבאר יעקב תוכלו להסתייע בכמה שיטות לימוד שמציע בית הספר לאנגלית של רן קרני. 

הדרך להצלחה בבחינת הבגרות באנגלית

המפתח להצלחה ברכישת השפה האנגלית, כמו בכל תהליך שבו לומדים שפה חדשה, נעוץ בעיקר בשימוש בה ביום יום. אולם, על מנת להצליח בבחינת הבגרות תזדקקו גם יכולות גבוהות בהבנת הנקרא והבנת הנשמע וגם יכולות כתיבה משובחות. מלבד זאת, ציון גבוה יסייע בהמשך החיים בקרב כל מי שיהיה מעוניין להמשיך ללימודים אקדמיים. הסיוע שיינתן לכל מי שמעוניין לצלוח את מבחני הבגרות בציון מרשים הוא על ידי צוות מורים מוכשר דובר אנגלית שפת אם שיתלווה אליכם עד ליום הבחינה. באמצעות שיטות לימוד ייחודיות שבית הספר סיגל לעצמו, רוכשים התלמידים מיומנויות וטכניקות שמסייעות להם להגיע אליה בתחושת ביטחון גבוהה וללא כל חשש ולעבור את הבחינה בציון גבוה.  

קורס הכנה לבגרות באנגלית

במהלך הקורס יגדיל כל תלמיד בצורה משמעותית את אוצר מילים שלו ויתרגל את הקריאה והכתיבה של החיבורים במטרה לשפר את הבנת הנקרא שלו ואת יכולת הכתיבה בשפה. כמו כן, הוא יאזין לאנגלית מושמעת כדי לשפר את הבנת הנשמע. בתום הקורס התלמיד יעבור מספר בחינות וכך יתרגל את סימולציות זהות לבחינה.  

בחינת הבגרות באנגלית תתקיים בשלוש יחידות  – 3, 4  ו- 5 יחידות לימוד. המבחנים בכל רמה יכסו כמה וכמה נושאים ברמות קושי שונות. מכוני ההכנה לרוב אינם יציעו קורסים למבחן ברמה של שלוש יחידות, מאחר שרמה זו באנגלית לא תאפשר קבלה ללימודים אקדמיים. כנגד, ציון טוב בבגרות של ארבע יחידות לימוד עשוי להוות כניסה חלקה למוסדות הלימוד שלא דורשים כתנאי קבלה רמה של חמש יחידות לימוד. מועמדים שיתלבטו באיזו רמה להבחן, יוכלו להיעזר בבדיקת התאמה.

כרטיס כניסה לעולם הגדול

לסיכום, בחינת הבגרות באנגלית תכסה בסיס רחב לאנגלית כשפה שהיא מדוברת בכל כך הרבה מקומות בעולם, הן לצורך לימודים אקדמאיים והן לשימוש ביום יום. בחינת הבגרות היא מפתח שיסייע בהמשך חייהם של הבוגרים וכדי לעזור להם לצלוח עוד משוכה לקראת, חשוב לסייע להם בכך. בית הספר לאנגלית של רן קרני מספק שיעורי אנגלית לכל מטרה, לרבות לכל מי שמעוניין לצלוח את הבגרות באנגלית. בית הספר גמיש לכל צורך ואילוצים של התלמידים וקשוב לצרכיהם.  

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות? השאירו פרטים!
אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
מה חדש אצלי באתר?
שלח הודעה
1
מעוניינים בייעוץ?
ברוכים הבאים לבית הספר לאנגלית של רן קרני, כיצד נוכל לעזור?
Call Now Button